Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: bjorn-1880

Ik zal hier mijn nba tips posten. Zal mij enerzijds focussen op enkele single tips met een bepaalde strategie (zie hieronder). Ik zal anderzijds eveneens de gewone tips hier plaatsen.

Principe:
Bedoeling is om met een bepaalde ploeg series te vormen en steeds op hetzelfde onderdeel te betten. Ik focus mij op maximum 8 teams.
Ik zal altijd op de thuiswedstrijden van een team spelen op 2nd Quarter met HC. Ik vorm een serie tot je een unit (bepaald bedrag) wint met maximaal inzet op 4 wedstrijden per serie. Er wordt rekening gehouden met 3 aspecten: Vorm, Sterkte van de bank (Q2) en langdurige blessures. Voor mij is dit daarom geen gewone verdubbelingsstrategie, waar ik geen voorstander van ben.
Ik zal na analyse spelen met volgende teams: San Antonio, Golden State, Houston, Toronto, Chicago, Portland, Dallas en Broolyn.

Series zijn opgedeeld met volgende bets om elke keer een unit winst te hebben. Indien er na 4 wedstrijden verloren wordt, ben je een groot aantal units kwijt, namelijk 18,5. Dit moet dus vermeden worden. Series worden gespeeld met 1 team.
Game 1: Riskeer 1.1 voor 1
Game 2: Riskeer 2.3 voor 2,1
Game 3: Riskeer 4,9 voor 4,4
Game 4: Riskeer 10,2 voor 9,3
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bjorn-1880
Country flagbjorn-1880 in 17-11-2014 11:37 Leden topics
in 17-11-2014 11:37 Leden topics
115 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
@ hiddemoneymaker: Picks van de sides zijn idd met het bijhouden van de statestieken, enkel Cleveland heb ik fade pick gedaan en gewonnen trouwens omdat Lopez en Johnson out waren bij Brooklyn. De unders en overs koos ik gewoon zelf omdat ik de lijnen hoog zag staan. Hopelijk blijft het goed gaan maar 10/11 is wel uitzonderlijk. Alles boven de 60% is goed.
0 Vind ik leuk's
@ rosscountry: mooie en logische combi! Ik speel normaal uitzonderlijk singles maar mss zal ik ook wel eens een combi spelen de komende dagen op een lage stake.
0 Vind ik leuk's
Bets voor deze nacht

Q2 W1 New Orleans-New York: 1 -1,5 loss

Single side picks op de lines

UTA-SAN: 2 -6,5 loss
MEM-DAL: 2 3,5 loss
LAL-SAC: 2 2,5 loss
PHN-MIA: 1 -5,5 loss
OKC-MIL: 2 10,5 loss
NOP-NYK: 1 -6,5 win
CLE-TOR: 2 6,5 win
DET-POR: 2 -7,5 win

Over/under
OKC-MIL: under 200,5 loss
DET-POR: over 196,5 loss

Hoe goed het gisteren ging, zo slecht vandaag. Memphis had ik moeten faden.

Line picks: 87-73
Q2 series: 20-0
0 Vind ik leuk's
Veel games vanavond dus veel bets aangezien ik nog altijd in mijn week zit waar ik alles speel. Hopelijk terug een goede nacht

Alles single stake 5/10

CHR-BOS: 2 2,5 loss
IND-LAC: 2 -6,5 win
ATL-PHL: 1 -12,5 win
MIN-POR: 2 -10,5 loss
DAL-NOR: 1 -6,5 loss
SAN-NYK: 1 -9,5 win
GSW-HOU: 1 -8,5 win
DEN-MIA: 1 -3,5 win
ORL-WAS: 2 -4,5 loss
CHI-BRK: 2 11,5 loss

Unders/overs stake 5/10
76ers under 94,5 win
New York under 91,5 loss

6-6 vannacht. Brooklyn heeft duidelijk een probleem met de geblesseerden. Portland onverwacht onderuit.
Resultaat
93-79
17-15 sinds nieuwe systeem deze week, matig tot hiertoe
0 Vind ik leuk's
Q2 series
W3: DAL-NOR: -1,5 loss
W3: CHI-BRK: -2,5 win
W1: SAN-NYK: -2,5 loss

Hopelijk kan Dallas is met meer dan 2 punten winnen, al twee keer op een rij bet verloren door half puntje. Chicago moet zich eens gaan herpakken of ik zwier ze uit men systeem en in San Antonio heb ik nog redelijk vertrouwen. Volgend mij big loss voor New York vnv aangezien Spurs gisteren onderuit gingen. Ze rechten normaal heel snel de rug ipv bij de pakken te blijven zitten.

Dallas zwaar onderuit. SA wint maar geen cover. Vergeten om op gsw te spelen (dom coveren praktisch altijd)
Resultaat
21-0

0 Vind ik leuk's
OKC-CLE: 1 -2,5 win
SAC-HOU: 2 -1,5 win

OKC-CLE under 203,5 win 
SAC-HOU under 197,5 loss

3-1 Geen under door overtime maar goed ik klaag niet want Houston kwam mooi terug. Harden for MVP! :)

Stat
96-80
0 Vind ik leuk's
Nog altijd in de week dat ik op alle games speel, laatste twee dagen. Vandaag opnieuw massload aangezien er veel games zijn. Tot hiertoe 19 win en 15 losses op de lines.
Bets terecht geplaatst om 12u (middagpauze) precies. San Antonio staat bv albop 12,5 nu. Ook Philly, Indiana en Orlando al gezakt. Ze hebben nu wel een iets hogere odd als de openings op unibet. Nu hopen dat het loont.

CHI-POR: 1 -2,5 win
WAS-LAC: 2 -2,5 loss
ATL-ORL: 2 9,5 win
BOS-NYK: 1 -6,5 loss
BRK-PHL: 2 9,5 loss
TOR-IND: 2 9,5 loss
MEM-CHR: 1 -10,5 loss
MIN-OKC: 1 8,5 loss
NOR-CLV: 1 1,5 win
PHX-DET: 1 -9,5 loss
UTH-MIA: 1 -1,5 loss
SAN-LAL: 1 -9,5 loss

Geen over of unders vandaag.

WTF 3-9
99-89

0 Vind ik leuk's
Q2 series vannacht met de belangrijkse wedstrijd van Brooklyn.
Jhonson terug normaal, Garnett out wss

W1 CHC-POR: -0,5 win
W1 TOR-IND: -2,5 win
W2 SAN-LAL: -2,5 loss
W2 NOR-CLV: -0,5 win
W4 BRK-PHL: -1,5 loss

Result 
24 series gewonnen
1ste verloren
24-1 (24units-18units)

Ik ga eindigen met het systeem. Op zich loopt het niet slecht maar dit is de juiste moment nu ik ongeveer break even draai. Ik was zoizo van plan te stoppen, eveneens bij winst van Brooklyn. Spijtig dat ik die laatste niet heb kunnen meepikken. Ik geloof er nog in maar op dit moment tast het mijn bankroll soms te hard aan aangezien ik soms wel tot 30% moet inzetten. Op dit moment is dit geen optimale situatie voor mij om zulk een bedrag te riskeren, ook al zou het winstgevend moeten zijn op lange termijn. Dit weet ik natuurlijk niet, kan evengoed verlieslatend zijn. Het voelt niet meer lekker aan dus stop ik liever op een goed moment. Waarschijnlijk speel ik het later nog wel eens opnieuw. Wel zal ik me dan focussen op pakweg 5 ipv 10tal teams.
0 Vind ik leuk's
Laatste dag van de experimenteer dat ik alle games speel. Uitzonderlijke goede dagen afgewisseld met klotedagen zoals gisteren. Uitslagen waren hier en daar toch totaal onverwacht maar goed blikft de NBA. Momenteel deze week maar 47% goed dus is zwaar ondermaats. Het systeem nekt mij toch te veel rekening te houden met ATS covering. Op gemiddelde verschillen van de punten + rekening houden met vormpeil kom ik nog steeds op een aardig resultaat van boven de 60% over een 120 games. Vanaf morgen zal ik terug normaal betten met enkele picks per dag, zal meer proberen valuebetten ipv massbetten. Toch vandaag nog mijn week afmaken en hopen op een mooi resultaat om af te sluiten.

DAL-GSW: 2 -1,5 win
CHR-BRK: 2 2,5 win
IND-POR: 2 -5,5 win
ORL-ATL: 2 -4,5 loss
MIL-LAC: 2 -5,5 loss
PHL-MEM: 2 -10,5 loss
HOU-DEN: 1 -5,5 win
SAC-DET: 1 -6,5 loss

Total
103-93

Vanaf nu terug kwaliteit boven kwantiteit ;) dringend een run nodig. Zal vanaf nu eveneens odds vermelden en woordje uitleg
0 Vind ik leuk's
Gaat niet slecht dat live betten in Dallas :)
7 op 7 met de rust


Under 50,5 Q3 @ 1,91 win
Golden state + 4,5 Q3 @ 2,2 win
Under 220,5 total @ 1,83 win
10 op 10 nice
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.