Mijn tips: draco
Zie dat de meeste hier hun tips en bets waarop ze spelen meedelen , dus bij deze wat ik verwacht van de komende voetbalwedstrijden
Veel succes aan allen
Voor deze avond , 31 oktober speel ik volgende combo's
FC Midtjyland - SonderjyskE : 1 @ 1,50
Sevilla - Granada CF : 1 @ 1,35
FC Den Bosch - FC Emmen : over 2,5 goals @ 1,40
totaal : 2,84
Bellinzona - Aarau : over 2,5 goals @ 1,60
Nantes - Lens : onder 2,5 goals @ 1,60
Stoke City - Newcastle United : over 1,5 goals @ 1,30
totaal : 3,33
En morgen speel ik voor Champions League :
KRC Genk - Chelsea : BTS @ 2,10
verdere tips volgen nog morgen
succes
Veel succes aan allen
Voor deze avond , 31 oktober speel ik volgende combo's
FC Midtjyland - SonderjyskE : 1 @ 1,50
Sevilla - Granada CF : 1 @ 1,35
FC Den Bosch - FC Emmen : over 2,5 goals @ 1,40
totaal : 2,84
Bellinzona - Aarau : over 2,5 goals @ 1,60
Nantes - Lens : onder 2,5 goals @ 1,60
Stoke City - Newcastle United : over 1,5 goals @ 1,30
totaal : 3,33
En morgen speel ik voor Champions League :
KRC Genk - Chelsea : BTS @ 2,10
verdere tips volgen nog morgen
succes
in 31-10-2011 17:20 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Geen geluk in de Japanse Competitie
Miischien meer geluk met deze combo's
http://i1179.photobucket.com/albums/x382/farkaz/arsenal-1.jpg">
Combo 1 is binnen
Combo 2 , Manchester United kon tegen 10 man geen 2é goal scoren ( wel afgekeurde goal )
Combo 3 Southend kreeg op het einde toe nog tegengoal
Dit is wat ik speel straks voor serie B Brazilie
veel succes (y) (y)
Combo 2 , Manchester United kon tegen 10 man geen 2é goal scoren ( wel afgekeurde goal )
Combo 3 Southend kreeg op het einde toe nog tegengoal
Dit is wat ik speel straks voor serie B Brazilie
veel succes (y) (y)
draco:
vandaag liet de speelduivel mij in de steek , alle dagen zijn dus niet gelijk
hopelijk beter met deze systeemcombo ( 5/6 ) voor de japanse matchen deze morgen
veel succes (y) (y) (y)
dit gaat niet echt goed (n)
vandaag liet de speelduivel mij in de steek , alle dagen zijn dus niet gelijk
hopelijk beter met deze systeemcombo ( 5/6 ) voor de japanse matchen deze morgen
veel succes (y) (y) (y)
dit gaat niet echt goed (n)
cruuuuz:
je hebt heel wat geld verloren vandaag :d :d :d :d :d (n) (n) (n) (n)
draco:
a) jij bent degene die mij in de chat aan het uitschelden was en nu kom je kritiek geven op mijn bets , terwijl je zelf niks positief toevoegt aan de site hier ???
b) als je beetje kan lezen , maar daarvoor ben je waarschijnlijk niet slim genoeg , zal je merken dat ik nergens laat zien hoeveel ik inzet , dus heb jij het raden naar wat is verlies of win , trouwens dat zijn totaal uw zaken niet
c) blijkbaar heb je ook geen reet verstand van voetbal , want anders zou je gezien hebben dat de combo met Stoke wel een juiste combo is , want Stoke heeft zijn match gewonnen
d) ik hoop dat er maatregelen komen op deze site om "pubers" zoals jij hier weg te houden , je voegt geen enkele meerwaarde toe aan dit forum en deze site
draco:
a) jij bent degene die mij in de chat aan het uitschelden was en nu kom je kritiek geven op mijn bets , terwijl je zelf niks positief toevoegt aan de site hier ???
b) als je beetje kan lezen , maar daarvoor ben je waarschijnlijk niet slim genoeg , zal je merken dat ik nergens laat zien hoeveel ik inzet , dus heb jij het raden naar wat is verlies of win , trouwens dat zijn totaal uw zaken niet
c) blijkbaar heb je ook geen reet verstand van voetbal , want anders zou je gezien hebben dat de combo met Stoke wel een juiste combo is , want Stoke heeft zijn match gewonnen
d) ik hoop dat er maatregelen komen op deze site om "pubers" zoals jij hier weg te houden , je voegt geen enkele meerwaarde toe aan dit forum en deze site
(y) (y) (y) (y) (y)cruuuuz:
draco:
Helemaal gelijk Draco....
Waarom gaan mensen commentaar leveren op tips van andere mensen, je mag best kritisch zijn ,maar er zijn grenzen.
Ik bedoel, wees blij dat er mensen zijn die hun tips hier op deze site willen delen.
Daarbij is in het verleden wel gebleken dat Draco goede tips geeft (y)
Waarom gaan mensen commentaar leveren op tips van andere mensen, je mag best kritisch zijn ,maar er zijn grenzen.
Ik bedoel, wees blij dat er mensen zijn die hun tips hier op deze site willen delen.
Daarbij is in het verleden wel gebleken dat Draco goede tips geeft (y)
wie niet waagt, wie niet wint!
Draco blijf doorgaan met tips geven, vele tips die ik meespeelde met jou gingen goed, het kan niet altijd goed gaan.
Mijn tips gaan de laatste tijd niet echt goed, die van jou gaan voor een groot deel wel goed. laatste tijd weer onverwachte uitslagen, southampton verloren, barca verloren etc.
Dus blijf doorgaan en trek niet teveel aan van een aantal andere gasten hier (Y)
Mijn tips gaan de laatste tijd niet echt goed, die van jou gaan voor een groot deel wel goed. laatste tijd weer onverwachte uitslagen, southampton verloren, barca verloren etc.
Dus blijf doorgaan en trek niet teveel aan van een aantal andere gasten hier (Y)
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
dit zijn mijn bets voor deze nacht en morgen , maandag 28 november
veel succes (y) (y)
veel succes (y) (y)
Draco,
Heb je misschien ook tips bij je derde combi van winnende thuisteams
Ik wilde zelf Cambuur, Vitoria Gumaraes en Slavia Praag spelen
Groetjes
Heb je misschien ook tips bij je derde combi van winnende thuisteams
Ik wilde zelf Cambuur, Vitoria Gumaraes en Slavia Praag spelen
Groetjes
Elke bet is een gok
Bedankt voor de tips van over 2,5 tigres en santos laguna. heb er weer wat aan kunnen verdienen (y)
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker