Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Mijn tips: draco

Zie dat de meeste hier hun tips en bets waarop ze spelen meedelen , dus bij deze wat ik verwacht van de komende voetbalwedstrijden
Veel succes aan allen
Voor deze avond , 31 oktober speel ik volgende combo's
FC Midtjyland - SonderjyskE : 1 @ 1,50
Sevilla - Granada CF : 1 @ 1,35
FC Den Bosch - FC Emmen : over 2,5 goals @ 1,40
totaal : 2,84
Bellinzona - Aarau : over 2,5 goals @ 1,60
Nantes - Lens : onder 2,5 goals @ 1,60
Stoke City - Newcastle United : over 1,5 goals @ 1,30
totaal : 3,33
En morgen speel ik voor Champions League :
KRC Genk - Chelsea : BTS @ 2,10
verdere tips volgen nog morgen
succes
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar draco
Country flag draco in 31-10-2011 17:20 Leden topics
in 31-10-2011 17:20 Leden topics
188 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Graag gedaan
Hier ook wat extra kunnen verdienen ( was nodig , want laatste tijd ging het iets minder goed dan verwacht )
Vanaf nu ga ik ook anders beginnen spelen , met niet zoveel combo's meer aan te maken , een max van 2 à 3 per dag ( als er die dag dan ook degelijke matchen tussen zitten , zoniet speel ik niet ) Daar waar ik eerder bijna elke dag en weekends meerdere combo's aanmaakte , en dan gaat je bankroll heel vlug naar beneden als je combo's niet juist hebt
Dus de eerste 2 combo's zijn binnen , nu afwachten wat de 3é zal doen ( moet eerlijk zeggen dat ik er toch goed gevoel bij heb )
Veel succes allen (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
3é combo die ik had aangemaakt ( 5 matchen ) , jammer genoeg niet juist wegens 1 goal te kort bij Clermont , rest is juist
maar ( gelukkig ) kan ik mij niet inhouden en heb ik toch nog bijkomende combo gemaakt voor deze avond
zie hier het resultaat
aangezien er deze nacht geen wedstrijden zijn , en de wedstrijden morgen pas rond 18u30 starten , heb ik nog ff tijd om te kijken wat ik morgen ga spelen ( zal dan ook hier wel de bets plaatsen )
succes aan allen
(y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
dit zijn mijn bets voor deze avond , 3 combo's en 1 systeem combo ( 3/4 )
hopelijk evenveel geluk als gisteren
succes allen
(y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Dat zijn mooie combo's, 1 hoeft er maar te lukken en je hebt winst (y) (als de inzet gelijk is)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
resultaat van deze avond :
combo 1 ; tja , daar valt weinig over te zeggen , niet veel correct
combo 2 ; die is binnen (y)
combo 3 ; daar liet Luton mij in de steek , stond nochthans 1-0 voor
combo 4 ; niet correct , 2 van de 4 juist
eindconclusie : geen verlies , klein beetje winst (y)
straks misschien nog ff op Copa Sudamerica
maar zeker morgen op europa league
proficiat aan alle winners , aan de andere , hopelijk morgen beter
0 Vind ik leuk's
dit zijn mijn tips voor deze avond
3 combo's waarvan 1 systeemcombo ( 4/5 )
veel succes (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
beerschotterke1313:
zoals ik al dacht.. Alles om zeep (y)

Iedereen kan al eens missen he (;
0 Vind ik leuk's
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof
beerschotterke1313:
zoals ik al dacht.. Alles om zeep (y)

man , man , man , wat ben je geestig (n)
geluk dat niet al jouw tips slecht zijn ( of moet ik zeggen goed ???? met een ROI van 84% )
en geluk dat ik jou ook niet volg (y)
ik durf tenminste mijn bets ( goed en SLECHT ) hier in een topic zetten
0 Vind ik leuk's
Voila, zoals jullie merken heb ik al mijn tips verwijdert
Dankzij personen zoals "mijnheerke hierboven" ( en anderen ) die steeds maar commentaar moeten geven , ( en niet enkel in het topic maar dan sturen ze u ook nog een PM en dan gaan ze het ook nog eens luid gaan uitschreeuwen in de chat ) ga ik geen tips meer plaatsen
Er zijn de laatste dagen ( weken ) hier veel te veel "nieuwe" leden bijgekomen die weinig positiefs toevoegen aan de de site , buiten commentaar te moeten geven op andermans tips en te moeten schelden als extra gebruiken
En ja , ik ben de eerste om te zeggen dat niet al mijn tips juist en correct waren , maar ik wil nog steeds de eerste persoon tegenkomen die hier zwart op wit kan bewijzen dat al , maar dan ook alle gespeelde tips , correct zijn
Ik heb hier geen enkele maal in gelijk welk topic dan ook , leden beledigt of uitgescholden of gekleineerd omdat hun tips niet juist zijn , of omdat ze met een lage odd spelen , integendeel
Maar blijkbaar zitten hier 'onvolwassen personen" die dit wel normaal vinden en zich dan ook zo gedragen
Misschien dat ik later op mijn stappen terug keer , maar momenteel heb ik mijn buik vol van die "zaken"


0 Vind ik leuk's
Even rustig graag het tips plaatsen is ook bedoeld dat iedereen er van kan leren. Het is de bedoeling om positieve kritiek te geven zodat iemand er iets van kan leren en niet zomaar de boel afkraakt.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.