Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Losse tips van Nederland13

Hier zal ik tips plaatsen die ik zie gebeuren tijdens een speelronde.
De odds die ik pak liggen vaak rond de 2 maar omdat iedereen een andere bookie heeft kan er wat verschil inzitten, maar meestal weet je van te voren wel ongeveer de odd.
udinese - Genoa Home team - Number of goals: Over 1.5
Lazio - Siena Home team - Number of goals: Over 1.5
Palermo - Chievo Both teams to score: Yes
Sampdoria - Napoli Both teams to score: Yes
Inter - Fiorentina Home team - Number of goals: Over 1.5
AZ Alkmaar - RKC Waalwijk Player Number of Goals: Jozy Altidore Over 1.5
FC Groningen - Roda JC Number of goals: Under 2.5
Willem II - FC Zwolle Number of goals: Under 2.5
VVV Venlo - PSV Eindhoven Both teams to score: Yes
VVV Venlo - PSV Eindhoven Will Kevin Strootman get a yellow card?: Yes odd 3,5!
Eintracht Frankfurt - SC Freiburg Away team - Number of goals: Over 1.5 odd 3 high risk
VfL Wolfsburg - FSV Mainz Home team - Number of goals: Over 1.5
KV Kortrijk - Standard de Liège Number of goals: Over 2.5
Lyon - Bordeaux Both teams to score: Yes
Lyon - Bordeaux Home team - Number of goals: Over 1.5
Valenciennes - Marseille Both teams to score: Yes
Deze heb ik voor vandaag geselecteerd. (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar nederland13
Country flagnederland13 in 30-09-2012 10:02 Leden topics
in 30-09-2012 10:02 Leden topics
116 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
nederland13:
nederland13:
nederland13:
Maar 1 goed. 2,57
live bet
Benfica over 2,5 goals
Genua BTS
Santos over 2,5 goals
San Lorenzo over 1,5
odd 6,39
16,65

Mis,
nu de totale inzet van vandaag als geheel bedrag. 2,72 odd. Santos over 2,5 en Nautico de beide wedstrijden.

Mhmm, weer mis haha, ach ja. Nu pak ik Fluminense op odd 2 en de vorig ingezette bedrag verdubbel ik weer. ;-)

(y) Flumi won met 1/0 en zodoende toch een totale plus en dan kan de inzet weer verminderd worden naar het niveau waarmee ik de combi`s begon .
0 Vind ik leuk's

Ajax - FC Utrecht Number of goals: Over 3.5
1.96
FC Groningen - Feyenoord Both teams to score: Yes
1.48
Total odds:
2.90
FC Twente - AZ Alkmaar Home team - Number of goals: Over 1.5
1.59
Ajax - FC Utrecht Number of goals: Over 2.5
1.39
PSV Eindhoven - NAC Breda Number of goals: Over 2.5
1.22
Total odds:
2.70
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Borussia Mönchengladbach - Eintracht Frankfurt Home team - Number of goals: Over 1.5
2.01
Hannover 96 - Borussia Dortmund Home team to score: Yes
1.40
Total odds:
2.81
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Newcastle - Manchester United Home team - Number of goals: Over 1.5
3.15
Tottenham - Aston Villa Both teams to score: Yes
1.88
Total odds:
5.92
Newcastle - Manchester United Double chance: 1X
1.89
Tottenham - Aston Villa Home team - Number of goals: Over 1.5
1.53
Total odds:
2.89
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Roma - Atalanta Both teams to score: Yes
1.55
Napoli - Udinese Both teams to score: Yes
2.10
Total odds:
3.26
AC Milan - Inter : 2
2.02
Fiorentina - Bologna Home team - Number of goals: Over 1.5
1.70
Total odds:
3.43
AC Milan - Inter Both teams to score: Yes
1.74
Torino - Cagliari Both teams to score: Yes
2.10
Total odds:
3.65
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Club Brügge - RC Genk Number of goals: Over 2.5
1.62
Standard de Liège - Anderlecht : 1 DNB
2.16
Total odds:
3.50
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Atletico Madrid - Malaga Home team - Number of goals: Over 1.5
1.77
Barcelona - Real Madrid Will Sergio Ramos get a yellow card?: Yes
2.38
Total odds:
4.21
Athletic Club - Osasuna Home team - Number of goals: Over 1.5
1.95
Barcelona - Real Madrid Both teams to score: Yes
1.41
Levante - Valencia Home team to score: Yes
1.40
Total odds:
3.85
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Barcelona - Real Madrid Home team - Number of goals: Over 1.5
1.74
Newcastle - Manchester United Double chance: 1X
1.89
FC Groningen - Feyenoord Double chance: 1X
1.62
Hannover 96 - Borussia Dortmund Home team to score: Yes
1.40
Standard de Liège - Anderlecht Double chance: 1X
1.53
AC Milan - Inter Away team to score: Yes
1.33
Athletic Club - Osasuna : 1
1.93
Ajax - FC Utrecht : 1
1.23
FC Twente - AZ Alkmaar : 1
1.73
Ninefold
Total odds:
62.33
12 combo"s , Allen zelfde inzet, hou voor het gemak maar 1 euro per combi aan!
Super Sunday
0 Vind ik leuk's
De 12 combi"s zijn slecht afgelopen haha, na snel gekeken te hebben was er maar 1 goed, kunnen er ook 2 zijn want tijdens dit typen weet ik niet of Ramos geel heeft gehad en of Atletico 2 thuisgoals heeft gemaakt.
Maar hoe dan ook worden bij de volgende bets rekening gehouden en dus de inzet per combo of single verdubbeld.
Vanavond is het dartsavond en later op de middag zal ik ze hier plaatsen.
De inzet zal dus nu 2 euro per bet zijn of combi gemakshalve gezegd.
0 Vind ik leuk's
Zoals eerder gezegd waren de bets van gisteren 1 euro per combo en er is dus 12 euro verbruikt, voor vanavond gebruik ik 23 euro.
Mark Walsh - Robert Thornton : 2
1.75
Dean Winstanley - Dave Chisnall : 1
2.20
Double
Total odds:
3.85
Total stake (EUR): 3
Potential payout (EUR):
11.55
Mark Walsh - Robert Thornton : 2
1.75
Simon Whitlock - Justin Pipe : 2
2.50
Double
Total odds:
4.38
Total stake (EUR): 3
Potential payout (EUR):
13.13
Mark Walsh - Robert Thornton : 2
1.75
Gary Anderson - Brendan Dolan : 2
2.55
Double
Total odds:
4.46
Total stake (EUR): 3
Potential payout (EUR):
13.39
Mark Walsh - Robert Thornton : 2
1.75
Kevin Painter - Kim Huybrechts : 1
2.33
Double
Total odds:
4.08
Total stake (EUR): 3
Potential payout (EUR):
12.23
Mark Walsh - Robert Thornton : 2
1.75
Vincent Van Der Voort - William O'Connor : 2
2.60
Double
Total odds:
4.55
Total stake (EUR): 3
Potential payout (EUR):
13.65
James Wade - Colin Osborne : 2
3.00
Terry Jenkins - Mervyn King : 1
1.72
Double
Total odds:
5.16
Total stake (EUR): 2
Potential payout (EUR):
10.32
Kevin Painter - Kim Huybrechts : 1
2.33
Dean Winstanley - Dave Chisnall : 1
2.20
Mark Walsh - Robert Thornton : 2
1.75
Treble
Total odds:
8.97
Total stake (EUR): 2
Potential payout (EUR):
17.94
Gary Anderson - Brendan Dolan : 2
2.55
Simon Whitlock - Justin Pipe : 2
2.50
Terry Jenkins - Mervyn King : 1
1.72
Treble
Total odds:
10.97
Total stake (EUR):
1.00
Confirm
Mark Walsh - Robert Thornton : 2
1.75
Dean Winstanley - Dave Chisnall : 1
2.20
Double
Total odds:
3.85
Total stake (EUR):
3.00
Potential payout (EUR):
11.55
Inzet totaal 23 euro. Dit weekend heeft Thornton 2 finale plekken gehaald op de vloertoernooien en vandaar dat hij zo her en der voorkomt in de combi"s. De odds waren vorige week nog hoger maar daar heb ik nu niks aan, haha.
RtL 7 streamt wel zover ik weet. Lekker darts volgen want voetbal is er deze week niet echt. Pas in het weekend weer met de interlands.
(y)
0 Vind ik leuk's
38 terug
38-24 = 14
14 10 op Barney met 1,5 15 winstkans 4 op Baxter met odd 2,2
0 Vind ik leuk's
2.1 Brendan Dolan v Vincent van der Voort 3-1 Denk toch dat Dolan het thuisvoordeel gaat benutten, een odd van 1,7 is een redelijke odd, op basis van de 1e partij zou Dolan ook moeten kunnen winnen want vd Voort was ook net bijster goed, maar met darts is iedere dag weer anders dus vd Voort kan ook zomaar winnen, dat ligt allemaal dicht bij elkaar. Maar vanwege het thuisvoordeel en de constantheid van Dolan zou ik voor Dolan gaan met een odd van 1,7
2.2 Justin Pipe v Kevin Painter 2-3 Painter is een darter die tegen iedere speler wel kan spelen, Pipe is een redelijk trage speler vandaar dat ik dat zeg, Pipe staat hoger op de ranking en een odd van 1,6 staat er voor Pipe, maar ik kies de odd van 2,4 voor The Artist omdat Pipe met een langer spelformat meer concentratie nodig zal hebben en dat zal hem ook energie gaan kosten, daarnaast is Pipe a speler die vaak stroef begint en Painter moet er gebruik van gaan maken. Als Painter zich gaat irriteren aan Pipe wat ik niet hoop dan word het een lastig verhaal, maar Painter is een vrij complete speler en die is ervaren en is alles al wel gewend. Ik kies dus Painter. Ook zal het publiek wel wat geluid gaan maken richting de dubbels van Pipe toe
2.3 Phil Taylor v Robert Thornton 3-1 Als Taylor gewoon zn spelletje speelt dan zou thornton een topdag moeten hebben om te winnen. Taylor staat 1,15 voor en The Thorn 4,5. Ik speel deze helemaal niet maar wel Taylor op toernooiwinst met een odd van 2 gecombineerd met Servie to score tegen Belgie en Rusland to score tegen Portugal.
2.4 Mervyn King Dave Chisnall 3-1 King met een odd van 2,3 tegen Chizzy die een odd nabij de 1,6 noteert zal een wedstrijd worden waarin cruciale dubbels gemist gaan worden op de belangrijke momenten. Dit kan echt de meest boeiende en vlotte pot van de avond worden. En ja, Chisnall staat hoger op de ranglijst en kan heel goed 180-ers gooien maar dit toernooi gaat om dubbels. De opening van Chisnall is van belang, als hij de 1e of 2e dubbels erin kan mikken dan zou Chisnall horen te winnen als zijn check outs ook rond de 30% ligt. Maar ik denk dat Chizzy dubbels gaat missen of de kluts opeens kwijt is. King kennen we allemaal wel, dubbels aardig verzorgt en word toch ook als een scorende darter gerekend met zn 180-ers.
Dit is slechts mijn mening en visie voor vanavond, ik speel zelf King, Dolan en Painter. En Taylor op toernooiwinst met odd 2 gecombineerd met wat voetbalbets.
0 Vind ik leuk's
Vanavond speel ik Hamilton, Nicholson, MvG en Newton. Alleen single met combinatie met Tjechie over 2,5 en Servie home goal (y)
0 Vind ik leuk's
Vanavond de kwart finale bij de WGP darts in dublin.
q1 Justin Pipe v Brendan Dolan 1,65 2,13 Pipe is favoriet gezien zijn ranking maar Dolan in Ierland is een goede combinatie de laatste jaren, het zal allemaal wel dicht bij elkaar gaan liggen maar het trage spel van Pipe kan wellicht het publiek de kant van Dolan extra doen kiezen en ik denk dat het publiek vanavond Dolan zal gaan helpen wanneer hij het nodig heeft en dan zal Pipe wel wat uit de concentratie raken. Maar dit toernooi draait om de dubbels en als Dolan zoals de vorige partij kan openen telkens met de 1e of 2e dart dan vind ik zelf Dolan de favoriet, en dan is de odd van 2 + niet zo verkeerd.
q2 Wes Newton v Paul Nicholson 1,45 2,55 Newton is dan wel een top 5 speler maar echt soepel draait het nog niet vind ik, op papier zou die de betere moeten zijn gezien de odds verschillen maar Nicholson vind ik dit toernooi wel sterk spelen op zijn eigen legs en het openen gaat ook best goed, de dubbels zijn meestal wel aardig verzorgd bij Nicholson. Het zal in ieder geval een spannende pot worden ga ik vanuit. Maar Nicholson tip ik.
q3 Michael van Gerwen v Andy Hamilton 1,72 2,02 Scorend is Van Gerwen beter, maar ik vind Hamilton een hele degelijke speler die vooral mentale tikken kan uitdelen en met zijn manier van juichen kan het nog harder aankomen, ik vrees voor Van Gerwen dat hij nipt zal verliezen. Hamilton zijn tempo zal ook zn effect hebben want zoals gisteren tegen Lewis zo snel zal het niet gaan en dat is voor een vlottere speler vaak minder rendabel. En als Hamilton dan een dubbel erin ramt en explosief gaat juichen dan weten we meteen wat Hammer time is.
q4 Robert Thornton v Mervyn King 1,82 1,90 Gezien de winst op Taylor zou het logisch zijn om op Thornton te wedden, maar wat ik van King heb gezien was ook niet verkeerd en ik denk dat King met het openen wat beter zal zijn en scorend moet The King wel mee kunnen met Thornton. Kan een hele leuke pot worden en op papier de leukste van de avond. Zal ook wel weer dicht bij elkaar liggen.
Een King in vorm hoort normaal gesproken in de top 10 van de PDC. En hij lijkt weer de oude King te zijn.
0 Vind ik leuk's
Mooi gemaakt, nederland13!.. ik kan me er goed in vinden.. Pipe vind ik een rare speler dus zou ik daar niet op in durven zetten maar ook niet op Dolan.. Bij Newton tegen Nicholson vind ik ook de odd van Nicholson een mooie om te spelen.. Van Gerwen tegen Hamilton is afwachten dus die zou ik live spelen en dan kijken hoe het loopt.. En dat zelfde geldt eigenlijk ook voor Thorton tegen King want ook hier kun je eigenlijk niet zeggen wie er nu beter in vorm is.. Ik heb King live zien spelen en hij maakte een erg sterke indruk op mij maarja Thornton heeft Taylor uitgeschakeld dus dat wil ook wel wat zeggen.
0 Vind ik leuk's
Vandaag doe ik Dolan en Newton winst. :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.