Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips (tennis) van: tim

Beste leden,

Binnenkort ga ik zo'n 5x per week tennis voorbeschouwingen schrijven op voetbalwedden.net maar soms zijn de wedstrijden pas laat bekend of zijn er nog andere leuke picks op een dag die ik niet allemaal kan voorbeschouwen.

Daarom heb ik bij deze mijn eigen nieuwe topic aangemaakt waar ik deze tips kwijt kan. Het zal voornamelijk tennistips zijn en eventueel andere tips mirs ik iets anders leuks zie. Hier kan ik verder nog weleens een leuke (tennis)combinatie kwijt.

Voorbeschouwingen
De voorbeschouwingen tips plaats ik niet in mijn eigen topic maar ik plaats hier wel steeds de link naar de voorbeschouwing toe. Verder ga ik een winst percentage bijhouden van mijn voorbeschouwingen (niet van mijn eigen tips!) zodat jullie kunnen zien hoe mijn winst percentage ligt. Ik hoop zelf dat dit boven de 70% ligt.

Aan de voorbeschouwingen tips besteed ik veel meer aandacht dan de tips in mijn eigen topic. Tips die ik hier plaats zijn tips waar ik misschien zo'n 80% van overtuigd ben en waar wat meer risico inzit. Zoals gezegd plaats ik hier ook combinaties en daar zit sowieso al meer risico in. Vandaar dat ik alleen een percentage ga bijhouden van mijn voorbeschouwingen waar ik wel 100% zeker van ben. Natuurlijk zoals bij iedere sport zal er een verassing tussen zitten of heeft de speler een mindere dag dat afhankelijk van de dagen daarvoor niet te voorspellen was.

Hopelijk hebben jullie er iets aan (Y)

=============================================
Dit stukje tekst is gereserveerd voor mijn voorbeschouwing resultaten
=============================================

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 15-06-2015 11:11 Leden topics
in 15-06-2015 11:11 Leden topics
117 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
1 combinatie goed en 1 combinatie fout maar gelukkig winst.
Dus we gaan er nog 1ntje doen:

0 Vind ik leuk's
Europa leauge:


Tijd stippen in willekeurige volgorde:
18:00
18:00
18:30
19:00
19:00
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Europa leauge:


Tijd stippen in willekeurige volgorde:
18:00
18:00
18:30
19:00
19:00


Beter in het vervolg EL onder 3.5 ,je krijgt ongeveer dezelfde odds
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ligt eraan of je heen of terug wedstrijden pakt. In heenwedstrijden wordt veel minder gescoord denk ik omdat uitteams een resultaat willen halen en thuisteams met 1-0 voor dat willen behouden. Daarnaast in returns meer rode kaarten (emotie) en dus ook grotere scores vaak.
0 Vind ik leuk's
Hahah ik hou het voor nu maar even bij de Davis Cup die morgen begint en bij darts dit weekend.
0 Vind ik leuk's
Mijn vakantie is voorbij dus voornamelijk in de avonden en weekenden tips. Soms heel vroeg in de ochtend al.

deze vanmorgen gemaakt:
11:05 Arnaboldi winst (tennis) @ 1.34
11:30 Liverpool wedstrijd over 2.5 goals @ 1.57

odd: 2.10
0 Vind ik leuk's
Ik hou het vandaag denk ik gewoon op tennis:

Combi
11:00 A. Zverev winst @ 1.50
12:00 Chardy winst @ 1.63

Odd: 2.44
0 Vind ik leuk's
14:00 combinatie:

0 Vind ik leuk's
Ik kan nog wel herinneren van vorig jaar dat er redelijk wat goals vielen de eerste paar rondes.
Volgens mij in ronde 2 van de eredvisie was alles over 2,5 en 1 wedstrijd in 1-1 geëindigd.

Nu is de Belgische competitie dit weekend begonnen en tot nu toe alle wedstrijden over 2.5
Mogelijk omdat iedereen weer fit is, ze gelijk punten willen pakken ronde 1 en niet achter de feiten willen lopen.

Vandaar een funbetje:



De 3 laatste Belgische wedstrijden van vandaag + alle eerste ronde Eredivisie wedstrijden.
Mogelijk dat ik ook alle eredivisie wedstrijden doe als belgie vandaag fout gaat.
Kans is uiteraard klein maar het is een funbetje.
0 Vind ik leuk's
Tennis
Isner - Berankis Over 23.5 games @ 1.98

Verwacht veel games, ik zie Isner niet zo heel gauw berankis breaken.
En met de service van Isner voor thuispubliek zie ik Isner ook geen breaks tegen krijgen.

Funbetje


Franse ligue 2 begint vandaag, even een funbetje met over 1.5 goals.
Lijkt mij dat ze het liefst goed willen beginnen met 3 punten dus mogelijk wat aanvallender.
Belgische competitie normaal ook niet veel goals en vorige week eerste ronde ook veel goals.
Kan er goed naast zitten en blijft een funbetje.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.