Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips (tennis) van: tim

Beste leden,

Binnenkort ga ik zo'n 5x per week tennis voorbeschouwingen schrijven op voetbalwedden.net maar soms zijn de wedstrijden pas laat bekend of zijn er nog andere leuke picks op een dag die ik niet allemaal kan voorbeschouwen.

Daarom heb ik bij deze mijn eigen nieuwe topic aangemaakt waar ik deze tips kwijt kan. Het zal voornamelijk tennistips zijn en eventueel andere tips mirs ik iets anders leuks zie. Hier kan ik verder nog weleens een leuke (tennis)combinatie kwijt.

Voorbeschouwingen
De voorbeschouwingen tips plaats ik niet in mijn eigen topic maar ik plaats hier wel steeds de link naar de voorbeschouwing toe. Verder ga ik een winst percentage bijhouden van mijn voorbeschouwingen (niet van mijn eigen tips!) zodat jullie kunnen zien hoe mijn winst percentage ligt. Ik hoop zelf dat dit boven de 70% ligt.

Aan de voorbeschouwingen tips besteed ik veel meer aandacht dan de tips in mijn eigen topic. Tips die ik hier plaats zijn tips waar ik misschien zo'n 80% van overtuigd ben en waar wat meer risico inzit. Zoals gezegd plaats ik hier ook combinaties en daar zit sowieso al meer risico in. Vandaar dat ik alleen een percentage ga bijhouden van mijn voorbeschouwingen waar ik wel 100% zeker van ben. Natuurlijk zoals bij iedere sport zal er een verassing tussen zitten of heeft de speler een mindere dag dat afhankelijk van de dagen daarvoor niet te voorspellen was.

Hopelijk hebben jullie er iets aan (Y)

=============================================
Dit stukje tekst is gereserveerd voor mijn voorbeschouwing resultaten
=============================================

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 15-06-2015 11:11 Leden topics
in 15-06-2015 11:11 Leden topics
117 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nog iets voor de tennisliefhebbers vandaag?
0 Vind ik leuk's
Tennis
22:45 Riske - Suarez Navarro Winst Suarez @ 1.55
23:30 Krajicek/Monroe - Cabal/Farah Winst Cabal/Farah @ 1.38

Suarez zou op Hardcourt de betere moeten zijn, op gras is Riske zeer gevaarlijk maar hier zie ik Riske niet winnen.
Cabal/Farah samen veel meer dubbelervaring en stonden afgelopen week nog in een finale van een dubbeltoernooi.

Odd: 2.09
Inzet: € 20,00
Mogelijke uitbetaling: € 41,94
0 Vind ik leuk's
Jammer suarez nog blessure in wedstrijd ook, wel uitgespeeld maar zeer matig..

Even een switch naar voetbal deze nacht:

MLS
02:00 Football. USA. MLS. Montreal Impact vs New York Red Bulls. Total Goals : Over 2.5. Odds: 1.52
02:00 Football. USA. MLS. Toronto FC vs Orlando City. Total Goals : Over 2.5. Odds: 1.68
Total Odds: 2.553
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Jammer suarez nog blessure in wedstrijd ook, wel uitgespeeld maar zeer matig..

Even een switch naar voetbal deze nacht:

MLS
02:00 Football. USA. MLS. Montreal Impact vs New York Red Bulls. Total Goals : Over 2.5. Odds: 1.52
02:00 Football. USA. MLS. Toronto FC vs Orlando City. Total Goals : Over 2.5. Odds: 1.68
Total Odds: 2.553

ik doe mee :2.60 UB
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Australie
07:00 Adelaide Blue Eagles - Adelaide Raiders Over 2.5 goals @ 1.46
11:30 Bonnyrigg White Eagles - APIA Leichhardt Tigers Over 2.5 goals @ 1.46
11:30 Sutherland Sharks - Sydney Olympoc Over 2.5 goals @ 1.46

Odd: 3.11
Inzet: € 20,00
Mogelijke uitbetaling: € 49,79

Premier Leauge 08-08-2015


Alle premier leauge wedstrijd van zaterdag
Gewoon leuk om te proberen nu ieder team weer fris en fruitig is.

Mogelijk in de ochtend nog single tips!
0 Vind ik leuk's
Hier wat (losse) tips:

14:30 DFB Pokal: Chemnitzer - Borrusia Dortmnd Over 2.5 goals by Away team @ 1.88
15:00 Vriendschappelijk: Valerenga - Real Madrid Over 3.5 goals by Away Team @ 2.25
11:30 Oberliga Hamburg SC Condor Hamburg - VFL Pinneberg Over 2.5 goals @ 1.50
16:30 Eredivisie Willem II - Vitesse Over 2.5 goals @ 1.66

Ook leuk om in combi te proberen voor een odd in de 10
0 Vind ik leuk's
Voor de meespelers van bovenstaande: De wedstrijd van 11:30 Condor - VFL Pinneberg is nergens live te volgen maar het staat 2-1 dus die is binnen.
Op beide twitter pagina's van beide club wordt dit aangegeven.

#nieuw topic https://www.voetbalwedden.net/topic/tips-van-timbarrett-!-3502/
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.