Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Mijn tips: draco

Zie dat de meeste hier hun tips en bets waarop ze spelen meedelen , dus bij deze wat ik verwacht van de komende voetbalwedstrijden
Veel succes aan allen
Voor deze avond , 31 oktober speel ik volgende combo's
FC Midtjyland - SonderjyskE : 1 @ 1,50
Sevilla - Granada CF : 1 @ 1,35
FC Den Bosch - FC Emmen : over 2,5 goals @ 1,40
totaal : 2,84
Bellinzona - Aarau : over 2,5 goals @ 1,60
Nantes - Lens : onder 2,5 goals @ 1,60
Stoke City - Newcastle United : over 1,5 goals @ 1,30
totaal : 3,33
En morgen speel ik voor Champions League :
KRC Genk - Chelsea : BTS @ 2,10
verdere tips volgen nog morgen
succes
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar draco
Country flag draco in 31-10-2011 17:20 Leden topics
in 31-10-2011 17:20 Leden topics
188 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
goed bezig draco !
je tactiek van systeembets te doen lijkt goed te lukken! ;-)
0 Vind ik leuk's
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof
En we blijven verder doen met systeemcombo's
Deze speel ik straks , systeem 4/5

Veel succes (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
draco:
En we blijven verder doen met systeemcombo's
Deze speel ik straks , systeem 4/5

En deze combo is ook niet correct
Het kon niet blijven duren , had al een te mooie reeks correcte combo's afgeleverd , dus vroeg of laat moest het geluk eens keren
Ik heb wel nog (al winnende ) combo lopen met AA Gent erin , en deze kan bij winst Gent nog een mooie extra opleveren
Sorry voor wie mij volgde met deze laatste
Veel succes (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Maar we laten de moed en het hoofd niet zakken , dus volgende systeemcombo ( 3/4) om het tij opnieuw te doen keren in de goeie richting
Veel succes allen (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Jawel , bij deze is het wel degelijk bewezen , dat ik mij enkel nog ga bezig houden met systeemcombo's te spelen
De laatste is ook correct , weliswaar maar 3/4 , maar door de "iets" hogere odds en de iets hogere inzet was die 3/4 voldoende om mijn inzet netjes te verdubbelen , dus toch weer mooie winst
Voila , dit waren mijn wedstrijden voor dit weekend , algemeen bekeken ben ik meer dan tevreden , paar gewone combo's die de mist ingingen maar de meeste (systeem)combo's waren juist ( of voor deel juist ) wat dus maakte dat ik mooie winst heb dit weekend
En , ik heb nog steeds een openstaande systeemcombo ( 3/4 ) staan ( waarvan reeds 3 juist zijn , dus daar al de inzet terug met kleine winst bovenop ) waar ik Gent speelde voor winst , dus bij winst Gent heb ik 4/4 en nog meer winst
Duimen maar voor straks ( match ik die nagelbijtend zal volgen op Sporting Telenet )
Veel succes allen voor de komende bets nog (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Goed bezig Draco (y) :)
0 Vind ik leuk's
Whoehoe , Gent heeft door zijn winst ( was wel kantje boord ) op Cercle mijn weekend nog een mooie extra gegeven
Thanks (y)

PS : let op mijn woorden : AA Gent speelt kampioen dit jaar
0 Vind ik leuk's
draco:
Whoehoe , Gent heeft door zijn winst ( was wel kantje boord ) op Cercle mijn weekend nog een mooie extra gegeven
Thanks (y)

PS : let op mijn woorden : AA Gent speelt kampioen dit jaar

Draco gefeliciteerd met u mooie combo speelde aa gent zelf ook :) ik kijk alweer uit naar de tips van morgen.
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Deze combo speel ik vanavond , systeem 4/5
Veel succes allen (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Interessant draco, bedankt voor het delen (y)
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.