Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: betsbytim

Eerst en vooral wil ik even verduidelijken dat ik het liefst van al singles speel en/of doubles. De tips die ik hier plaats zijn altijd singles die je eventueel kan gebruiken in jou combi.


De heenwedstrijd tussen Molde en Hibernian eindigde op 0-0 terwijl de Schotten eigenlijk verdienden te winnen. De opdracht is duidelijk ze zullen moeten scoren als ze willen doorstoten in de Europa League. Ik kies er hier niet voor om te gokken op een goal van Hibernian omdat ze vaak wel veel kansen creëeren maar moeite hebben met de afwerking. Uit de kansen die er zeker zullen zijn moeten ze wel 4 hoekschoppen kunnen halen, enkel een zeer vroege goal van de bezoekers kan roet in het eten gooien maar dat zal niet gebeuren volgens mij want Molde heeft toch ook een sterke thuisreputatie. Leuk om te weten: in hun eerste 3 uitwedstrijden dit seizoen kregen ze telkens meer dan 6 hoekschoppen.


Feyenoord staat voor een haast onmogelijke opdracht vanavond tegen Trencín, de heenwedstrijd verloren ze met 4-0. Ook in de competitiewedstrijd afgelopen weekend tegen Graafschap zat het niet mee en verloren ze met 2-0, ze zijn dus verplicht om voor eigen publiek iets te tonen vanavond. De 4-0 achterstand ophalen zal volgens mij niet lukken maar de Rotterdammers moeten toch minstens met 2 doelpunten verschil kunnen winnen tegen Trencín die vooral achteruit zal leunen en op de counter zal loeren.


2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar betsbytim
Country flagbetsbytim in 16-08-2018 09:50 Leden topics
in 16-08-2018 09:50 Leden topics
42 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

De eerste is alvast binnen!


0 Vind ik leuk's

Ongelooflijk hoeveel kansen Feyenoord mist hadden makkelijk meer dan 3x kunnen scoren...

1 Vind ik leuk's

SINGLES


Goeiemorgen iedereen! We maakten nog steeds geen verlies door onze inzet goed te verdelen, ik heb telkens achter iedere uitleg van de tip het percentage van de stake gezet.


KV Mechelen begon dit seizoen met 2x een gelijkspel op bezoek bij OHL en Roeselare. Vandaag is er de 1e thuiswedstrijd en de spelers zullen met de steun van het publiek zeker een boost krijgen om een poging te doen deze wedstrijd tot een goed einde te brengen. KV Mechelen beschikt in principe over een kwalitatievere selectie (met oa. Kaya, Sylla, Schoofs en de Camargo) dan Lommel SK. Volgens mij zal de thuisploeg dan ook de 3 punten thuis houden en zo de aansluiting maken bovenaan het klassement, want voor mij zijn ze nog steeds de favoriet om de titel te pakken in de Proximus League. (1.5%)


Anderlecht is uitstekend aan het nieuwe seizoen gestart en staat met een 9 op 9 samen met Club Brugge bovenaan het klassement. Hein Vanhaezebrouck is echter nog niet tevreden over het spel van zijn ploeg, dat maakte hij duidelijk na de wedstrijd op Charleroi, dus er zal zeker nog geen sprake zijn van overmoedigheid in de groep. Moeskroen komt naar Anderlecht met een 0 op 9 en heeft momenteel een relatief zwakke selectie. Een ideale wedstrijd dus voor Anderlecht om vertrouwen te tanken met het oog op de topper volgend weekend want dan moeten ze afreizen naar Brugge. Ik twijfel er niet aan dat Hein zijn spelers op scherp heeft gezet voor deze wedstrijd en zie Anderlecht hier winnen met minstens 2 doelpunten verschil. (5%)


Real Betis eindigde vorig seizoen knap op de 6e plaats en maakte het veel ploegen lastig. Met Europees voetbal op zak starten ze vol vertrouwen aan het nieuwe seizoen. De voorbereiding verliep ook goed want van de 12 gespeelde wedstrijden verloren ze er slechts 1 tegen Borussia Mönchengladbach met 2-3, er werd ondermeer gewonnen van Marseille, Huddersfield en Bournemouth. Real Levante speelde een iets mindere voorbereiding en slikte vooral redelijk veel goals (15 in 7 wedstrijden) terwijl Real Betis vlot scoorde in de oefenpartijen (24 in 12 wedstrijden). Met de huidige selectie, die sterker is dan die van Levante, en voorlopig nog geen Europese wedstrijden zie ik Real Betis hier minstens 2x scoren. Waarom kies ik niet voor de overwinning? Het is de eerste wedstrijd van het seizoen en de bezoekers scoorden in hun laatste 4 oefenwedstrijden ook 2x dus wil ik een verlies bij een eventuele 2-2 vermijden, al zou de thuisploeg deze wedstrijd moeten winnen. (1.5%)


2 Vind ik leuk's

Anderlecht wist met 2-0 te winnen van Moeskroen, daar hadden we 5% van onze stake voor ingezet dus we maken zeker al geen verlies vandaag. Mechelen was echt zwak vandaag en verloor met 1-2 van Lommel, hier hadden we 1.5% voor gebruikt maar die is dus al gecovered door onze bet met Anderlecht.


Als Real Betis nu nog 2x weet te scoren hebben we toch wat winst!



1 Vind ik leuk's

Velen zullen dit niet hebben zien aankomen maar dit was de perfecte hold-up van Levante vanavond.


Ondanks dat we maar 1 van de 3 bets correct hebben maakten we toch 0.25% winst vanavond door de juiste stakes te gebruiken.


1 Vind ik leuk's

Ik ga het volgen en meespelen, ben benieuwd! De meeste bets heb ik zelf ook gespeeld zonder nog naar je post te hebben gekeken. Kijk uit naar komend weekend!

1 Vind ik leuk's

SINGLES


Bij Paris SG kan je vaak o5.5 hoekschoppen spelen, vorig seizoen gebeurde dit het vaakst bij Marseille en PSG in de competitie. In de vorige wedstrijd haalden ze ook 6 hoekschoppen terwijl het een redelijk makkelijke overwinning werd. Voor vandaag schat ik Guingamp toch iets beter in dan de vorige tegenstander, PSG heeft het daar niet altijd makkelijk en de thuisploeg heeft er geen slechte voorbereiding op zitten (ze verloren wel hun 1e wedstrijd met 2-1 van Saint-Etienne). PSG zal veel balbezit hebben en met druk naar voor spelen tot ze de voorsprong hebben maar Guingamp is een team die vaak beter begint te voetballen na een achterstand. Vandaar kies ik hier voor hoekschoppen en sluit ik zeker niet uit dat Guingamp misschien wel kan scoren vandaag, dus PSG zal hoe dan ook in de aanval moeten. (2%)


Iedereen kijkt natuurlijk uit naar het debuut van Cristiano Ronaldo bij Juventus en ik denk dat Chievo Verona een moeilijke avond te wachten staat. Juventus is nog sterker dan vorig seizoen met Costa, Ronaldo en Dybala voorin denk ik dat ze makkelijker zullen scoren dan vorig seizoen waar ze vaak met het kleinste verschil wonnen. Ook Bonucci staat terug op zijn vertrouwde plek naast Chiellini na zijn avontuur bij AC Milan. Juventus heeft zich goed versterkt en ik geef Chievo weinig kans vandaag om iets te tonen die zich niet echt versterkt hebben. Vele spelers zijn vertrokken en er zijn maar weinig inkomende transfers gebeurd, Hoffenheim won nog met 5-0 in de laatste oefenmatch van Chievo. Dit wordt volgens mij een simpele klus voor Cristiano Ronaldo en Juventus. (5%)


Sint-Truiden moet op bezoek bij Waasland-Beveren. Voor beide ploegen is het seizoen niet al te best begonnen zo telt STVV, die al 3x gelijk speelde, maar 1 punt meer dan de thuisploeg. Waasland-Beveren verloor vorig weekend nog met 4-1 van Gent maar ik heb de match gezien en vond dat Waasland-Beveren bij momenten aardig meevoetbalde (17 schoten op doel), de 4-1 op het scorebord was wat overdreven. Als de thuisploeg vandaag hetzelfde spel als vorige week kan vertonen dan zie ik ze hier niet verliezen van STVV. (1.5%)


2 Vind ik leuk's

De eerste is binnen!


0 Vind ik leuk's

Juventus speelt geen goede wedstrijd en wint door en goal in blessuretijd nog met 2-3 maar dat was niet genoeg voor ons, Waasland-Beveren verloor niet van STVV.


0 Vind ik leuk's

COMBI


Voor vandaag heb ik een combi voor jullie samengesteld met een totale odd van 6.77, gisterennacht was dit nog 7.17 dus hij is al wat gezakt.


Bij FC Copenhagen kies ik voor de hoekschoppen omdat ze net zoals bij PSG een redelijk hoog percentage hebben qua hoekschoppen in een seizoen. Dit seizoen behaalden ze al 8 van de 11 gespeelde matchen (inclusief Europees voetbal) minstens 6 hoekschoppen.


Charleroi gaat op bezoek bij KRC Genk vandaag. De thuisploeg wordt door velen gezien als 1 van de outsiders voor de titel dit jaar omdat Genk wel mooi voetbal op de mat brengt maar tegen Charleroi hebben ze het ieder seizoen moeilijk. Genk heeft een Europese match in de benen, al weet ik niet of dit effect zal hebben op hun goede spel maar ik zie de bezoekers toch scoren. Charleroi scoorde in de 11 laatste ontmoetingen met Genk (zowel uit en thuis). De odd is al flink gezakt want deze stond vannacht nog op 1.64 maar buiten dit zie ik Charleroi gewoon scoren.


In de Noorse 2e klasse is Viking momenteel aan een goede reeks bezig. De ploeg, die vorig seizoen degradeerde speelt straks tegen Strømmen die het vooral buitenshuis moeilijk heeft om punten te rapen. Viking won begin Juli nog met 1-6 op bezoek bij Strømmen dus zouden ze, gezien de huidige vorm, ook vandaag gen probleem mogen hebben met hun tegenstander vandaag.


Nîmes kwam vorig jaar over van de Ligue 2 en maakte op de 1e speeldag al meteen indruk door een 3-1 achterstand om te buigen naar een 3-4 overwinning bij Angers. Ook Marseille deed het niet slecht in hun eerste wedstrijd en het won makkelijk met 4-0 van Toulouse. Beide ploegen scoorden dus 4x in hun eerste wedstrijd, dit wil zeggen dat ze scorend vermogen hebben rondlopen. Marseille scoort vlot maar krijgt toch ook buitenshuis makkelijk een goal tegen vandaar dat ik hier wel 3 doelpunten zie vallen in deze wedstrijd.


Bericht gewijzigd door betsbytim op zo 19 aug. 2018, 08:40
4 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.