Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Mijn tips: draco

Zie dat de meeste hier hun tips en bets waarop ze spelen meedelen , dus bij deze wat ik verwacht van de komende voetbalwedstrijden
Veel succes aan allen
Voor deze avond , 31 oktober speel ik volgende combo's
FC Midtjyland - SonderjyskE : 1 @ 1,50
Sevilla - Granada CF : 1 @ 1,35
FC Den Bosch - FC Emmen : over 2,5 goals @ 1,40
totaal : 2,84
Bellinzona - Aarau : over 2,5 goals @ 1,60
Nantes - Lens : onder 2,5 goals @ 1,60
Stoke City - Newcastle United : over 1,5 goals @ 1,30
totaal : 3,33
En morgen speel ik voor Champions League :
KRC Genk - Chelsea : BTS @ 2,10
verdere tips volgen nog morgen
succes
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar draco
Country flag draco in 31-10-2011 17:20 Leden topics
in 31-10-2011 17:20 Leden topics
188 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
draco:

Ik heb hier geen enkele maal in gelijk welk topic dan ook , leden beledigt of uitgescholden of gekleineerd



Was jij niet diegene die mij had beschuldigd van liegen, bedriegen en oplichten??? Je stond te roepen en te tieren met je capslock dat ik maar screenshots moest plaatsen en toen ik dat effectief had gedaan was jij plots ribbedebie.
0 Vind ik leuk's
draco:
Voila, zoals jullie merken heb ik al mijn tips verwijdert Dankzij personen zoals "mijnheerke hierboven" ( en anderen ) die steeds maar commentaar moeten geven , ( en niet enkel in het topic maar dan sturen ze u ook nog een PM en dan gaan ze het ook nog eens luid gaan uitschreeuwen in de chat ) ga ik geen tips meer plaatsen Er zijn de laatste dagen ( weken ) hier veel te veel "nieuwe" leden bijgekomen die weinig positiefs toevoegen aan de de site , buiten commentaar te moeten geven op andermans tips en te moeten schelden als extra gebruiken En ja , ik ben de eerste om te zeggen dat niet al mijn tips juist en correct waren , maar ik wil nog steeds de eerste persoon tegenkomen die hier zwart op wit kan bewijzen dat al , maar dan ook alle gespeelde tips , correct zijn Ik heb hier geen enkele maal in gelijk welk topic dan ook , leden beledigt of uitgescholden of gekleineerd omdat hun tips niet juist zijn , of omdat ze met een lage odd spelen , integendeel Maar blijkbaar zitten hier 'onvolwassen personen" die dit wel normaal vinden en zich dan ook zo gedragen Misschien dat ik later op mijn stappen terug keer , maar momenteel heb ik mijn buik vol van die "zaken"

Draco, ik begrijp je volkomen.
Wel erg jammer, want ik volgde al je tips.
Laat je niet afleiden door andere personen die zich negatief of flauw uitlaten.
Volg je eigen koers en probeer met de goede / nette forumleden je hobby te delen.
Ik hoop dat je gewoon weer terugkeert. In ieder geval succes met betten! (y) ;-)
0 Vind ik leuk's
lay_multiple:

Draco, ik begrijp je volkomen.
Wel erg jammer, want ik volgde al je tips.
Laat je niet afleiden door andere personen die zich negatief of flauw uitlaten.
Volg je eigen koers en probeer met de goede / nette forumleden je hobby te delen.
Ik hoop dat je gewoon weer terugkeert. In ieder geval succes met betten! (y) ;-)

Ik denk dat lay_multiple wel gelijk heeft. Je laat je bets weghalen doordat 1 iemand kritiek uit. Laat je eigen niet gek maken. Als je je topic doorleest zie je geregeld dat mensen zijn die je tips volgen. Ik denk dat Beerschotteke gewpon jaloers is, want ik snap niet waarom iemand hoopt dat ie z'n combi's fout heeft? Hij wint er toch zelf niks mee toch? ;)
En ik ben trouwens voorstander van tips plaatsen voor de wedstrijd dan wanneer de wedstrijd al afgelopen is. After-timen is altijd gemakkelijk, maar laat eerst maar eens zien dat je die combi ook idd gaat spelen :)
Ga gewoon door Draco en maak je niet druk om de kritiek (die ook nog eens niet onderbouwd is). En voor de mensen die Draco niet moeten of niet willen volgen... blijf dan gewoon uit dit topic. (h) We spelen tegen de bookies en niet tegen andere forumleden :)
0 Vind ik leuk's
deze speel ik deze middag , voor later op de dag moet ik nog ff kijken
veel succes (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Ik heb deze combi ook gespeeld, maar dan zonder al Hilal (die kreeg ik niet op bwin) ;)
0 Vind ik leuk's
Eerste combo van de dag is binnen , straks misschien meer tips voor deze avond / weekend
0 Vind ik leuk's
Deze combo ( systeemcombo 7/8 ) speel ik dit weekend voor de Jupiler Pro league
Waarop baseer ik mij ????
https://www.voetbalwedden.net/topic/tips-jupiler-pro-league-tips-exqi-league-844/1/
Enkel voor de match van Anderlecht heb ik kleine aanpassing gedaan , want vond de odd iets te laag voor Anderlecht to win , en ik zie in die partij wel 3 goals te vallen
Succes
0 Vind ik leuk's
En deze speel ik ook nog deze avond
Veel succes (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
draco:
En deze speel ik ook nog deze avond Veel succes (y) (y) (y)
huh ac milan niet scoren? hoezo nie dan
0 Vind ik leuk's
robbieharteveld:
draco:
En deze speel ik ook nog deze avond Veel succes (y) (y) (y)
huh ac milan niet scoren? hoezo nie dan

waar zie je dat milan niet scoort ??
ik heb BTS , dit wil zeggen dat beide teams scoren
en bij Unibet = 1 = Ja ( dus dat wil zeggen beide teams scoren ) en 2 = Nee ( dat wil zeggen dat beide teams niet scoren )
Ik heb dus 1 , wat wil zeggen , beide teams scoren
Idem voor de wedstrijd Caen - Marseille , daar voorspel ik ook dat beide teams een goal maken
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.