Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: bjorn-1880

Ik zal hier mijn nba tips posten. Zal mij enerzijds focussen op enkele single tips met een bepaalde strategie (zie hieronder). Ik zal anderzijds eveneens de gewone tips hier plaatsen.

Principe:
Bedoeling is om met een bepaalde ploeg series te vormen en steeds op hetzelfde onderdeel te betten. Ik focus mij op maximum 8 teams.
Ik zal altijd op de thuiswedstrijden van een team spelen op 2nd Quarter met HC. Ik vorm een serie tot je een unit (bepaald bedrag) wint met maximaal inzet op 4 wedstrijden per serie. Er wordt rekening gehouden met 3 aspecten: Vorm, Sterkte van de bank (Q2) en langdurige blessures. Voor mij is dit daarom geen gewone verdubbelingsstrategie, waar ik geen voorstander van ben.
Ik zal na analyse spelen met volgende teams: San Antonio, Golden State, Houston, Toronto, Chicago, Portland, Dallas en Broolyn.

Series zijn opgedeeld met volgende bets om elke keer een unit winst te hebben. Indien er na 4 wedstrijden verloren wordt, ben je een groot aantal units kwijt, namelijk 18,5. Dit moet dus vermeden worden. Series worden gespeeld met 1 team.
Game 1: Riskeer 1.1 voor 1
Game 2: Riskeer 2.3 voor 2,1
Game 3: Riskeer 4,9 voor 4,4
Game 4: Riskeer 10,2 voor 9,3
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bjorn-1880
Country flagbjorn-1880 in 17-11-2014 11:37 Leden topics
in 17-11-2014 11:37 Leden topics
115 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik vergelijk graag de quarters van bepaalde teams, je ziet hier vrij veel patronen in. Ook een reden waarom ik dat bepaalde systeem speel. Ik zal wel nooit op het vierde kwart spelen omdat dat verradelijk is. Als je ziet naar memphis, zeer sterk altijd in Q3. Had ze ook gwn voor de wedstrijd kunnen tippen ik was tussen deze twee aan het twijfelen. Ze zijn allebei goed :)

Ontzettend lage score in Boston had ik niet verwacht... Golden State had ook niet veel overschot, die defence van OKC is echt beresterk, nu de aan al nog. Zal vanaf volgendz maand komen.

Toch weer een winstgevende nacht :)
0 Vind ik leuk's
Dat snap ik alleen zag ik bij Memphis niet echt een patroon in. Verder speel ik meestal op 1HF of 2nd Q.
Ik had verder Portland nog -2.5 in livepick ( ook hier getipt in chat ) en Portland in combo met GSW :)

Jij bent altijd sneller met de picks plaatsen die ik ook wil spelen, maar ja heerlijke winstgevende nacht.
( www.ozira.blogabet.com )
0 Vind ik leuk's
~
Ja ik probeer soms in de middag enkele tips te nemen waarvan ik verwacht dat ze begatief beinvloed zullen worden, want ze verspringrn meermaals en zeer snel.

Good work met jouw tips!
0 Vind ik leuk's
Aansluitend aan vorige post al enkele picks

Charlotte-LAC: 2 Q1 -1,5 win
Toronto-Phoenix: 1 2ndH -1,5 loss
Cleveland-Orlando: 2 +10,5 loss

Toevoegin:
Utah-Chicago: 2 -1,5 win
Charlotte-LAC: 2 -4,5 win
Philadelphia-Portland: 2 -12,5 loss
Utah-Chicago over 192,5 loss
Houston-New York under 194,5 win

Had nochtans gezegd Cleveland te mijden, zie ze wel winnen maar denk toch een close game.
Chicago was eigenlijk een "misklik", hopen dat het nog goed komt maar vrees ervoor.
Update: Rose en Gasol zouden toch spelen
0 Vind ik leuk's
2nd quarters

W2: Dallas-Indiana: -3,5 loss
W1: Houston-NY: -2,5 win
W1: Toronto-Phoenix: -1,5 win
0 Vind ik leuk's
Is een mindere nacht, break even dus opzich geen schande. Cleveland moet ik echt afblijven. Verder kom ik een puntje te kort bij chicago tegen Utah, zonde.

2nd Q zal ik de eerste keer en bet moeten doen voor derde wedstrijd bij Dallas.. 26/11 tegen NYK

Resultaten:
Tips
31 win - 21 loss

Series
9 win - 0 loss
0 Vind ik leuk's
Eerste bet voor vanavond, ik verwacht dat de lijn nog zal zakken. Twee sterke teams tegen elkaar maar zie New Orleans aan het langste eind trekken.
Ze wonnen vorige week al in Sacramento en zowel Gay als Collison zijn vermoedelijk out.

New Orleans-Sacramento: 1 -3,5
0 Vind ik leuk's
Alle bets voor vannacht

New Orleans-Sacramento: 1 -3,5 loss
New Orleans-Sacramento: over 202,5 loss
Washington-Atlanta: 1 -4,5 loss
Washington-Atlanta: 1 Q1 -1,5 loss
Miami-Golden state: 2 -7,5 win
Milwaukee-Detroit: under 192,5 win

Een verliesnacht, lang geleden maar toch vervelend. Beter morgen. 

33-25

0 Vind ik leuk's
2nd Quarter series

W3: Dallas-NY: -3,5 win
W1: San Antonio-Indiana: -3,5 loss
W1: Houston-Sacramento: -0,5 loss

Belangrijkste is binnen, hier had ik Voor getekend op voorhand. Ik wil niet zo vroeg in het seizoen naar 4de game.
0 Vind ik leuk's
Atlanta-Toronto: 2 -3,5 win
Philadelphia-Brooklyn: 1 7,5 loss
Orlando-Golden State: 2 -9,5 win
Detroit-Lac: 2 -8,5 loss
Minnesota-Milwaukee: 2 win
Houston-Sacramento: 2 4,5 loss
Cleveland-Washington over 201,5 loss
Minnesota-Milwaukee under 204,5 win

Damn in 3 van de 4 losses kom ik 1 basket te kort. Dik balen want op zich allemaal goede bets! Enkel Houston was een slechte bet. Toch nog 4-4 maar had een heel mooie nacht kunnen zijn. Geluk keert wel eerstdaags!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.