Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips (tennis) van: tim

Beste leden,

Binnenkort ga ik zo'n 5x per week tennis voorbeschouwingen schrijven op voetbalwedden.net maar soms zijn de wedstrijden pas laat bekend of zijn er nog andere leuke picks op een dag die ik niet allemaal kan voorbeschouwen.

Daarom heb ik bij deze mijn eigen nieuwe topic aangemaakt waar ik deze tips kwijt kan. Het zal voornamelijk tennistips zijn en eventueel andere tips mirs ik iets anders leuks zie. Hier kan ik verder nog weleens een leuke (tennis)combinatie kwijt.

Voorbeschouwingen
De voorbeschouwingen tips plaats ik niet in mijn eigen topic maar ik plaats hier wel steeds de link naar de voorbeschouwing toe. Verder ga ik een winst percentage bijhouden van mijn voorbeschouwingen (niet van mijn eigen tips!) zodat jullie kunnen zien hoe mijn winst percentage ligt. Ik hoop zelf dat dit boven de 70% ligt.

Aan de voorbeschouwingen tips besteed ik veel meer aandacht dan de tips in mijn eigen topic. Tips die ik hier plaats zijn tips waar ik misschien zo'n 80% van overtuigd ben en waar wat meer risico inzit. Zoals gezegd plaats ik hier ook combinaties en daar zit sowieso al meer risico in. Vandaar dat ik alleen een percentage ga bijhouden van mijn voorbeschouwingen waar ik wel 100% zeker van ben. Natuurlijk zoals bij iedere sport zal er een verassing tussen zitten of heeft de speler een mindere dag dat afhankelijk van de dagen daarvoor niet te voorspellen was.

Hopelijk hebben jullie er iets aan (Y)

=============================================
Dit stukje tekst is gereserveerd voor mijn voorbeschouwing resultaten
=============================================

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 15-06-2015 11:11 Leden topics
in 15-06-2015 11:11 Leden topics
117 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
oh is niet erg hoor maar ik ben niet zo van veel lage odds favorieten in 1 combinatie en dan een relatief lage combinatie odd. Er zit vaak een verassing bij.

Ik ga voor deze:

12:05 WTA: Doi - MCHale Winst DOI @ 1.90
13:05 WTA: Pironkova - Kerber Winst Kerber @ 1.38

Totale odd: 2.62

Doi pak ik gezien haar goede vorm de laatste rijd + ze heeft al meer ritme op het gras gehad deze week dan MChale. Kerber pak ik omdat zij moeilijk te verslaan is op het gras.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
oh is niet erg hoor maar ik ben niet zo van veel lage odds favorieten in 1 combinatie en dan een relatief lage combinatie odd. Er zit vaak een verassing bij.

Ik ga voor deze:

12:05 WTA: Doi - MCHale Winst DOI @ 1.90
13:05 WTA: Pironkova - Kerber Winst Kerber @ 1.38

Totale odd: 2.62

Doi pak ik gezien haar goede vorm de laatste rijd + ze heeft al meer ritme op het gras gehad deze week dan MChale. Kerber pak ik omdat zij moeilijk te verslaan is op het gras.


Gisteren ook met je mee gespeeld, thnx.

Kun je ook aangeven wat je stake is?
0 Vind ik leuk's
Ben je zeker van doy? Haar tegenstander won eergisteren wel van cornet...?
0 Vind ik leuk's
best-fixes.blogspot.com

Our team with experience more than 6 years. We work as an oddsmakers in one of the largest bookmakers in the market. We specialize in selecting football leaguese specially the English, French and tennis.

Our picks are based on full analysis of statistics and teams info, coefficient movement, psychological factors, motivation, suspensions, injuries and insider information (not always).

Additionaly we have access to confidential information therefore serious and big players have a lot to gain from working with us. Persons interested of our carefully selected tips please contact via email: bestfixes@yahoo.com

6/17/2015
Ostersunds - Mjallby /soccer, Sweden, Superettan/
Inter Turku - KTP /soccer, Finland, Veikkausliiga/

Fix: Zaragoza - Las Palmas /soccer, Spain, Segunda Division/
0 Vind ik leuk's
varken1259:
Ben je zeker van doy? Haar tegenstander won eergisteren wel van cornet...?


Blijkbaar was dat doorslaggevend. Helaas.
0 Vind ik leuk's
Helaas wel. Ja was er vrij zeker van. Cornet wel beter dan tegestanders die doi heeft gehad maar doi wel in goede vorm en dat grasritmr dus zag haar als dikke favoriet.
0 Vind ik leuk's
best-fixes.blogspot.com

Our team with experience more than 6 years. We work as an oddsmakers in one of the largest bookmakers in the market. We specialize in selecting football leaguese specially the English, French and tennis.

Our picks are based on full analysis of statistics and teams info, coefficient movement, psychological factors, motivation, suspensions, injuries and insider information (not always).

Additionaly we have access to confidential information therefore serious and big players have a lot to gain from working with us. Persons interested of our carefully selected tips please contact via email: bestfixes@yahoo.com

6/17/2015
Ostersunds - Mjallby /soccer, Sweden, Superettan/
Inter Turku - KTP /soccer, Finland, Veikkausliiga/

Fix: Zaragoza - Las Palmas /soccer, Spain, Segunda Division/
0 Vind ik leuk's
16:00 Isner - Lopez Isner +1.5 game handicap @ 1.76

Isner en Lopez twee mannen met een top service. Isner draait een zeer goed jaar met mooie overwinningen. Zelfs op gravel (dat is zijn minste ondergrond) kreeg hij weinig breaks tegen. Lopez kent een wat minder jaar maar is op het gras altijd lastig te verslaan met zijn service.

Deze wedstrijd kan goed eindigen in 3 tie breaks maar Isner zie ik in ieder geval niet gebroken worden. Mochten er in de eerste twee sets 2 tie breaks komen dan zie ik Isner ze in ieder geval niet allebei verliezen. Isner vind ik veel stabieler op zijn eigen service dan lopez. Mijn verwachting is dan ook dat isner geen break tegen krijgt en als er tie breaks komen hij tenminste een van de eerste 2 sets wint. Lopez minder stabiel met zijn service de laatste tijd en de kans dat hij eeb break tegen krijgt schat ik iets groter in maar zoals ik zei het kan goed 3 tie breaks worden en dan is +1.5 sowieso goed.

De enigste manier dat ik dit fout zie gaan is als er twee tie breaks komen en Lopez ze allebei wint. De kans dat de +1.5 handicap fout gaat is in mijn ogen dus heel erg klein.

Isner +1.5 speel ik in combinatie met Bopanna dubbel winst @ 1.50 voor een totale odd van 2.64. Ik heb in de dubbel veel vertrouwen maar wil je op safe spelen dan neem alleen Isner +1.5 met een wat hogere stake
0 Vind ik leuk's
Deze had ik ook getipt inderdaad, ik speel deze met Janowicz.
0 Vind ik leuk's
best-fixes.blogspot.com

Our team with experience more than 6 years. We work as an oddsmakers in one of the largest bookmakers in the market. We specialize in selecting football leaguese specially the English, French and tennis.

Our picks are based on full analysis of statistics and teams info, coefficient movement, psychological factors, motivation, suspensions, injuries and insider information (not always).

Additionaly we have access to confidential information therefore serious and big players have a lot to gain from working with us. Persons interested of our carefully selected tips please contact via email: bestfixes@yahoo.com

6/18/2015
Italy U21 - Sweden U21 /soccer, U21 European Championship/
Degerfors - Syrianska /soccer, Sweden Superettan/

MLB: Los Angeles Angels - Arizona Diamondbacks

Today we are introducing major changes. Due to the increasing interest in our services, we have decided to add to our offer American sports (each day one carefully selected game). For this reason today we have prepared a great offer for all nationalities. Today and tomorrow everyone can buy our services with 50% discount.

1 month subscription for soccer and tennis - 150 EUR*
1 month subscription for MLB - 150 EUR*
*promotional price
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.