Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips (tennis) van: tim

Beste leden,

Binnenkort ga ik zo'n 5x per week tennis voorbeschouwingen schrijven op voetbalwedden.net maar soms zijn de wedstrijden pas laat bekend of zijn er nog andere leuke picks op een dag die ik niet allemaal kan voorbeschouwen.

Daarom heb ik bij deze mijn eigen nieuwe topic aangemaakt waar ik deze tips kwijt kan. Het zal voornamelijk tennistips zijn en eventueel andere tips mirs ik iets anders leuks zie. Hier kan ik verder nog weleens een leuke (tennis)combinatie kwijt.

Voorbeschouwingen
De voorbeschouwingen tips plaats ik niet in mijn eigen topic maar ik plaats hier wel steeds de link naar de voorbeschouwing toe. Verder ga ik een winst percentage bijhouden van mijn voorbeschouwingen (niet van mijn eigen tips!) zodat jullie kunnen zien hoe mijn winst percentage ligt. Ik hoop zelf dat dit boven de 70% ligt.

Aan de voorbeschouwingen tips besteed ik veel meer aandacht dan de tips in mijn eigen topic. Tips die ik hier plaats zijn tips waar ik misschien zo'n 80% van overtuigd ben en waar wat meer risico inzit. Zoals gezegd plaats ik hier ook combinaties en daar zit sowieso al meer risico in. Vandaar dat ik alleen een percentage ga bijhouden van mijn voorbeschouwingen waar ik wel 100% zeker van ben. Natuurlijk zoals bij iedere sport zal er een verassing tussen zitten of heeft de speler een mindere dag dat afhankelijk van de dagen daarvoor niet te voorspellen was.

Hopelijk hebben jullie er iets aan (Y)

=============================================
Dit stukje tekst is gereserveerd voor mijn voorbeschouwing resultaten
=============================================

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 15-06-2015 11:11 Leden topics
in 15-06-2015 11:11 Leden topics
117 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Helemaal vergeten in de chat net maar had je isner/bopanna dubbel meegepakt, bedankt!
0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don
best-fixes.blogspot.com

Our team with experience more than 6 years. We work as an oddsmakers in one of the largest bookmakers in the market. We specialize in selecting football leaguese specially the English, French and tennis.

Our picks are based on full analysis of statistics and teams info, coefficient movement, psychological factors, motivation, suspensions, injuries and insider information (not always).

Additionaly we have access to confidential information therefore serious and big players have a lot to gain from working with us. Persons interested of our carefully selected tips please contact via email: bestfixes@yahoo.com

6/18/2015
Italy U21 - Sweden U21 /soccer, U21 European Championship/
Degerfors - Syrianska /soccer, Sweden Superettan/

MLB: Los Angeles Angels - Arizona Diamondbacks

Today we are introducing major changes. Due to the increasing interest in our services, we have decided to add to our offer American sports (each day one carefully selected game). For this reason today we have prepared a great offer for all nationalities. Today and tomorrow everyone can buy our services with 50% discount.

1 month subscription for soccer and tennis - 150 EUR*
1 month subscription for MLB - 150 EUR*

*promotional price
0 Vind ik leuk's
Dit wordt het vandaag:

# Tennis/Darts
14:20 Simon - Andereon Over 20.5 @ 1.30
16:00 K. Huybregts - Reyes Winst Huybregts @ 1.53
17:00 Butorec/Lipsky - Bopanna/Mergea Winst Bopanna/Mergea @ 1.50

Totaal: 2.98
Inzet: € 10,00

# darts
White - Mansell Winst Mansell

Totaal: 2.70
Inzet : € 10,00

Mansell speelde vorig week een goed toernooi en White een goede speler maar laat het de laatste tijd niet meer zien. Vind 2.70 daarom wel waard te proberen.
0 Vind ik leuk's
Combinatie goed! De single darts wedstrijd met mansell helaas niet.
0 Vind ik leuk's
# Big Combinatie Tennis/Darts
13:30 Darts: Rodriquez - Jenkins Winst Jenkins @ 1.40
15:00 Darts: Dolan - Chisnall Winst Chisnall @ 1.33
16:30 Tennis: Dellacqua - Schmiedlova Winst Dellacqua @ 1.69
16:30 Tennis: Granollers - Pospisil +1.5 SET handicap Granollers @ 1.63
16:30 Tennis: Larsson - Vandeweghe -1.5 SET handicap Vandeweghe @ 1.83

Inzet: € 10,00
Totale notering: 9.39
Mogelijke uitbetaling: € 93,90

# Darts
13:30 Darts: Rodriquez - Jenkins Winst Jenkins @ 1.40
14:00 Darts: White - Thornton Winst Thornton @ 1.85
15:00 Darts: Dolan - Chisnall Winst Chisnall @ 1.33

Inzet: € 8,50
Totale notering: 3.44
Mogelijke uitbetaling: € 29,28
0 Vind ik leuk's
Balen van mijn grote combinatie! De 2 dartwedstrijden in de grote combinatie waren goed en Dellacqua set 1 overtuigend gewonnen. Helaas heeft Vandeweghe 3 sp's achter elkaar gemist in set 1 en verloor vervolgens meteen de Tie Break. Set 2 won ze gemakkelijk met 6-1 en nu set 2 ook alweer 3-0 voor. Jammer dat ze zo laat op gang kwam.
0 Vind ik leuk's
Ik doe ff snel via mobiel dus helaas geen uitgebreide omschrijving maar deze speel ik

16:00 ATP Nottingham: Groth - Zverev Set 1 over 10.5@ 2.16
15:30 Wimbledon Qual: Copil - Jung Winst Copil @ 1.22
15:30 Wimbledon Qual: Bachinger - Cox [b]Winst Bachinger[b] @ 1.38

Totale odd: 3.64
0 Vind ik leuk's
Je bedoelt winst Copil denk ik...
0 Vind ik leuk's
En waarschijnlijk bedoel je ook Bachinger ;p
0 Vind ik leuk's
saviola9:
Je bedoelt winst Copil denk ik...


En winst Bachinger..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.