Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Mijn tips: draco

Zie dat de meeste hier hun tips en bets waarop ze spelen meedelen , dus bij deze wat ik verwacht van de komende voetbalwedstrijden
Veel succes aan allen
Voor deze avond , 31 oktober speel ik volgende combo's
FC Midtjyland - SonderjyskE : 1 @ 1,50
Sevilla - Granada CF : 1 @ 1,35
FC Den Bosch - FC Emmen : over 2,5 goals @ 1,40
totaal : 2,84
Bellinzona - Aarau : over 2,5 goals @ 1,60
Nantes - Lens : onder 2,5 goals @ 1,60
Stoke City - Newcastle United : over 1,5 goals @ 1,30
totaal : 3,33
En morgen speel ik voor Champions League :
KRC Genk - Chelsea : BTS @ 2,10
verdere tips volgen nog morgen
succes
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar draco
Country flag draco in 31-10-2011 17:20 Leden topics
in 31-10-2011 17:20 Leden topics
188 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
deze combo speel ik morgen namiddag ( om proberen een extraatje te maken voor de CL later op de avond )
zijn matchen in de EK Kwalificaties Dames Europe ( http://women.soccerway.com/matches/2011/11/23/ )
0 Vind ik leuk's
ik waag het er weer op draco, speel hem met je mee!
0 Vind ik leuk's
Oke toch niet.. kan dat op unibet niet wedden
0 Vind ik leuk's
Dit is de enige bet die ik vandaag speel , systeemcombo 5/6
veel succes (y)
0 Vind ik leuk's
dit zijn reeds enkele combo's die ik speel voor komend weekend
veel succes (y) (y)
0 Vind ik leuk's
voila , zoals beloofd in de chat , dit zijn mijn bets die ik vandaag speelde
had eerst gezegd dat ik maar 1 bet ging spelen ( zie hoger ) maar de "speelduivel" maakte zich ( weer ) meester over mij en daarom zijn er bets bijgekomen , sommige op voorhand en andere dan weer live
Maar gelukkig was de "speelduivel" mij vandaag goed gezind en zijn alle combo' s uitgekomen ( was 1 systeemcombo bij van 5/6 )
Jullie zullen zien ( en misschien opmerken ) dat het soms lage odds zijn , maar vandaag waren de matchen niet echt om soms meer risico te nemen en daarom heb ik bewust voor iets "kleinere" risico' genomen ( met dan misschien iets hogere "stake's" )
Voornaamste is dat ik mooie dag had en ik overweeg ernstig om in de toekomst soortgelijke combo's te spelen , iets meer op "zekerheid" ( als die al bestaat in de gokwereld ) , maar je ziet , zulke combo's kunnen ook mooier resultaten opbrengen , dus voor mij is de keuze vlug gemaakt
Veel succes allen
(y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Dit is mijn bet voor deze nacht en morgenvroeg
succes allen (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Jammer , mooie liedjes duren blijkbaar niet lang
Bij deze is dus een einde gekomen aan de gelukte combo's , 2 bets uit de 3 correct , jammer dat er in Australie geen goals vielen ondanks feit dat Adelaide maar met 10 op de mat stond
Hopelijk meer succes met de andere bets voor vandaag ( daarover later meer hier ) en sorry voor wie mij volgde :(
0 Vind ik leuk's
dit speel ik vandaag
succes allen
0 Vind ik leuk's
vandaag liet de speelduivel mij in de steek , alle dagen zijn dus niet gelijk
hopelijk beter met deze systeemcombo ( 5/6 ) voor de japanse matchen deze morgen
veel succes (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.