Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips (tennis) van: tim

Beste leden,

Binnenkort ga ik zo'n 5x per week tennis voorbeschouwingen schrijven op voetbalwedden.net maar soms zijn de wedstrijden pas laat bekend of zijn er nog andere leuke picks op een dag die ik niet allemaal kan voorbeschouwen.

Daarom heb ik bij deze mijn eigen nieuwe topic aangemaakt waar ik deze tips kwijt kan. Het zal voornamelijk tennistips zijn en eventueel andere tips mirs ik iets anders leuks zie. Hier kan ik verder nog weleens een leuke (tennis)combinatie kwijt.

Voorbeschouwingen
De voorbeschouwingen tips plaats ik niet in mijn eigen topic maar ik plaats hier wel steeds de link naar de voorbeschouwing toe. Verder ga ik een winst percentage bijhouden van mijn voorbeschouwingen (niet van mijn eigen tips!) zodat jullie kunnen zien hoe mijn winst percentage ligt. Ik hoop zelf dat dit boven de 70% ligt.

Aan de voorbeschouwingen tips besteed ik veel meer aandacht dan de tips in mijn eigen topic. Tips die ik hier plaats zijn tips waar ik misschien zo'n 80% van overtuigd ben en waar wat meer risico inzit. Zoals gezegd plaats ik hier ook combinaties en daar zit sowieso al meer risico in. Vandaar dat ik alleen een percentage ga bijhouden van mijn voorbeschouwingen waar ik wel 100% zeker van ben. Natuurlijk zoals bij iedere sport zal er een verassing tussen zitten of heeft de speler een mindere dag dat afhankelijk van de dagen daarvoor niet te voorspellen was.

Hopelijk hebben jullie er iets aan (Y)

=============================================
Dit stukje tekst is gereserveerd voor mijn voorbeschouwing resultaten
=============================================

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 15-06-2015 11:11 Leden topics
in 15-06-2015 11:11 Leden topics
117 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
thanks scherp jongens!
Bachinger en Copil uiteraard.
Gelukkig aan de odds te zien.

Gelijk aangepast
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Ik doe ff snel via mobiel dus helaas geen uitgebreide omschrijving maar deze speel ik

16:00 ATP Nottingham: Groth - Zverev Set 1 over 10.5@ 2.16
15:30 Wimbledon Qual: Copil - Jung Winst Copil @ 1.22
15:30 Wimbledon Qual: Bachinger - Cox Winst Bachinger[b] @ 1.38

Totale odd: 3.64
timbarrett:
Ik doe ff snel via mobiel dus helaas geen uitgebreide omschrijving maar deze speel ik

16:00 ATP Nottingham: Groth - Zverev [b]Set 1 over 10.5
@ 2.16
15:30 Wimbledon Qual: Copil - Jung Winst Copil @ 1.22
15:30 Wimbledon Qual: Bachinger - Cox [b]Winst Bachinger[b] @ 1.38

Totale odd: 3.64


Alleen Bachinger nog.
Wil je op SAFE spelen, odd voor Cox is 3.55.
Wint bachinger is de combinatie goed @ 3.64, wint Cox dan 3.55 odd goed.

Sommige denken alles of niets maar misschien denkt een van jullie, ik ga voor safe!
0 Vind ik leuk's
De combinatie goed!

Voor morgen speel ik deze wedstrijd (Zie voorbeschouwing (Stakhovsky – Troicki):
https://www.voetbalwedden.net/topic/atp-nottingham-wta-eastbourne-2015-3380/#132080
0 Vind ik leuk's
tim eindbaas. ik had de combo en daarnaast alle doubles, 30-> 89 euro. heb ook niet tegen kunnen betten omdat ik uit eten was :p ik ga je topic in de gaten houden. heb je ook een bloga?
0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
ik heb 50 euro op ferrer winnen in combinatie met troicki quote 2.04 unibet, Is wel een sure betje
0 Vind ik leuk's
#Tennis ATP/WTA
12:00 Konta - Makarova Winst Makarova @ 1.42
14:00 Stakhovsky - Troicki Winst Troicki @ 1.52
14:00 Radwanska - Falconi Winst Falconi @ 4.10
15:35 Safarova - Cibulkova [b]Winst Safarova[/B] @ 1.30

Odd: 11.5
Inzet: € 5,00

Tip: bovenstaande combinatie zonder falconi spelen als je meer veiligheid wilt. Ik ben dit jaar niet onder de indruk van Radwanska en Falconi zit toch in een aardige vorm. Het is een flinke gok maar ik geef falconi toch een aardige kans.
0 Vind ik leuk's
Tim! Het hele forum wacht op je nieuwe combi, bring it on ;)
0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
Mijn combinatie voor morgen:

# Tennis 24-06-2015
12:00 J. Melzer - Sijsling Winst J. Melzer @ 1.40
15:00 Couacaud - Chiudlinelli Winst Chiudlinelli @ 1.37
16:05 LU - Lopez Set 1 over 9.5 games @ 1.55

Odd: 2.97
Inzet: € 10,45
Mogelijke uitbetaling: € 31,07

Korte beschrijving:
- Melzer een veel betere grasspeler dan Sijsling en zit al goed in zijn gras ritme.
- Chiudinelli ben ik de laatste weken aardig van onder de indruk op het gras.
- Beide goed op het gras en moeilijk te breaken. Over 9,5 is mooie lage lijn.
0 Vind ik leuk's
Goede picks ja, onderstaande raad ik ook aan.

Bourgue @1,88
Sugita @1,45
Dodig @1,30
Copil @1,25
Ito @1,23
0 Vind ik leuk's
codejager:
ik heb 50 euro op ferrer winnen in combinatie met troicki quote 2.04 unibet, Is wel een sure betje


Thanks man. Heb hier al mijn salaris en stufi opgezet. Echt goede sure bet!!!!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.