Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Mijn tips: draco

Zie dat de meeste hier hun tips en bets waarop ze spelen meedelen , dus bij deze wat ik verwacht van de komende voetbalwedstrijden
Veel succes aan allen
Voor deze avond , 31 oktober speel ik volgende combo's
FC Midtjyland - SonderjyskE : 1 @ 1,50
Sevilla - Granada CF : 1 @ 1,35
FC Den Bosch - FC Emmen : over 2,5 goals @ 1,40
totaal : 2,84
Bellinzona - Aarau : over 2,5 goals @ 1,60
Nantes - Lens : onder 2,5 goals @ 1,60
Stoke City - Newcastle United : over 1,5 goals @ 1,30
totaal : 3,33
En morgen speel ik voor Champions League :
KRC Genk - Chelsea : BTS @ 2,10
verdere tips volgen nog morgen
succes
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar draco
Country flag draco in 31-10-2011 17:20 Leden topics
in 31-10-2011 17:20 Leden topics
188 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Deze speel ik vanavond , 2 systeemcombo's ( 3/4 ) de ene iets meer kans dan de andere
Veel succes allen (y) (y) (y)
PS : volgen is op eigen risico , gelieve zelf nog eens de bets te controleren en te evalueren ;-)

Laatste update : noem het raar , maar ik heb juist een slecht voorgevoel gehad bij mijn combo's , dus ik zou voorstellen om deze combo's vandaag nu ff niet te volgen , wil niemand teleurstellen
Was precies of ik daarjuist in de zetel een soort ingeving kreeg , maar dan een negatieve ipv een positieve
Heb dus geen goed gevoel bij deze combo's ( en ik geloof nochthans niet in geesten of voorspellingen of soortegelijke dingen ) maar momenteel nu ff wel
Sorry voor wie wel deze combo volgt , ik hoop toch nog het beste dan
0 Vind ik leuk's
Resultaat : zoals ik eerder schreef ( en voelde , hoe raar het ook mag klinken ) heb ik dus een rotavond gehad , geen enkele combo wou lukken
Sorry voor wie mij mocht gevolgd hebben , ik probeer het volgende keer ( = wanneer weet ik niet , eerst ff opnieuw bezinnen ) goed te maken
Succes allen (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Naja die van de lage Engelsen is nog in leven.
3 van de 4 goed, met dus volgende week die laatste..
Zuur van Milan, deze had ik ook ergens in een rijtje verwerkt.. :-(
0 Vind ik leuk's
Come on you Spurs!
Erg jammer Draco, ik heb niet meegespeeld.
Maar bij mij was t ook een drama (alles fout) :s :-| (n) :( :-$
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
riks:
Naja die van de lage Engelsen is nog in leven.
3 van de 4 goed, met dus volgende week die laatste..
Zuur van Milan, deze had ik ook ergens in een rijtje verwerkt.. :-(

die is ook al voorbij , heb goals te weinig bij Greuther Furth II en Dorchester Town was 3-3 , dus daar ook geen geluk
0 Vind ik leuk's
Deze nacht nog een kleine combo aangemaakt , samen met Thijspronk , we wisten niet wat nemen onder of boven 2,5 goals voor deze matchen en toen gekozen voor under 2,5 goals , met dit als resultaat (y) (y) (y)

Well played mate
En hopelijk vandaag iets meer geluk dan gisteren
Succes allen
0 Vind ik leuk's
Was een slechte dag, maar een goede nacht idd,
ik speelde ook nog olimpo onder 2.5 en 1.5 en atl rafaela not to score.
Voortaan alleen nog maar op argentinië inzetten ;-) :p
Hierdoor heb ik me verlies gisteren flink weten te beperken, vannacht zijn er trouwens weer 2 matchen,
alleen van boca juniors blijf ik af.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Om mijn (kleine) verlies van gisteren ( proberen ) goed te maken heb ik enkele (kleine) combo's gespeeld , waaronder deze samen met Thijspronk ( die al gelukt en binnen is ) , en heb ik ook volgende combo eens geprobeerd op voor mij onbekende competitie's , nl Cyprus en Montenegro
En ik moet zeggen dat voor een eerste "kennismaking" met deze competitie's , dat ze zeer goed meegevallen is , combo is binnen , dus weeral een extra erbij
Veel succes allen , voor deze avond (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Dit zijn mijn combo's voor deze avond , de ene = systeemcombo 4/5 , de andere is meer een "funbet" , heb daar dan ook maar 0,5 € ingezet
Veel succes allen (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Gisteren niet zoveel geluk met de Champions League ( blijkbaar liggen die grote tornooien mij niet , en moet ik het meer hebben van de "exotische" competities )
Dus vandaag dan geprobeerd om gisteren te vergeten ( en om wat extra te scoren )
Eerste combo is al binnen ( heb gezien dat er nog deze spelen , in de chat , oa Vincent )

Veel succes allen (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.