Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips (tennis) van: tim

Beste leden,

Binnenkort ga ik zo'n 5x per week tennis voorbeschouwingen schrijven op voetbalwedden.net maar soms zijn de wedstrijden pas laat bekend of zijn er nog andere leuke picks op een dag die ik niet allemaal kan voorbeschouwen.

Daarom heb ik bij deze mijn eigen nieuwe topic aangemaakt waar ik deze tips kwijt kan. Het zal voornamelijk tennistips zijn en eventueel andere tips mirs ik iets anders leuks zie. Hier kan ik verder nog weleens een leuke (tennis)combinatie kwijt.

Voorbeschouwingen
De voorbeschouwingen tips plaats ik niet in mijn eigen topic maar ik plaats hier wel steeds de link naar de voorbeschouwing toe. Verder ga ik een winst percentage bijhouden van mijn voorbeschouwingen (niet van mijn eigen tips!) zodat jullie kunnen zien hoe mijn winst percentage ligt. Ik hoop zelf dat dit boven de 70% ligt.

Aan de voorbeschouwingen tips besteed ik veel meer aandacht dan de tips in mijn eigen topic. Tips die ik hier plaats zijn tips waar ik misschien zo'n 80% van overtuigd ben en waar wat meer risico inzit. Zoals gezegd plaats ik hier ook combinaties en daar zit sowieso al meer risico in. Vandaar dat ik alleen een percentage ga bijhouden van mijn voorbeschouwingen waar ik wel 100% zeker van ben. Natuurlijk zoals bij iedere sport zal er een verassing tussen zitten of heeft de speler een mindere dag dat afhankelijk van de dagen daarvoor niet te voorspellen was.

Hopelijk hebben jullie er iets aan (Y)

=============================================
Dit stukje tekst is gereserveerd voor mijn voorbeschouwing resultaten
=============================================

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 15-06-2015 11:11 Leden topics
in 15-06-2015 11:11 Leden topics
117 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
0 Vind ik leuk's
Bovenstaande combinatie goed!

Voor morgen:



Wederom 6 wedstrijden met een odd van 19 ditmaal.
Kijken of ik de prestatie van vandaag van odd 13 kan verbeteren.

Gepland om 12:30:
Dimitrov - Johnson
De Schepper - Gasquet

Gepland om 15:00:
Ebden - Isner
Andujar/Marach - Klaasen/Ram

Gepland om 16:30:
Kudla - Zverev
Ilhan - Anderson
0 Vind ik leuk's
Ik speel mixed combinatie van morgen en vandaag:

Combinatie:
Vandaag 18:30 Mixed Dubbel: Black/Cabal - Nester/Mladenovic Winst Nestor/Mladenovic @ 1.57
Morgen Dubbel tennis vrouwen: Su-Wei Hseih/Penetta - Babos/Mladenovic Winst Babos/Mladenovic @ 1.48
Morgen Mannen tennis: Federer - Simon Correct Score 3-0 Federer @ 1.80

Odd: 4.18
Inzet: € 50,00
Mogelijke uitbetaling: € 209,10
0 Vind ik leuk's
federer-simon 3-0 federer echt? Ik vond simon ijzersterk tegen berdych, ik zie nog wel een tb de kant van simon opvallen eerlijk gezegd.
0 Vind ik leuk's
ja ospro denk ik echt :P

Deze speel ik:


Tegenstander krijgt iedere wedstrijd aardig wat goals tegen dus kon niet laten liggen.
0 Vind ik leuk's
Na 60 minuten spelen is die al binnen :D
0 Vind ik leuk's
Geweldige tip weer! Heb je ook nog over 5,5 gespeeld? Haha. (y)
0 Vind ik leuk's
saviola9:
Geweldige tip weer! Heb je ook nog over 5,5 gespeeld? Haha. (y)


Nope stond er prematch niet bij en live had ik daarvoor niks gepakt haha
0 Vind ik leuk's
Na deze top dag zoals de meeste wel hebben gezien en meegespeeld in de chat hierbij een tennis combinatie voor morgen:

Combinatie
Muguruza - Radwanska Over 18.5 games @ 1.28
Murray/Peers - Erlich/Petzschner Over 41.5 games @ 1.87
Bopanna/Mergea - Rojer/Tecau Over 41.5 games @ 1.75
Williams - Sharapova Sharapova SET 1 +2.5 game handicap @ 1.68

Odd: 7.04


Korte uitleg:

Serena Williams - Sharapova
Serena Williams is een slow starter, op de wedstrijd tegen heather watson naar heeft iedereen 4 games tegen haar gepakt in de eerste set (Gasparyan, Babos, Venus Williams, Azarenka) en het valt me redelijk vaak op dat ze een slechte eerste start maakt. Bij roland garros gebeurde dit ook telkens. De +2.5 game handicap voor set 1 voor Sharapova lijkt mij hierbij de leukste bet. Ik verwacht niet dat Sharapova wint en +4.5 over de hele match vind ik ook wat riskant want meestal na een moeilijke eerste set walst serena williams er gemakkelijk overheen in de andere sets maar in de eerste set die Sharapova in al haar wedstrijden wist te winnen verwacht ik wel met haar goede spel dat ze minstens 4 games pakt. Ik verwacht dat ze het in rally's serena williams erg moeilijk kan maken en serena williams in het begin zoals gewoonlijk veel fouten maakt.

Dubbels
We zitten bij het mannen dubbelspel inmiddels al in de halve finale en ik verwacht bij beide partijen weinig niveaus verschil. Bopanna/Mergea schakelde knap de favoriet bryan/bryan uit en Rojer/Tecau hadden weinig moeite in hun kwart finale partij en ik verwacht een spannende strijd. De over 3.5 sets wou ik pakken maar die bied unibet bij het dubbelspel niet aan en ik verwacht wel een paar tie breaks of 7-5 sets dus dan lijkt over 41.5 mij hier leuke bet.

Murray/Peers hebben knap peya/soaras uitgeschakeld en de titel verdedigers pospisil/sock. Erlich en Petzschner dubbelen dit toernooi voor het eerst samen en maken een erg goede indruk en versloegen vrij eenvoudig dodig/melo de kampioenen van Roland Garros. Ik verwacht ook bij deze dubbel een spannende partij met meer dan 3 sets en hoge set scores.

Alle 4 de dubbels zijn lastig te breaken en ik verwacht een spannende lange strijd.

Radwanska - Muguruza
Radwanska en Muguruza zijn erg sterk op hun eigen service en leveren weinig breaks in. Ik vind het erg lastig om hier een winnaar te kiezen omdat ik net als de bookies denk dat het heel erg bij elkaar ligt. Ik verwacht aardig wat games maar over 22,5 vind ik dan net weer te riskant. Het kan goed 6-4 6-4 of 6-4 6-3 worden. Over 18.5 zie ik niet gauw misgaan met de goede service games van beide dames.
0 Vind ik leuk's
Ik ga hem meespelen Tim! Alleen nog een Vraag, speel je vandaag ook nog een o2.5 combi in de vriendschappelijke wedstrijden?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.