Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: betsbytim

Eerst en vooral wil ik even verduidelijken dat ik het liefst van al singles speel en/of doubles. De tips die ik hier plaats zijn altijd singles die je eventueel kan gebruiken in jou combi.


De heenwedstrijd tussen Molde en Hibernian eindigde op 0-0 terwijl de Schotten eigenlijk verdienden te winnen. De opdracht is duidelijk ze zullen moeten scoren als ze willen doorstoten in de Europa League. Ik kies er hier niet voor om te gokken op een goal van Hibernian omdat ze vaak wel veel kansen creëeren maar moeite hebben met de afwerking. Uit de kansen die er zeker zullen zijn moeten ze wel 4 hoekschoppen kunnen halen, enkel een zeer vroege goal van de bezoekers kan roet in het eten gooien maar dat zal niet gebeuren volgens mij want Molde heeft toch ook een sterke thuisreputatie. Leuk om te weten: in hun eerste 3 uitwedstrijden dit seizoen kregen ze telkens meer dan 6 hoekschoppen.


Feyenoord staat voor een haast onmogelijke opdracht vanavond tegen Trencín, de heenwedstrijd verloren ze met 4-0. Ook in de competitiewedstrijd afgelopen weekend tegen Graafschap zat het niet mee en verloren ze met 2-0, ze zijn dus verplicht om voor eigen publiek iets te tonen vanavond. De 4-0 achterstand ophalen zal volgens mij niet lukken maar de Rotterdammers moeten toch minstens met 2 doelpunten verschil kunnen winnen tegen Trencín die vooral achteruit zal leunen en op de counter zal loeren.


2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar betsbytim
Country flagbetsbytim in 16-08-2018 09:50 Leden topics
in 16-08-2018 09:50 Leden topics
42 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op ma. 20 aug. 2018, 10:59 schreef betsbytim:
Op ma. 20 aug. 2018, 10:17 schreef griekhoofd:

Ik wil even een momentje pakken om die lay-out te bewonderen.

Haha het oog wil ook wat natuurlijk, maar is niets speciaal wil graag dat het er netjes uit ziet dat is alles.

Het heeft wel wat. Mooi overzichtelijk.


Maarrre, het logo van Unibet staat eronder omdat je daar alle bets pakt?

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Op ma. 20 aug. 2018, 11:03 schreef richard123:
Op ma. 20 aug. 2018, 10:59 schreef betsbytim:
Op ma. 20 aug. 2018, 10:17 schreef griekhoofd:

Ik wil even een momentje pakken om die lay-out te bewonderen.

Haha het oog wil ook wat natuurlijk, maar is niets speciaal wil graag dat het er netjes uit ziet dat is alles.

Het heeft wel wat. Mooi overzichtelijk.


Maarrre, het logo van Unibet staat eronder omdat je daar alle bets pakt?

Thanks! En ja omdat ik al een aantal jaren samen werk met Unibet (affiliates) inderdaad.

1 Vind ik leuk's

Ondanks de vroege goal van Atalanta bleef het bij 1-0, we krijgen onze inzet terug!


0 Vind ik leuk's

Helaas kon Crystal Palace niet scoren al hadden ze zeker een goal verdiend. Na de rode kaart kregen ze nog enkele kansen maar het mocht niet zijn.

1 Vind ik leuk's

COMBI


Odd: 4.96


Benfica had in de vorige ronde weinig moeite met het uitschakelen van Fenerbahce terwijl PAOK toch al voorbij Basel en Spartak Moscow moest. De thuisploeg is favoriet in dit duel omdat ze in principe meer kwaliteit hebben in de selectie en ook meer ervaring hebben in CL matchen dan de Grieken. Het is de laatste voorronde dus wie nu over 2 wedstrijden wint mag naar de groepsfase van de Champions League. Ik denk dat PAOK vooral de schade zal willen beperken door met eventueel een kleine achterstand naar Thessaloniki te trekken waar de vurige supporters er ongetwijfeld een heksenketel zullen van maken. Ik verwacht hier een gesloten duel waar zeker niet meer dan 3 doelpunten zullen vallen. Waarom geen u2.5 goals dan? Ik vind de odd voor de AT u3.0 doelpunten ook redelijk aantrekkelijk en mochten er toch 3 doelpunten vallen dan wordt dit gewoon een void.


Tot nu toe had ik het bij hoekschoppen altijd bij het rechte eind en ik heb er weer een hele mooie voor jullie gevonden. Rode Ster Belgrado kan zich na lange tijd nog eens plaatsen voor de Champions League maar dan moet het wel voorbij Red Bull Salzburg in de laatste voorronde. Dit wordt zeer zeker geen simpele klus en ik vrees dat Salzburg aan het langste eind zal trekken aangezien het toch wel enkele goede spelers heeft rondlopen. Toch zal Crvena Zvezda er alles moeten aan doen om met een goed resultaat naar Oostenrijk te trekken. Wat me opviel is dat de thuisploeg in zo goed als elke thuiswedstrijd (15 van de laatste 17 thuiswedstrijden) meer dan 4 hoekschoppen creëert, vandaar mijn keuze voor thuisploeg o4.5 hoekschoppen.?


PSV wacht een lastige klus vanavond in Borisov. De thuisploeg heeft ervaring genoeg met dit soort wedstrijden en wist zich in de laatste 10 jaar al 5x op deze manier te kwalificeren voor de groepsfase van de Champions League. BATE verloor dit seizoen nog maar 1 van de 17 gespeelde wedstrijden in de competitie en weet perfect hoe je alles gesloten houd achterin. PSV had afgelopen weekend trouwens ook al wat geluk bij de 1-2 overwinning tegen promovendus Sittard want het wist maar in de laatste minuut de winning goal te maken. Ik geef deze wedstrijd een grote kans om op een gelijkspel te eindigen (0-0 of 1-1) en ik zie PSV hier zeker niet met de overwinning naar huis gaan, vandaar dat ik hier value zie in BATE of gelijkspel.


3 Vind ik leuk's

Ongelooflijk hoe we deze combi hebben verloren!


Benfica - PAOK 1-1 was correct

Rode Ster Belgrado o4.5 hoekschoppen was correct


En dan... BATE komt 1-0 voor in minuut 9 en PSV is nergens in de wedstrijd tot het plots in minuut 35 een penalty krijgt (onverdiend) en 1-1 maakt. In minuut 61 wordt het verdiend 1-2 maar dan komen we aan minuut 88 en maakt BATE de 2-2 dan denk je deze bet is binnen! Maar nee, PSV scoort ongelooflijk maar waar de 2-3 in minuut 89.


Een avond vol emoties kan ik je garanderen!

0 Vind ik leuk's

SINGLES


Mamelodi Sundowns heeft momenteel een druk programma gehad in augustus en al 2 matchen meer gespeeld dan hun tegenstander vandaag. Het beloofd een interessante wedstrijd te worden vandaag gezien de thuisploeg vorig jaar kampioen speelde in de Premier League en Highlands was de kampioen van de 2e klasse in Zuid Afrika. Highlands kwam al eens over naar de Premier League 2 seizoenen geleden maar toen eindigden ze als laatste. In principe is dit een match die Mamelodi Sundowns zou moeten winnen maar ik ga hier toch op goals spelen. Doordat ze meer matchen hebben gespeeld weet ik niet hoe het zit met de vermoeidheid van de spelers (al hebben ze natuurlijk 10 dagen gehad om te recupereren). Ook speelde Highlands al 2x gelijk dit seizoen en lijken ze toch ook al vooruitgang geboekt te hebben in hun spel in vergelijking met 2 jaar geleden. In de 17 van de laatste 20 thuismatchen van Mamelodi Sundowns werden minstens 2 doelpunten gemaakt. Toen Highlands 2 jaar geleden op het hoogste niveau speelde verloren ze met 5-0 hun uitwedstrijd en speelden ze 2-2 gelijk thuis tegen Mamelodi Sundowns. Ik verwacht hier vandaag, gezien de kwaliteit van de thuisploeg, ook minstens 2 doelpunten. Meer dan 2 doelpunten is winst, 2 doelpunten is void.


Norwich City heeft nog maar 1 punt uit 3 gespeelde wedstrijden kunnen halen en dat is eigenlijk veel te weinig voor het voetbal die ze op de mat brengen. Ze spelen bij momenten echt wel goed, vooral aanvallend want doelpunten maken lijkt geen probleem. Ze scoorden 3x thuis tegen West Bromwich, 2x op verplaatsing bij Birmingham en 1x op verplaatsing bij Sheffield United (waar ze trouwens een punt verdienden). Preston eindigde vorig seizoen op 2 punten van de playoffs, dit seizoen zullen ze er weer dicht bij zitten volgens mij. Met een 4 op 7 zijn ze zeker niet slecht gestart als je weet dat ze Swansea en Stoke City al hebben gehad. Ik zie hier 2 ploegen die attractief aanvallend voetbal brengen, gezien Norwich City vlot scoort en toch punten moet pakken zie ik ze vandaag minstens 2x scoren.


Ajax is nog 1 ronde verwijdert van de Champions League maar daarin moet het wel nog voorbij Dynamo Kyiv. De bezoekers zijn weer helemaal terug van weggeweest na de financiële problemen die ze hadden doen ze dit jaar weer volop mee in de strijd voor de titel, ze wonnen op speeldag 3 ook al van hun rechtstreekse concurrent Shakthar Donetsk met 1-0 alsook de bekerfinale wisten ze er van te winnen. Het is duidelijk dat de Oekraïners ook kans maken om door te stoten gezien Ajax voorlopig niet altijd op niveau presteert dit seizoen. De thuisploeg zal met een goeie uitgangspositie naar Oekraïne willen en moeten vertrekken dus ik verwacht veel druk wat zal resulteren in hoekschoppen. Ik sluit zeker ook niet uit dat Dynamo Kyiv op een counter kan tegenprikken. Ajax behaalde in 10 van hun 13 laatste thuiswedstrijden meer dan 5 hoekschoppen.


1 Vind ik leuk's

mooie combo, doe mee

1 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.
Op wo. 22 aug. 2018, 20:33 schreef magic-ap:

mooie combo, doe mee

Waren 3 single tips en we hebben er 2/3 correct, zo maken we een klein beetje winst vandaag!

1 Vind ik leuk's

COMBI


Trencín zullen we ons lang kunnen herinneren als de ploeg die lef toonde in de Europa League kwalificatie en er voor zorgde dat Feyenoord dit seizoen geen Europees voetbal heeft. Ze wonnen thuis met 4-0 van de Rotterdammers en hielden het daar op een 1-1 gelijkspel. Trencín bracht mooi aanvallend voetbal en ging vol voor hun eigen kansen, dit zullen ze ongetwijfeld ook doen nu tegen AEK Larnaca. De bezoekers schakelden eerder al Dundalk uit (4-0 over 2 wedstrijden) en ook Sturm Graz (7-0 over 2 wedstrijden), ze zijn ook de favoriet om zich te kwalificeren. De Slowaken scoren ondertussen al 31 matchen op rij in eigen huis, keerzijde van de medaille is dat ze ook makkelijk goals tegen krijgen.


Malmö haalt niet meer het niveau als 2 jaar geleden toen ze nog kampioen werden in eigen land. Momenteel staan ze pas op de 5e plaats en staan ze al 11 punten achter op de leider. Als ze volgend jaar Europees voetbal willen zullen ze dus moeten in de top 3 eindigen en dit zal niet makkelijk worden. Vandaag krijgen ze een moeilijke tegenstander in de laatste voorronde voor deelname aan de Europa League. Midtjylland speelde kampioen in Denemarken en heeft in principe meer ervaring dan Malmö volgens mij. Ze ontmoetten elkaar 2 maanden geleden al eens voor een vriendschappelijke wedstrijd en toen werd het 2-1 voor Midtjylland. De thuisploeg wist al 32 matchen op rij in eigen huis te scoren terwijl de bezoekers ondertussen al 14 uitwedstrijden op rij wisten te scoren, beide teams zullen dan ook deze wedstrijd scoren.


Genk was vorig jaar nog kwartfinalist in de europa league en heeft ook dit jaar kans om ver te raken. De ploeg heeft zich wat versterkt en heeft de sterkhouders (Malinovsky, Pozuelo) nog kunnen houden. Het ziet er dan ook naar uit dat Genk dit jaar zal meestrijden voor de titel (naar mijn mening). Volgens mij is Brondby, die al jaren geen titel meer heeft gepakt in eigen land, niet zo sterk als Genk. Overlaatst heb ik nog naar een wedstrijd van Brondby gekeken en ik moet zeggen dat het niveau van de Belgische topteams toch hoger is dan dat van de Deense topteams.?Genk domineerde in de thuiswedstrijd tegen Lech Poznan en wist ook in Polen te gaan winnen. Volgens mij is de thuisploeg klaar voor alweer een mooi jaar in Europa, ik zie de thuisploeg dan ook zonder probleem winnen van Brondby.


Steven Gerrard is dit seizoen goed gestart bij zijn avontuur als hoofdcoach bij de Rangers en de supporters geloven er in dat ze Celtic dit jaar misschien nog eens van de troon kunnen stoten. In de Europ League kwalificaties gingen ze al voorbij Shkupi, Osijek en Maribor. In principe mag Ufa geen probleem worden en moeten de Schotten kunnen doorstoten naar de groepsfase. De Russen hebben beduidend minder kwaliteit in de groep en kenden ook geen goede start in de eigen competitie.


4 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.