Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: bjorn-1880

Ik zal hier mijn nba tips posten. Zal mij enerzijds focussen op enkele single tips met een bepaalde strategie (zie hieronder). Ik zal anderzijds eveneens de gewone tips hier plaatsen.

Principe:
Bedoeling is om met een bepaalde ploeg series te vormen en steeds op hetzelfde onderdeel te betten. Ik focus mij op maximum 8 teams.
Ik zal altijd op de thuiswedstrijden van een team spelen op 2nd Quarter met HC. Ik vorm een serie tot je een unit (bepaald bedrag) wint met maximaal inzet op 4 wedstrijden per serie. Er wordt rekening gehouden met 3 aspecten: Vorm, Sterkte van de bank (Q2) en langdurige blessures. Voor mij is dit daarom geen gewone verdubbelingsstrategie, waar ik geen voorstander van ben.
Ik zal na analyse spelen met volgende teams: San Antonio, Golden State, Houston, Toronto, Chicago, Portland, Dallas en Broolyn.

Series zijn opgedeeld met volgende bets om elke keer een unit winst te hebben. Indien er na 4 wedstrijden verloren wordt, ben je een groot aantal units kwijt, namelijk 18,5. Dit moet dus vermeden worden. Series worden gespeeld met 1 team.
Game 1: Riskeer 1.1 voor 1
Game 2: Riskeer 2.3 voor 2,1
Game 3: Riskeer 4,9 voor 4,4
Game 4: Riskeer 10,2 voor 9,3
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bjorn-1880
Country flagbjorn-1880 in 17-11-2014 11:37 Leden topics
in 17-11-2014 11:37 Leden topics
115 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Chicago-Golden State: 2 -2,5 win
LAC-New Orleans: 1 -9,5 win
Sacramento-Orlando: 1 -5,5 loss
Chicago-Golden State: under 203,5 loss
Detroit-Phila: under 193,5 loss
Sacramento-Orlando: over 194,5 win

Bol
0 Vind ik leuk's
Resultaten
Tips: 72-60
Series: 18-0
0 Vind ik leuk's
Goed ik hou sinds enige tijd wat voorspellingen bij in excel op basis van average margin point voor respectievelijk het thuis rn uit team. Dit combineer ik met de ATS resultaten en de dagelijkse lines. Meestal neem ik hier dagelijks wat picks uit en fade ik soms zelfs het resultaat omdat ik er van overtuigd ben dat het deze keer niet zo zal lopen. Na 15 dagen kom ik met dat systeem op een 63% uit, mijn picks liggen voor deze periode maar op 52%. Ik ga dus vanaf nu een weekje zo goed als elke pick nemen die ik uitreken. Indien ik alle uitgerekende picks had genomen had ik een dikke 20% meer ROI gehad. Ik ga na een week opnieuw evalueren omdat ik besef dat 15dagen niet zo nauwkeurig resultaat is. Ik experimenteer dus deze week maar wel met gewoon echt geld. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Er zullen dus veel picks volgen. Te veel normaal om value te hebben maar goed wie niet waagt blijft maagd.
0 Vind ik leuk's
Hier de massload aan bets rekening houdende met uitleg hierboven:
Stake 5/10

LAL-NOR: 1 2,5 loss
NYK-POR: 2 -6,5 loss
DAL-MIL: 2 9,5 loss
BOS-WAS: 2 -4,5 loss
DET-OKC: 1 9,5 win
MEM-MIA: 1 -8,5 win
ATL-DEN: 1 -5,5 win
0 Vind ik leuk's
Q2 series
W2 Dallas-Milwaukee: Q2 -2,5 loss

Half puntje *zucht*
0 Vind ik leuk's
Succes met Detroit, als ze thuis al broekkie krijgen van Philly, dan word OKC ook lastig (y)
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
masterk:
Succes met Detroit, als ze thuis al broekkie krijgen van Philly, dan word OKC ook lastig (y)


echt he detroit is dramatisch bezig zat vannacht ook op philly want wat detroit aan het doen is zeg..
0 Vind ik leuk's
hiddemoneymaker:
masterk:
Succes met Detroit, als ze thuis al broekkie krijgen van Philly, dan word OKC ook lastig (y)


echt he detroit is dramatisch bezig zat vannacht ook op philly want wat detroit aan het doen is zeg..


Iedereen zat fittie op Philly,maar Philly wint nog wat en dan gaat iedereen over op Detroit haha
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Klopt volledig. Wou deze wedstrijd dan ook eerst laten vallen. Langs de andere kant hebben ze thuis nog niet echt een pak slaag gekregen (uitgezonderd Orlando). Nu ze verliezen wel laatste twee wedstijden can LAL en Phila. dus dat voorspeld niet veel goed.
Er zullen altijd games tussenzitten waarvan je denkt WTF zoals deze maar als ik dan naar de resultaten kijk vallen ze meestal nog goed mee. OKC coverde lijn laatste game tegen Philadelphia ook niet terwijl 80% er op bette.
Ik weet ook dat Detroit hopeloos speelt want ik zie wel wat wedstijden live, ik raad dan ook niet aan zomaar te volgen natuurlijk.
0 Vind ik leuk's
bjorn-1880:
Klopt volledig. Wou deze wedstrijd dan ook eerst laten vallen. Langs de andere kant hebben ze thuis nog niet echt een pak slaag gekregen (uitgezonderd Orlando). Nu ze verliezen wel laatste twee wedstijden can LAL en Phila. dus dat voorspeld niet veel goed.
Er zullen altijd games tussenzitten waarvan je denkt WTF zoals deze maar als ik dan naar de resultaten kijk vallen ze meestal nog goed mee. OKC coverde lijn laatste game tegen Philadelphia ook niet terwijl 80% er op bette.
Ik weet ook dat Detroit hopeloos speelt want ik zie wel wat wedstijden live, ik raad dan ook niet aan zomaar te volgen natuurlijk.


klopt ben dit seizoen ook nog niet gecharmeerd van okc, hoop dat die nog op stoom komen want dan valt er flink wat te halen qua betten
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.