Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: betsbytim

Eerst en vooral wil ik even verduidelijken dat ik het liefst van al singles speel en/of doubles. De tips die ik hier plaats zijn altijd singles die je eventueel kan gebruiken in jou combi.


De heenwedstrijd tussen Molde en Hibernian eindigde op 0-0 terwijl de Schotten eigenlijk verdienden te winnen. De opdracht is duidelijk ze zullen moeten scoren als ze willen doorstoten in de Europa League. Ik kies er hier niet voor om te gokken op een goal van Hibernian omdat ze vaak wel veel kansen creëeren maar moeite hebben met de afwerking. Uit de kansen die er zeker zullen zijn moeten ze wel 4 hoekschoppen kunnen halen, enkel een zeer vroege goal van de bezoekers kan roet in het eten gooien maar dat zal niet gebeuren volgens mij want Molde heeft toch ook een sterke thuisreputatie. Leuk om te weten: in hun eerste 3 uitwedstrijden dit seizoen kregen ze telkens meer dan 6 hoekschoppen.


Feyenoord staat voor een haast onmogelijke opdracht vanavond tegen Trencín, de heenwedstrijd verloren ze met 4-0. Ook in de competitiewedstrijd afgelopen weekend tegen Graafschap zat het niet mee en verloren ze met 2-0, ze zijn dus verplicht om voor eigen publiek iets te tonen vanavond. De 4-0 achterstand ophalen zal volgens mij niet lukken maar de Rotterdammers moeten toch minstens met 2 doelpunten verschil kunnen winnen tegen Trencín die vooral achteruit zal leunen en op de counter zal loeren.


2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar betsbytim
Country flagbetsbytim in 16-08-2018 09:50 Leden topics
in 16-08-2018 09:50 Leden topics
42 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

COMBI


Odd: 9.46


Werder Bremen wil dit seizoen terug meestrijden voor Europees voetbal. Naar mijn mening hebben ze ook enkele goede spelers aangetrokken na het vertrek van Delaney naar Dortmund was dit zeker nodig. De opvallendste nieuwe namen zijn Klaassen (Everton) en Osako (1.FC Köln), ook Martin Harnik is terug van weggeweest maar hij is voorlopig nog geblesseerd. Bremen is ook een ploeg die thuis voor eigen publiek redelijk sterk is, ook vorig seizoen verloren ze maar 4x in eigen huis (Bayern, Schalke, Borussia Möngengladbach en Augsburg). Ik vind persoonlijk dat Hannover 96 zich maar matig versterkt heeft naarmate ze de ambitie hebben om toch ook mee te doen met de subtop. Werder Bremen zal, net als vorig seizoen (4-0), de 3 punten thuis houden.Reading is voor mij, net als vorig seizoen, ook dit jaar weer degradatiekandidaat.


Aston Villa is met 8 op 12 gestart en bracht goed voetbal maar de focus in het begin van de wedstrijd moet beter want ze krijgen te snel te makkelijk een doelpunt tegen waardoor het steeds moeilijk wordt om te winnen. Toch toont Aston Villa weerbaarheid en zijn ze niet slecht gestart in de competitie. Om de aansluiting met de top te behouden moet er vandaag gewonnen worden van Reading die vooral op de counter zal kijken om eventueel iets te forceren. In principe moet dit een makkelijke overwinning worden van de thuisploeg maar de odd was iets te laag dus vond ik iets meer value in 2 doelpunten gescoord door Aston Villa.


Real Betis verloor hun eerste wedstrijd van het seizoen met 0-3 van Levante terwijl het de beste ploeg op het veld was. Levante ging efficiënt om met de kansen op de counter en kon uit 3 of 4 aanvallen meteen 3x scoren. Verdedigend zit het bij Betis zeker nog niet goed maar het toonde wel heel wat kwaliteit voorin te hebben. Ze wisten echter nog geen doelpunt te maken maar dit hadden ze zeker verdiend en Levante had ook het nodige geluk aan hun zijde. Vandaag moeten ze op bezoek bij Deportivo Alavés die met 3-0 verloor bij Barcelona in hun eerste wedstrijd. De thuisploeg wist in bijna elke thuismatch te scoren vorig seizoen en maakt vandaag ook zeker kans op een doelpunt tegen Real Betis gezien de verdediging zeker nog niet op punt staat. In principe zou de uitploeg hier de betere ploeg moeten zijn maar door het verlies in de thuiswedstrijd vorige week staat er al meteen druk op de 2e wedstrijd waardoor ik twijfel of er geen fouten zullen gebeuren achteraan. Beide teams zijn op zoek naar de eerste 3 punten van het seizoen, een winnaar kan ik hier niet in aanduiden maar ik denk wel dat beide teams zullen scoren.


De Graafschap begon het seizoen meteen met een 2-0 overwinning thuis tegen Feyenoord en ging hoopvol naar Breda de week daarna maar daar werd het terug met beide voeten op de grond gezet, ze verloren er met 3-0. Het is duidelijk dat Graafschap het dus vooral in de thuiswedstrijden zal moeten doen dit seizoen met de steun van het publiek. Vandaag komt Groningen op bezoek die met een 0 op 6 niet goed gestart is. Ze verloren de eerste wedstrijd nog met 5-1 bij Vitesse en vorige week konden ze ook thuis niet winnen van Willem II. Vandaag start Cassierra (Ajax), vorig seizoen goed voor 18 doelpunten bij Jong Ajax, in de basis die moet proberen het scoringsprobleem te verhelpen. Ook hier in dit duel durf ik geen winnaar aan te duiden al zou ik durven zeggen dat de thuisploeg hier de meeste kans maakt maar waar ik wel zo goed als zeker van ben is dat we doelpunten zullen zien. Er komt een moeilijk programma aan voor de bezoekers dus moeten ze nu of volgende week toch zeker punten proberen te pakken. Ik verwacht hier een open duel met veel kansen aan beide kanten.?


2 Vind ik leuk's

Helaas! Morgen weer een nieuwe poging :)

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.