Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Mijn tips: draco

Zie dat de meeste hier hun tips en bets waarop ze spelen meedelen , dus bij deze wat ik verwacht van de komende voetbalwedstrijden
Veel succes aan allen
Voor deze avond , 31 oktober speel ik volgende combo's
FC Midtjyland - SonderjyskE : 1 @ 1,50
Sevilla - Granada CF : 1 @ 1,35
FC Den Bosch - FC Emmen : over 2,5 goals @ 1,40
totaal : 2,84
Bellinzona - Aarau : over 2,5 goals @ 1,60
Nantes - Lens : onder 2,5 goals @ 1,60
Stoke City - Newcastle United : over 1,5 goals @ 1,30
totaal : 3,33
En morgen speel ik voor Champions League :
KRC Genk - Chelsea : BTS @ 2,10
verdere tips volgen nog morgen
succes
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar draco
Country flag draco in 31-10-2011 17:20 Leden topics
in 31-10-2011 17:20 Leden topics
188 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
deze systeemcombo ( 3/4 ) speel ik deze avond
veel succes (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
dit is combo nummer 2 , systeem wederom ( 4/5 )
veel succes (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
en dit is de laatste , systeem wederom ( 3/4 )
veel succes (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Zal zeer kort zijn over de vorige 3 combo's van gisteren : KLOTE en nog eens KLOTE
Voila , verdere commentaar is overbodig ( zowel van mij als van andere )
Deze avond speel ik maar 1 sysyteemcombo ( 3/4 ) met hopelijk iets ( = veel meer ) geluk dan de vorige
Succes allen (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
draco:
Zal zeer kort zijn over de vorige 3 combo's van gisteren : KLOTE en nog eens KLOTE
Voila , verdere commentaar is overbodig ( zowel van mij als van andere )
Deze avond speel ik maar 1 sysyteemcombo ( 3/4 ) met hopelijk iets ( = veel meer ) geluk dan de vorige
Succes allen (y) (y) (y)

wederom KLOTE
0 Vind ik leuk's
Inderdaad , deze was ook weer klote
Maar ik heb het jaar nog mooi weten af te sluiten , jawel , want ik heb momenteel alles uitgecasht bij Unibet
Komende dagen / weken is er toch winterstop voetbal ( met uitzondering van paar matchen nog 2é kerst ) en bij deze heb ik ook een mooie extra voor de feestdagen ( extra kadootjes , meer champagne enz )
Dus wegens familiale verplichtingen ga ik de komende dagen / weken geen bets meer plaatsen ; en start ik 2012 opnieuw met hopelijk ( betere ) tips ( beter dan toch de laatste combo's die ik speelde ) en gedurende deze "winterstop" ben ik ook zinnens mij iets meer te verdiepen in spelen via Betfair , want daar heb ik totaal geen verstand van en het lijkt mij toch een iets andere manier van spelen dan wat ik nu gewend ben ( maar later meer daarover )
Bij deze wens ik iedereen die commentaar gaf en mij volgde in mijn ( soms , niet altijd ) correct tips PRETTIGE FEESTDAGEN EN EEN FANTASTISCHE START VAN EEN NIEUW JAAR :-)
Thanks aan iedereen
0 Vind ik leuk's
draco:
ik heb momenteel alles uitgecasht bij Unibet
Komende dagen / weken is er toch winterstop voetbal ( met uitzondering van paar matchen nog 2é kerst ) en bij deze heb ik ook een mooie extra voor de feestdagen ( extra kadootjes , meer champagne enz )


Goed bezig (y) Er is meer dan alleen maar gokken.
Als je combi's niet meer lopen, probeer dan eens alleen singles te spelen op betfair. Als je het eenmaal onder de knie hebt dan is het echt een eitje :)
Er is een topic van handleiding betfair en als je dat door leest snap je het een stuk beter en vragen kun je daar gewoon stellen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.