Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Mijn tips: draco

Zie dat de meeste hier hun tips en bets waarop ze spelen meedelen , dus bij deze wat ik verwacht van de komende voetbalwedstrijden
Veel succes aan allen
Voor deze avond , 31 oktober speel ik volgende combo's
FC Midtjyland - SonderjyskE : 1 @ 1,50
Sevilla - Granada CF : 1 @ 1,35
FC Den Bosch - FC Emmen : over 2,5 goals @ 1,40
totaal : 2,84
Bellinzona - Aarau : over 2,5 goals @ 1,60
Nantes - Lens : onder 2,5 goals @ 1,60
Stoke City - Newcastle United : over 1,5 goals @ 1,30
totaal : 3,33
En morgen speel ik voor Champions League :
KRC Genk - Chelsea : BTS @ 2,10
verdere tips volgen nog morgen
succes
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar draco
Country flag draco in 31-10-2011 17:20 Leden topics
in 31-10-2011 17:20 Leden topics
188 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Voila , weeral een nieuwe dag en weeral mooie bets
De combo voor de Japanse Competitie ga ik vlug vergeten , die is niet gelukt ( heb die gevolgd , maar het kan soms ook eens mis zijn , net als sommige combo's van mij die niet altijd juist zijn )
Om die "slechte" combo te vergeten heb ik combo gemaakt voor wedstrijden na de middag , en de zaterdag is mooi ingezet
Combo is gelukt (y) (y) (y)

PS : heb ook nog steeds de combo lopen waar Gent in staat ( match word zondagavond gespeeld , dus als Gent die wint maakt die combo nog extra "mooie" winst erbij , was al gelukt 3/4 )
PS 2 : (systeem)combo's voor later op de dag zal ik (proberen) op tijd te plaatsen , mochten er "liefhebbers" zijn die willen meespelen
Succes allen (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Draco sorry voor de foute combo in Japan, de gene waarvan ik cker niet had verwacht verloren, ik speelde de 2 foute wedstrijden nog op x2 omdat die quote nog hoger was dan normaal 1. zo dus geen verlies gemaakt, maar baal er wel van.
De wedstrijd die ik had voorbeschouwd in me topic FCTokyo was wel juist.
Next time better (y)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Deze systeemcombo ( 4/5 ) speel ik met een goed gevoel

Veel succes (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
draco:
Deze systeemcombo ( 4/5 ) speel ik met een goed gevoel

Veel succes (y) (y) (y)

;-)
ziet er goed uit draco
0 Vind ik leuk's
vincent129:
Draco sorry voor de foute combo in Japan, de gene waarvan ik cker niet had verwacht verloren, ik speelde de 2 foute wedstrijden nog op x2 omdat die quote nog hoger was dan normaal 1. zo dus geen verlies gemaakt, maar baal er wel van.
De wedstrijd die ik had voorbeschouwd in me topic FCTokyo was wel juist.
Next time better (y)

Geen enkel probleem hoor
Ik heb hier ook al tips geplaatst die door andere gevolgd worden en die nadien niet juist zijn , you win some and you lose some
Gelukkig heb ik alles "goed" ( en meer ) kunnen maken door mijn combo deze middag
Greetzzzzzzz
0 Vind ik leuk's
deze systeemcombo ( 5/6) speel ik uitlsuitende over 2,5 goals
hopelijk blijft het geluk aan mijn zijde
veel succes (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Resultaat van deze avond
Wegens familiale verplichtingen ( feestje hier , feestje daar , pintje hier , pintje daar enz ) was ik niet in de mogelijkheid om mijn combo's hier ( op tijd ) te kunnen plaatsen die ik nog (extra ) speelde deze avond , maar wou toch graag de resultaten meegeven
Wat combo betreft hierboven ( wedstrijden over 2,5 goals ) die is mislukt door 2 wedstrijden ( Porto en NEC )
Verder had ik nog 2 combo's lopen ( geen systeem , omdat ik daar iets meer vertrouwen in had , wegens de "grotere" ploegen die speelden )
Eerste combo is afgelopen en binnen (y)

Dus voor mij was het (wederom ) een mooie "bet" dag , hopelijk morgen weer evengoed
Succes allen (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Goed bezig draco (y)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Doe zo verder man , gaat vlotjes ! ;-) (y)
0 Vind ik leuk's
Omdat het vandaag zo'n "donkere" , "natte" , "winterse" zondag is , heb ik zin om eens "onnozel" te doen en heb ik funbet gemaakt
Heb een systeemcombo ( 9/10 ) genomen , waarbij ik bij 9 juiste ( = de minimum) al 15 € heb en bij 10/10 zo'n 130 € ( inzet per combinatie = 0,1 € wat maakt dat deze funbet mij in totaal 1 € kost )
Bij deze mijn "funbet"

PS : toch kleine waarschuwing : zulke "onnozele" bets doe ik maar sporadisch , dus wie denkt door op die manier plots veel geld te verdienen , die mag het vergeten , 99,99% van zulke bets lukken nooit , maar aangezien ik de vorige dagen mooie winsten heb gemaakt , kan deze "onnozelheid van 1 € " er wel eens vanaf ( deze waarschuwing zet ik er bij , omdat ik weet dat er "negatieve" commentaren zullen komen van anderen , maar ik ben het nog steeds die beslist wat te spelen en hoe te spelen , en ik denk dat ik toch mag zeggen dat ik "redelijk" goed bezig ben , dus kan deze kleine "spielerei" er wel bij )
Veel succes allen (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.