Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Losse tips van Nederland13

Hier zal ik tips plaatsen die ik zie gebeuren tijdens een speelronde.
De odds die ik pak liggen vaak rond de 2 maar omdat iedereen een andere bookie heeft kan er wat verschil inzitten, maar meestal weet je van te voren wel ongeveer de odd.
udinese - Genoa Home team - Number of goals: Over 1.5
Lazio - Siena Home team - Number of goals: Over 1.5
Palermo - Chievo Both teams to score: Yes
Sampdoria - Napoli Both teams to score: Yes
Inter - Fiorentina Home team - Number of goals: Over 1.5
AZ Alkmaar - RKC Waalwijk Player Number of Goals: Jozy Altidore Over 1.5
FC Groningen - Roda JC Number of goals: Under 2.5
Willem II - FC Zwolle Number of goals: Under 2.5
VVV Venlo - PSV Eindhoven Both teams to score: Yes
VVV Venlo - PSV Eindhoven Will Kevin Strootman get a yellow card?: Yes odd 3,5!
Eintracht Frankfurt - SC Freiburg Away team - Number of goals: Over 1.5 odd 3 high risk
VfL Wolfsburg - FSV Mainz Home team - Number of goals: Over 1.5
KV Kortrijk - Standard de Liège Number of goals: Over 2.5
Lyon - Bordeaux Both teams to score: Yes
Lyon - Bordeaux Home team - Number of goals: Over 1.5
Valenciennes - Marseille Both teams to score: Yes
Deze heb ik voor vandaag geselecteerd. (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar nederland13
Country flagnederland13 in 30-09-2012 10:02 Leden topics
in 30-09-2012 10:02 Leden topics
116 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Deze voor Engeland
Tottenham - Chelsea Away win no bet: X
2.08
Swansea - Wigan : 1
1.98
Double
Total odds:
4.12
West Brom - Manchester City Away team - Number of goals: Over 1.5
1.77
Fulham - Aston Villa Both teams to score: Yes
1.65
Double
Total odds:
2.92
Norwich - Arsenal Both teams to score: Yes
1.74
Liverpool - Reading Number of goals: Under 3.5
1.50
Double
Total odds:
2.61
0 Vind ik leuk's
Duitsland
Bayer Leverkusen - FSV Mainz Both teams to score: Yes
1.60
Borussia Dortmund - Schalke 04 Home team - Number of goals: Over 1.5
1.61
Double
Total odds:
2.58
Eintracht Frankfurt - Hannover 96 Double chance: X2
1.70
Fortuna Düsseldorf - Bayern München Away team - Number of goals: Over 1.5
1.44
Double
Total odds:
2.45
0 Vind ik leuk's
Gefeliciteerd! Jarig toch? :) (y) (y) fijne dag
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
Gefeliciteerd! Jarig toch? :) (y) (y) fijne dag

nope, ben niet jarig :) of staat dat ergens vermeld ofzo? :p
0 Vind ik leuk's

Vanavond weer JPL voetbal, dat betekend wel weer verrassende uitslagen en kolderieke momenten. Zelf heb ik de samenvattingen of wedstrijden van dit seizoen niet gezien. Volgens mij worden die ook niet meer uitgezonden op RTL 7. Maar om heel eerlijk te zijn heb ik ook niet bepaald de behoefte om die wedstrijden te moeten zien, heb namelijk geen enkele binding met een club en ken ook geen speler persoonlijk die ik zou willen zien of wat dan ook, haha. Dat er zo her en der gefixt word ( indien het zo is) maakt me ook totaal niks uit. Ik als better met weinig JPL kennis ga toch proberen om een plusje te scoren. Dit niet op basis dus van de voetbalkennis want die heb ik dus niet, maar op basis van een proef die ik ga doen.
Ik selecteer 5 wedstrijden voor de vanavond gespeelde wedstrijden in de JPL, daarbij doe ik per wedstrijd 2 bets. Ik pak daarbij de hoogste 3 way odd, dus bij Dordrecht is dat 3,7 ( thuiswinst) en daarbij pak ik de scoring draw. Laat ik virtueel 1 euro per bet nemen, zodat het makkelijk uit te rekenen is wat het verlies of de eventuele winst kan zijn.
Dordrecht - Excelsior
3.70
3.45
1.85
Dordrecht - Excelsior Winning margin: Scoring draw
3.70
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
FC Den Bosch - Cambuur : 1
2.90
FC Den Bosch - Cambuur Winning margin: Scoring draw
3.50
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Helmond Sport - Go Ahead Eagles : 2
2.70
Helmond Sport - Go Ahead Eagles Winning margin: Scoring draw
3.55
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MVV - Almere City FC : 2
7.95
MVV - Almere City FC Winning margin: Scoring draw
7.15
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TOP Oss - Fortuna Sittard : 1
3.35
TOP Oss - Fortuna Sittard Winning margin: Scoring draw
3.70
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deze 5 heb ik gekozen, en beetje hoge odds uitgekozen, gewoon lukraak wat uitgezocht in korte tijd
;-) Zonder onderzoek naar clubs of onderzoek wie er speelt en zonder voetbalkennis van de JPl.
Virtuele inzet 10 euro. Kijken hoeveel % winst of verlies er na vanavond is gemaakt virtueel gezien!
0 Vind ik leuk's
18:45
Caen - Guingamp : 2
4.20
Caen - Guingamp Winning margin: Scoring draw
4.35
Chateauroux - Ajaccio GFCO : 2
3.95
Chateauroux - Ajaccio GFCO Winning margin: Scoring draw 4,5
deze 2 wedstrijden voor straks in de Franse competitie, 1/10 per bet
(y)
0 Vind ik leuk's
Comeyer, ik moet eerlijk zeggen, je hebt een rijke fantasie. Ga zo door. (y)
0 Vind ik leuk's
nederland13:
18:45
Caen - Guingamp : 2
4.20
Caen - Guingamp Winning margin: Scoring draw
4.35
Chateauroux - Ajaccio GFCO : 2
3.95
Chateauroux - Ajaccio GFCO Winning margin: Scoring draw 4,5
deze 2 wedstrijden voor straks in de Franse competitie, 1/10 per bet
(y)

Guingamp won 4 inzet totaal en 4,2 terug, naja
0 Vind ik leuk's
nederland13:

Vanavond weer JPL voetbal, dat betekend wel weer verrassende uitslagen en kolderieke momenten. Zelf heb ik de samenvattingen of wedstrijden van dit seizoen niet gezien. Volgens mij worden die ook niet meer uitgezonden op RTL 7. Maar om heel eerlijk te zijn heb ik ook niet bepaald de behoefte om die wedstrijden te moeten zien, heb namelijk geen enkele binding met een club en ken ook geen speler persoonlijk die ik zou willen zien of wat dan ook, haha. Dat er zo her en der gefixt word ( indien het zo is) maakt me ook totaal niks uit. Ik als better met weinig JPL kennis ga toch proberen om een plusje te scoren. Dit niet op basis dus van de voetbalkennis want die heb ik dus niet, maar op basis van een proef die ik ga doen.
Ik selecteer 5 wedstrijden voor de vanavond gespeelde wedstrijden in de JPL, daarbij doe ik per wedstrijd 2 bets. Ik pak daarbij de hoogste 3 way odd, dus bij Dordrecht is dat 3,7 ( thuiswinst) en daarbij pak ik de scoring draw. Laat ik virtueel 1 euro per bet nemen, zodat het makkelijk uit te rekenen is wat het verlies of de eventuele winst kan zijn.
Dordrecht - Excelsior
3.70
3.45
1.85
Dordrecht - Excelsior Winning margin: Scoring draw
3.70
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
FC Den Bosch - Cambuur : 1
2.90
FC Den Bosch - Cambuur Winning margin: Scoring draw
3.50
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Helmond Sport - Go Ahead Eagles : 2
2.70
Helmond Sport - Go Ahead Eagles Winning margin: Scoring draw
3.55
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MVV - Almere City FC : 2
7.95
MVV - Almere City FC Winning margin: Scoring draw
7.15
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TOP Oss - Fortuna Sittard : 1
3.35
TOP Oss - Fortuna Sittard Winning margin: Scoring draw
3.70
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deze 5 heb ik gekozen, en beetje hoge odds uitgekozen, gewoon lukraak wat uitgezocht in korte tijd
;-) Zonder onderzoek naar clubs of onderzoek wie er speelt en zonder voetbalkennis van de JPl.
Virtuele inzet 10 euro. Kijken hoeveel % winst of verlies er na vanavond is gemaakt virtueel gezien!

3 wedstrijden van de 5 goed, ook hier een klein plusje
0 Vind ik leuk's
Lol 3vd 5 wedstrijden goed :D
3 vd 9 bets goed en een kleine winst, dat is wel wat anders ;)
Als ik 5 weddenschappen plaats per wedstrijd kan ik ook wek 9 vd 9 Erediviewedstrijden goed hebben ;)
Houdt je bets maar eens bij op lange termijn met resultaten. Ben wel eens beniewd of je dan ook profit draait met psychologische gedachtem.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.