Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Mijn tips: draco

Zie dat de meeste hier hun tips en bets waarop ze spelen meedelen , dus bij deze wat ik verwacht van de komende voetbalwedstrijden
Veel succes aan allen
Voor deze avond , 31 oktober speel ik volgende combo's
FC Midtjyland - SonderjyskE : 1 @ 1,50
Sevilla - Granada CF : 1 @ 1,35
FC Den Bosch - FC Emmen : over 2,5 goals @ 1,40
totaal : 2,84
Bellinzona - Aarau : over 2,5 goals @ 1,60
Nantes - Lens : onder 2,5 goals @ 1,60
Stoke City - Newcastle United : over 1,5 goals @ 1,30
totaal : 3,33
En morgen speel ik voor Champions League :
KRC Genk - Chelsea : BTS @ 2,10
verdere tips volgen nog morgen
succes
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar draco
Country flag draco in 31-10-2011 17:20 Leden topics
in 31-10-2011 17:20 Leden topics
188 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Deze combo , gebaseerd deels op statistieken en deels op gevoel
Hopelijk laten ze me beide niet in de steek (y)
Veel succes allen (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
draco:
Deze combo , gebaseerd deels op statistieken en deels op gevoel
Hopelijk laten ze me beide niet in de steek (y)
Veel succes allen (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Deze combo's speel ik voor de europa league , omdat ik het geen makkelijke matchen vind ( en wil je beetje deftige odds , dan moet je op goals of BTS spelen ) heb ik toch voor alle zekerheid maar opnieuw gekozen voor systeembet 3/4 ( inzet is zodanig bepaald dat ik zelfs bij 3 uit de 4 correct heb , ik toch wat winst maak bovenop mijn inzet )
Veel succes allen (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
draco weet niet of ik het hier mag vragen hoor maar speel nu al een tijdje met unibet kun je daar ook een systeemcombo doen en hoe werkt dat eigenlijk want snap dat neit helemaal ik zie alleen dubbel en trixie enzo staan snap er nog niet alles van
0 Vind ik leuk's
soundworks:
draco weet niet of ik het hier mag vragen hoor maar speel nu al een tijdje met unibet kun je daar ook een systeemcombo doen en hoe werkt dat eigenlijk want snap dat neit helemaal ik zie alleen dubbel en trixie enzo staan snap er nog niet alles van


hier vind je al wat info

https://www.voetbalwedden.net/topic/kan-iemand-mij-systemen-bij-unibet-uitleggen-789/
0 Vind ik leuk's
bedankt draco had die site nog niet gevonden begin het nou een beetje te begrijpen
0 Vind ik leuk's
draco:
Deze combo's speel ik voor de Europa League , omdat ik het geen makkelijke matchen vind ( en wil je beetje deftige odds , dan moet je op goals of BTS spelen ) heb ik toch voor alle zekerheid maar opnieuw gekozen voor systeembet 3/4 ( inzet is zodanig bepaald dat ik zelfs bij 3 uit de 4 correct heb , ik toch wat winst maak bovenop mijn inzet )
Veel succes allen (y) (y) (y)

Conclusie van deze avond :
De eerste combo heb ik volledig juist , dus 4/4
Combo 2 ging minder goed , daar maar 2/4
Had dan ook nog 2 combo's genomen ( samen met Thijspronk , nl alle matchen , uitgezonderd Club Brugge , over 0,5 goals in eerste helft en dezelfde matchen dan ook nog eens over 1,5 goals ) , maar hier wou Austria Wien niet scoren in de eerste helft en en voor de andere combo kwam ik een goal tekort bij Birmingham
Eindresultaat : met het winnen van de eerste combo ( 4/4 ) heb ik in totaal toch nog een kleine winst over , niet veel , maar nog altijd beter dan verlies
Hopelijk de komende dagen evenveel geluk ( misschien iets meer )
0 Vind ik leuk's
Dit speel ik deze avond , zijn 3 systeemcombo's ( twee stuks 4/5 en één voor 3/4 )
Voel mij momenteel iets "safer" met systeemcombo's ( had de laatste tijd in mijn gewone combo's telkens 1 fout , waardoor mijn totale combo ook fout was )

Veel succes allen (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Conclusie van deze avond :
Systeemcombo 1 ( 4/5 ) daar heb ik 4 op 5 , Southend liet het afweten ( moment dat ik dit schrijf is het bij Benfica al 5-1 , dus over 2,5 ruim binnen ) inzet terug en kleine winst

Eindresultaat : alle combo's zijn gewonnen , i like it !!!!!!
Voor deze nacht speel ik nog de combo in Japan
Veel succes allen (y) (y) (y)
UPDATE : net gelezen dat de match van Gent zou gespeeld worden nu zondagavond om 20u30 , dus ideaal voor de nog lopende combo ( = wil zeggen dat de odd niet op 1,0 komt te staan en dat bij winst Gent , wat ik ze zie doen , mijn combo 4/4 is en dus mooie winst )
http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/1364159/2011/12/16/Jan-Breydel-onbespeelbaar-Cercle-Gent-afgelast.dhtml
0 Vind ik leuk's
Je kan er niet rap genoeg bij zijn , dus hier al de eerste combo voor 2012

Veel succes (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.