Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: betsbytim

Eerst en vooral wil ik even verduidelijken dat ik het liefst van al singles speel en/of doubles. De tips die ik hier plaats zijn altijd singles die je eventueel kan gebruiken in jou combi.


De heenwedstrijd tussen Molde en Hibernian eindigde op 0-0 terwijl de Schotten eigenlijk verdienden te winnen. De opdracht is duidelijk ze zullen moeten scoren als ze willen doorstoten in de Europa League. Ik kies er hier niet voor om te gokken op een goal van Hibernian omdat ze vaak wel veel kansen creëeren maar moeite hebben met de afwerking. Uit de kansen die er zeker zullen zijn moeten ze wel 4 hoekschoppen kunnen halen, enkel een zeer vroege goal van de bezoekers kan roet in het eten gooien maar dat zal niet gebeuren volgens mij want Molde heeft toch ook een sterke thuisreputatie. Leuk om te weten: in hun eerste 3 uitwedstrijden dit seizoen kregen ze telkens meer dan 6 hoekschoppen.


Feyenoord staat voor een haast onmogelijke opdracht vanavond tegen Trencín, de heenwedstrijd verloren ze met 4-0. Ook in de competitiewedstrijd afgelopen weekend tegen Graafschap zat het niet mee en verloren ze met 2-0, ze zijn dus verplicht om voor eigen publiek iets te tonen vanavond. De 4-0 achterstand ophalen zal volgens mij niet lukken maar de Rotterdammers moeten toch minstens met 2 doelpunten verschil kunnen winnen tegen Trencín die vooral achteruit zal leunen en op de counter zal loeren.


2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar betsbytim
Country flagbetsbytim in 16-08-2018 09:50 Leden topics
in 16-08-2018 09:50 Leden topics
42 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Zonder al te lui te zijn: welke odd hoort hierbij? ;)

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Ik kom op een mooie odd van 8,11 op betfirst, dus ben in!

2 Vind ik leuk's

Ik ga ook mee.

1 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Ik speel je Malmo vs Midtjyland tip mee in m'n daily double ;)

1 Vind ik leuk's

De combi kwam lekker binnen deze avond!


5 Vind ik leuk's

Thanks voor de heerlijke combi!

2 Vind ik leuk's

Bedankt, idd mooie combi.

1 Vind ik leuk's

Top man, was ook mee.

1 Vind ik leuk's

COMBI


Odd: 3.44


Bayern München mag, voor eigen publiek, het seizoen in Duitsland openen met een wedstrijd tegen de nummer 3 van vorig seizoen Hoffenheim. Bayern imponeerde al in de Duitse Super Cup door met 5-0 te winnen van Eintracht Frankfurt. Het zal moeilijk worden om de 'Rekordmeister' van hun 7e landstitel op rij te houden want ze hebben weinig spelers zien vertrekken en kunnen verser bouwen met de ploeg die er vorig jaar ook stond. Vorig seizoen ging Hoffenheim nog met 5-2 de boot in in de Allianz Arena terwijl ze wel lef toonden en naar voren voetbalden. Ik denk dat dit vandaag in de openingsmatch niet anders zal zijn want je hebt nog weinig te verliezen natuurlijk, Hoffenheim zal zich niet ingraven en Bayern zal volgens mij de ruimte benutten die er ongetwijfeld zal zijn. Het zou mij sterk verbazen mocht de thuisploeg hier niet met meer dan 2 doelpunten verschil winnen.


KV Oostende heeft 1 punt meer na 4 wedstrijden dan hun tegenstander vandaag, Zulte Waregem. Er staat dus een interessante West-Vlaamse derby op het programma aan de kust. KVO kon me dit seizoen nog niet echt bekoren: ze wonnen met enige moeite van Moeskroen, verloren dan tegen Genk en Anderlecht. Vorige week wonnen ze met 1-2 op Kortrijk maar hebben ze bijna de gehele wedstrijd met de hele ploeg vanachter gestaan en aanvallend veel te weinig gebracht, Kortrijk verdiende zeker niet te verliezen. Zulte opende met 2 gelijkspellen tegen Beveren en Gent en won dan met 4-0 thuis tegen Eupen, ze leken vertrokken maar vorig weekend werden ze door Cercle Brugge terug met beide voeten op de grond gezet. Beide teams zijn dus nog niet echt in goeie doen maar ik heb de indruk dat Zulte Waregem collectief al veel verder staat dan KV Oostende momenteel en geef ze hier het voordeel om de wedstrijd te winnen.


2 Vind ik leuk's

Jammer van gisteren, vandaag nog bets?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.