Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: bjorn-1880

Ik zal hier mijn nba tips posten. Zal mij enerzijds focussen op enkele single tips met een bepaalde strategie (zie hieronder). Ik zal anderzijds eveneens de gewone tips hier plaatsen.

Principe:
Bedoeling is om met een bepaalde ploeg series te vormen en steeds op hetzelfde onderdeel te betten. Ik focus mij op maximum 8 teams.
Ik zal altijd op de thuiswedstrijden van een team spelen op 2nd Quarter met HC. Ik vorm een serie tot je een unit (bepaald bedrag) wint met maximaal inzet op 4 wedstrijden per serie. Er wordt rekening gehouden met 3 aspecten: Vorm, Sterkte van de bank (Q2) en langdurige blessures. Voor mij is dit daarom geen gewone verdubbelingsstrategie, waar ik geen voorstander van ben.
Ik zal na analyse spelen met volgende teams: San Antonio, Golden State, Houston, Toronto, Chicago, Portland, Dallas en Broolyn.

Series zijn opgedeeld met volgende bets om elke keer een unit winst te hebben. Indien er na 4 wedstrijden verloren wordt, ben je een groot aantal units kwijt, namelijk 18,5. Dit moet dus vermeden worden. Series worden gespeeld met 1 team.
Game 1: Riskeer 1.1 voor 1
Game 2: Riskeer 2.3 voor 2,1
Game 3: Riskeer 4,9 voor 4,4
Game 4: Riskeer 10,2 voor 9,3
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bjorn-1880
Country flagbjorn-1880 in 17-11-2014 11:37 Leden topics
in 17-11-2014 11:37 Leden topics
115 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bjorn, wat bedoel jij met W1 en W3 voor je wedstrijden?
0 Vind ik leuk's
Livetip (gedeeld in chat)
Memphis-LAL: 1 -2,5 (odd 2,75 minuut 26) win
Memphis-LAL: over 198,5 loss

Punten zag er goed uit maar 4th Q afschuwelijk van beide teams. Toch de mooie odd meegenomen vlak na rust voor Memphis toen Lakers voor stond.
0 Vind ik leuk's
@ Wesley5062: Zie mijn eerste post aangaande strategie hometeams 2nd Quarters. Ik speel series met 8 teams waar ik een W (wedstrijd) bet op het tweede kwart met handicap. Maximaal 4 wedstrijden achter elkaar (indien eerste drie fout zijn). Indien er gewonnen wordt heb ik een unit gewonnen (bepaald aantal euro dat vastligt vanaf begin) en begin ik de volgende wedstrijd van dat team terug aan W1. Ik zou dus liefst enkel maar W1spelen ;). Je zet na een verlies in W1 wel meer in bij W2 om zowel inzet W1 en W2 te coveren en unit winst te hebben. In eerste post staan berekeningen. Ik speel altijd op de lines met odd tussen 1,85 en 2,0.
Op zich loopt het momenteel goed, nog maar 1 keer een derde game moeten spelen, quasi helft lukt al van W1.
Ik heb natuurlijk niet zomaar teams genomen. Ik neem teams met een sterke bank en goede statestieken vorig seizoen en begin dit seizoen in 2ndQ. Ook zie ik naar langdurige blessures.

Ps: Waarom kan ik nooit quoten op mobiel?
0 Vind ik leuk's
Resultaten tot dusver:

Losse bets (lines):
38-30

2nd Q series:
10-0

Next game 2nd Q lopende serie:
28/11
W2: San Antonio-Sacramento
W2: Houston-Lac

0 Vind ik leuk's
bjorn-1880:
Resultaten tot dusver:

Losse bets (lines):
38-30

2nd Q series:
10-0

Next game 2nd Q lopende serie:
28/11
W2: San Antonio-Sacramento
W2: Houston-Lac



gaat lekker die 2Q zie ik, maar die 10-0 betekent dus dat wedstrijd 1,2 of 3 goed hebt want dan maak je winst toch ?
0 Vind ik leuk's
Het gaat inderdaad goed zoals verwacht maar het is nog vroeg om conclusies te trekken. Die 10-0 is idd het serierecord he. Ik heb al enkele 1ste wedstrijden verloren en 1 maal een tweede. Een verliesserie wordt pas geteld bij vier verliezen achter elkaar. Op dit moment heb ik dus inderdaad winst, 10units namelijk. Mijn units zijn 10euro dus 100euro winst tot hiertoe. Natuurlijk als er een verliesserie zou komen moet ik dit goedmaken met 18winnende want zo een serie zou me 185 euro kosten. Ik verwacht/hoop niet meer dan 2 verliesseries op het hele seizoen.
0 Vind ik leuk's
Voor vnv alvast een bet klaarstaan
Golden state -8,5
Golde state is zeer goed bezig en won 7 van de 8 uitwedstrijden. Ze hebben ook een kwalitatief sterke groep en blijven gespaard van blessuren tot nu toe. Charlotte zit in een slop en verloor 7gamed op rij. Ik verwacht dus dat er massal zal gebet worden en de lijn zal stijgen.
0 Vind ik leuk's
28/11

Portland-Memphis: 1 -4,5 loss
Atlanta-New Orleans: 2 2,5 loss
Charlotte-Golden state: 2 -8,5 loss
Detroit-Milwaukee: 2 1,5 win
Denver-Phoenix: 2 2,5 loss
San Antonio-Sacramento: 2 8,5 win
Boston-Chicago: 2 -3,5 win
Toronto-Dallas: under 208,5 win
Houston-LAC: under 200,5 win
Charlotte-Golden State: over 201,5 win

Nog eens zot gedaan. Vanaf morgen gas terug en iets kieskeuriger. Al sta ik uiteraard voor 100% achter men betd. Hoop op een mooie nacht. Good luck to all!
0 Vind ik leuk's
2De kwart
W1 Toronto-Dallas: -0,5 loss
W1 Portland-Memphis: -0,5 loss
W2 Houston-Lac: +0,5 loss
W2 San Antonio-Sacramento: -3,5 win
0 Vind ik leuk's
44-34 

Series
11-0

Lopende series
30/11 W2 Portland-Minnesota
5/12 W2 Toronto-Cleveland
6/12 W3 Houston-Phoenix
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.