Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: betsbytim

Eerst en vooral wil ik even verduidelijken dat ik het liefst van al singles speel en/of doubles. De tips die ik hier plaats zijn altijd singles die je eventueel kan gebruiken in jou combi.


De heenwedstrijd tussen Molde en Hibernian eindigde op 0-0 terwijl de Schotten eigenlijk verdienden te winnen. De opdracht is duidelijk ze zullen moeten scoren als ze willen doorstoten in de Europa League. Ik kies er hier niet voor om te gokken op een goal van Hibernian omdat ze vaak wel veel kansen creëeren maar moeite hebben met de afwerking. Uit de kansen die er zeker zullen zijn moeten ze wel 4 hoekschoppen kunnen halen, enkel een zeer vroege goal van de bezoekers kan roet in het eten gooien maar dat zal niet gebeuren volgens mij want Molde heeft toch ook een sterke thuisreputatie. Leuk om te weten: in hun eerste 3 uitwedstrijden dit seizoen kregen ze telkens meer dan 6 hoekschoppen.


Feyenoord staat voor een haast onmogelijke opdracht vanavond tegen Trencín, de heenwedstrijd verloren ze met 4-0. Ook in de competitiewedstrijd afgelopen weekend tegen Graafschap zat het niet mee en verloren ze met 2-0, ze zijn dus verplicht om voor eigen publiek iets te tonen vanavond. De 4-0 achterstand ophalen zal volgens mij niet lukken maar de Rotterdammers moeten toch minstens met 2 doelpunten verschil kunnen winnen tegen Trencín die vooral achteruit zal leunen en op de counter zal loeren.


2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar betsbytim
Country flagbetsbytim in 16-08-2018 09:50 Leden topics
in 16-08-2018 09:50 Leden topics
42 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op zo. 19 aug. 2018, 10:39 schreef betsbytim:

COMBI


Voor vandaag heb ik een combi voor jullie samengesteld met een totale odd van 6.77, gisterennacht was dit nog 7.17 dus hij is al wat gezakt.


Bij FC Copenhagen kies ik voor de hoekschoppen omdat ze net zoals bij PSG een redelijk hoog percentage hebben qua hoekschoppen in een seizoen. Dit seizoen behaalden ze al 8 van de 11 gespeelde matchen (inclusief Europees voetbal) minstens 6 hoekschoppen.


Charleroi gaat op bezoek bij KRC Genk vandaag. De thuisploeg wordt door velen gezien als 1 van de outsiders voor de titel dit jaar omdat Genk wel mooi voetbal op de mat brengt maar tegen Charleroi hebben ze het ieder seizoen moeilijk. Genk heeft een Europese match in de benen, al weet ik niet of dit effect zal hebben op hun goede spel maar ik zie de bezoekers toch scoren. Charleroi scoorde in de 11 laatste ontmoetingen met Genk (zowel uit en thuis). De odd is al flink gezakt want deze stond vannacht nog op 1.64 maar buiten dit zie ik Charleroi gewoon scoren.


In de Noorse 2e klasse is Viking momenteel aan een goede reeks bezig. De ploeg, die vorig seizoen degradeerde speelt straks tegen Strømmen die het vooral buitenshuis moeilijk heeft om punten te rapen. Viking won begin Juli nog met 1-6 op bezoek bij Strømmen dus zouden ze, gezien de huidige vorm, ook vandaag gen probleem mogen hebben met hun tegenstander vandaag.


Nîmes kwam vorig jaar over van de Ligue 2 en maakte op de 1e speeldag al meteen indruk door een 3-1 achterstand om te buigen naar een 3-4 overwinning bij Angers. Ook Marseille deed het niet slecht in hun eerste wedstrijd en het won makkelijk met 4-0 van Toulouse. Beide ploegen scoorden dus 4x in hun eerste wedstrijd, dit wil zeggen dat ze scorend vermogen hebben rondlopen. Marseille scoort vlot maar krijgt toch ook buitenshuis makkelijk een goal tegen vandaar dat ik hier wel 3 doelpunten zie vallen in deze wedstrijd.


Ziet er een aardige combi uit, ik doe'm mee!

2 Vind ik leuk's

FC Copenhagen o5.5 hoekschoppen binnen na 40' al!

0 Vind ik leuk's

Charleroi heeft ook al gescoord en Viking staat momenteel 1-0 voor.

0 Vind ik leuk's

Viking wint met 2-0 van Strommen! Nu nog hopen op doelpunten bij Nîmes - Marseille.

4 Vind ik leuk's

Deze is binnen! Nog meer mensen die gevolgd zijn?


6 Vind ik leuk's

Gevolgd! Thanks!

3 Vind ik leuk's

Lekkerrrr, thanks!

1 Vind ik leuk's

SINGLES


Gisteren hebben we het weekend goed kunnen afsluiten met onze eerste combi op zondag die lekker binnenkwam. Vandaag ben ik hier weer met 2 single tips.


Atalanta speelde vorig jaar zo'n sterk seizoen dat ze zich dit jaar kunnen kwalificeren voor de europa league. Voorlopig zijn ze aardig op weg en wonnen ze makkelijk van Sarajevo en Hapoel Haifa, er wacht nog een confrontatie met FC Copenhagen nu. Los daarvan hebben ze ook een prima voorbereiding gehad want ze wonnen al hun oefenwedstrijden. Wat me opvalt is dat ze zeer makkelijk scoren en met de komst van Zapata (Sampdoria) is dit alleen nog maar verbeterd. De bezoekers zijn terug van weggeweest en hopen nu langer dan 1 seizoen te kunnen meedraaien in de Serie A. Echter weet ik niet of dit zal lukken want ik vind dat ze nogal een zwakke selectie hebben, het aanvalsduo van vorig jaar is er dit jaar ook nog en die weten wel hoe ze moeten scoren. Gezien Atalanta helemaal klaar lijkt voor het nieuwe seizoen en makkelijk scoort kies ik er voor om de Asian Handicap o1 doelpunt in de 1e helft van de wedstrijd. Dit wil zeggen dat we bij 1 doelpunt in de 1e helft onze inzet terugkrijgen en bij meer dan 1 doelpunt winst maken. Ik ben er vrij zeker van dat hier minstens 1 goal valt dus vandaar de hogere stake. (5%)


Crystal Palace - Liverpool staat altijd garant voor veel doelpunten, althans in het verleden. The Reds willen dit jaar een gooi doen naar de titel en hebben een paar goede spelers gehaald. De eerste match wonnen ze makkelijk van West Ham en scoorden ze 4 doelpunten. Crystal Palace begon ook goed aan het seizoen door met 0-2 te gaan winnen bij promovendus Fulham. Liverpool ging al 10x op bezoek bij Crystal Palace en het kreeg in 9 van die wedstrijden een doelpunt tegen, in 8 van de 10 wedstrijden konden beide ploegen scoren. Zaha kan gevaarlijk zijn en als Benteke zijn niveau van vroeger kan halen dan hebben ze een echt goed spitsenduo voorin. Ik verwacht hier dus wel wat goals en kies er voor dat beide ploegen zullen scoren. (2%)


2 Vind ik leuk's

Ik wil even een momentje pakken om die lay-out te bewonderen.

1 Vind ik leuk's
Op ma. 20 aug. 2018, 10:17 schreef griekhoofd:

Ik wil even een momentje pakken om die lay-out te bewonderen.

Haha het oog wil ook wat natuurlijk, maar is niets speciaal wil graag dat het er netjes uit ziet dat is alles.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.