Mijn tips: draco
Zie dat de meeste hier hun tips en bets waarop ze spelen meedelen , dus bij deze wat ik verwacht van de komende voetbalwedstrijden
Veel succes aan allen
Voor deze avond , 31 oktober speel ik volgende combo's
FC Midtjyland - SonderjyskE : 1 @ 1,50
Sevilla - Granada CF : 1 @ 1,35
FC Den Bosch - FC Emmen : over 2,5 goals @ 1,40
totaal : 2,84
Bellinzona - Aarau : over 2,5 goals @ 1,60
Nantes - Lens : onder 2,5 goals @ 1,60
Stoke City - Newcastle United : over 1,5 goals @ 1,30
totaal : 3,33
En morgen speel ik voor Champions League :
KRC Genk - Chelsea : BTS @ 2,10
verdere tips volgen nog morgen
succes
Veel succes aan allen
Voor deze avond , 31 oktober speel ik volgende combo's
FC Midtjyland - SonderjyskE : 1 @ 1,50
Sevilla - Granada CF : 1 @ 1,35
FC Den Bosch - FC Emmen : over 2,5 goals @ 1,40
totaal : 2,84
Bellinzona - Aarau : over 2,5 goals @ 1,60
Nantes - Lens : onder 2,5 goals @ 1,60
Stoke City - Newcastle United : over 1,5 goals @ 1,30
totaal : 3,33
En morgen speel ik voor Champions League :
KRC Genk - Chelsea : BTS @ 2,10
verdere tips volgen nog morgen
succes
in 31-10-2011 17:20 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
deze combo speel ik morgen namiddag ( om proberen een extraatje te maken voor de CL later op de avond )
zijn matchen in de EK Kwalificaties Dames Europe ( http://women.soccerway.com/matches/2011/11/23/ )
zijn matchen in de EK Kwalificaties Dames Europe ( http://women.soccerway.com/matches/2011/11/23/ )
ik waag het er weer op draco, speel hem met je mee!
Oke toch niet.. kan dat op unibet niet wedden
Dit is de enige bet die ik vandaag speel , systeemcombo 5/6
veel succes (y)
veel succes (y)
dit zijn reeds enkele combo's die ik speel voor komend weekend
veel succes (y) (y)
http://i1179.photobucket.com/albums/x382/farkaz/arsenal.jpg">
veel succes (y) (y)
http://i1179.photobucket.com/albums/x382/farkaz/arsenal.jpg">
voila , zoals beloofd in de chat , dit zijn mijn bets die ik vandaag speelde
had eerst gezegd dat ik maar 1 bet ging spelen ( zie hoger ) maar de "speelduivel" maakte zich ( weer ) meester over mij en daarom zijn er bets bijgekomen , sommige op voorhand en andere dan weer live
Maar gelukkig was de "speelduivel" mij vandaag goed gezind en zijn alle combo' s uitgekomen ( was 1 systeemcombo bij van 5/6 )
Jullie zullen zien ( en misschien opmerken ) dat het soms lage odds zijn , maar vandaag waren de matchen niet echt om soms meer risico te nemen en daarom heb ik bewust voor iets "kleinere" risico' genomen ( met dan misschien iets hogere "stake's" )
Voornaamste is dat ik mooie dag had en ik overweeg ernstig om in de toekomst soortgelijke combo's te spelen , iets meer op "zekerheid" ( als die al bestaat in de gokwereld ) , maar je ziet , zulke combo's kunnen ook mooier resultaten opbrengen , dus voor mij is de keuze vlug gemaakt
Veel succes allen
(y) (y) (y)
had eerst gezegd dat ik maar 1 bet ging spelen ( zie hoger ) maar de "speelduivel" maakte zich ( weer ) meester over mij en daarom zijn er bets bijgekomen , sommige op voorhand en andere dan weer live
Maar gelukkig was de "speelduivel" mij vandaag goed gezind en zijn alle combo' s uitgekomen ( was 1 systeemcombo bij van 5/6 )
Jullie zullen zien ( en misschien opmerken ) dat het soms lage odds zijn , maar vandaag waren de matchen niet echt om soms meer risico te nemen en daarom heb ik bewust voor iets "kleinere" risico' genomen ( met dan misschien iets hogere "stake's" )
Voornaamste is dat ik mooie dag had en ik overweeg ernstig om in de toekomst soortgelijke combo's te spelen , iets meer op "zekerheid" ( als die al bestaat in de gokwereld ) , maar je ziet , zulke combo's kunnen ook mooier resultaten opbrengen , dus voor mij is de keuze vlug gemaakt
Veel succes allen
(y) (y) (y)
Dit is mijn bet voor deze nacht en morgenvroeg
succes allen (y) (y) (y)
succes allen (y) (y) (y)
Jammer , mooie liedjes duren blijkbaar niet lang
Bij deze is dus een einde gekomen aan de gelukte combo's , 2 bets uit de 3 correct , jammer dat er in Australie geen goals vielen ondanks feit dat Adelaide maar met 10 op de mat stond
Hopelijk meer succes met de andere bets voor vandaag ( daarover later meer hier ) en sorry voor wie mij volgde :(
Bij deze is dus een einde gekomen aan de gelukte combo's , 2 bets uit de 3 correct , jammer dat er in Australie geen goals vielen ondanks feit dat Adelaide maar met 10 op de mat stond
Hopelijk meer succes met de andere bets voor vandaag ( daarover later meer hier ) en sorry voor wie mij volgde :(
dit speel ik vandaag
succes allen
succes allen
vandaag liet de speelduivel mij in de steek , alle dagen zijn dus niet gelijk
hopelijk beter met deze systeemcombo ( 5/6 ) voor de japanse matchen deze morgen
veel succes (y) (y) (y)
hopelijk beter met deze systeemcombo ( 5/6 ) voor de japanse matchen deze morgen
veel succes (y) (y) (y)