Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Losse tips van Nederland13

Hier zal ik tips plaatsen die ik zie gebeuren tijdens een speelronde.
De odds die ik pak liggen vaak rond de 2 maar omdat iedereen een andere bookie heeft kan er wat verschil inzitten, maar meestal weet je van te voren wel ongeveer de odd.
udinese - Genoa Home team - Number of goals: Over 1.5
Lazio - Siena Home team - Number of goals: Over 1.5
Palermo - Chievo Both teams to score: Yes
Sampdoria - Napoli Both teams to score: Yes
Inter - Fiorentina Home team - Number of goals: Over 1.5
AZ Alkmaar - RKC Waalwijk Player Number of Goals: Jozy Altidore Over 1.5
FC Groningen - Roda JC Number of goals: Under 2.5
Willem II - FC Zwolle Number of goals: Under 2.5
VVV Venlo - PSV Eindhoven Both teams to score: Yes
VVV Venlo - PSV Eindhoven Will Kevin Strootman get a yellow card?: Yes odd 3,5!
Eintracht Frankfurt - SC Freiburg Away team - Number of goals: Over 1.5 odd 3 high risk
VfL Wolfsburg - FSV Mainz Home team - Number of goals: Over 1.5
KV Kortrijk - Standard de Liège Number of goals: Over 2.5
Lyon - Bordeaux Both teams to score: Yes
Lyon - Bordeaux Home team - Number of goals: Over 1.5
Valenciennes - Marseille Both teams to score: Yes
Deze heb ik voor vandaag geselecteerd. (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar nederland13
Country flagnederland13 in 30-09-2012 10:02 Leden topics
in 30-09-2012 10:02 Leden topics
116 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Fiorentina - Sampdoria Both teams to score: Yes 2.20 Een BTS met een odd van 2,2 is wel een gokje waard
Kim Huybrechts - Justin Pipe : 2 2.22 Pipe is een trage speler, Kim heeft daar last van denk ik
0 Vind ik leuk's
Twente-Heerenveen under 3,5 goals odd 1,7 net live gepakt
0 Vind ik leuk's
Real Madrid - Ajax Will Siem De Jong score?: Yes
15.50
Deze odd is gezakt naar 4,95 dus ik vrees dat de odd van 15,5 komt te vervallen, maar heb hem wel gepakt dus zie wel, zou typisch zijn dat Siem de Jong scoort en de bet komt te vervallen. Zoiets heb ik al eens bij Unibet meegemaakt.
0 Vind ik leuk's
De Cl bets voor vanavond, single tips maar een combi met 2 mag ook wat mij betreft.
Real Madrid - Ajax Home Team to Score in both Halves: Yes Thuis met gretige vervangers moet het te doen zijn, tenzij Vermeer opeens alles pakt!
1.70
Malaga - Anderlecht Home team - Number of goals: Over 1.5 De thuiswinst odd staat op 1,85 en deze op 2. Malaga speelt voor de premies!
2.00
Montpellier - Schalke 04 Home team to score: Yes Schalke is defensief kwestbaar vind ik. Home goal moet kunnen!
1.35
Olympiakos - Arsenal Home win no bet: X de 1X odd is van 1,5 naar 1,2 ongeveer gegaan dus die tip ik niet, dan maar deze
2.01
Dan nog wat funbets betreffende de wedstrijd Real-Ajax.
Real Madrid - Ajax Will Jose Callejon score?: Yes Ik verwacht een basisplaats en deze speler scoort vrij regelmatig!
2.90

Real Madrid - Ajax zal Christian Poulsen een gele kaart?: Yes Zijn Sevilla periode zal te boven komen bij hem en hij krijgt het druk, lol.
2.80
Alleen Poulsen verzaakte, Olympiakos inzet terug! Anderlecht deed wat ik verwachte en dat was scoren waardoor Malaga ook op zoek ging naar de 2e wat de over 1,5 odd van 2 vervulde en het risico op home winst kon afdekken gezien de keuze van mij voor die over 1,5 odd
0 Vind ik leuk's
Voor morgen zal ik ook wel weer wat plaatsen (y)
0 Vind ik leuk's

Barcelona - Benfica Both teams to score: Yes Benfica speelt nog ergens voor dus moeten scoren, Barca zal op 80% spelen!
1.52

Manchester United - CFR Cluj Both teams to score: Yes United defensief kwetsbaar en Cluij moet kunnen scoren en gaat ook scoren, als ze maar met zn 11-en op het veld blijven staan!
1.66

Sporting Braga - Galatasaray Both teams to score: Yes Gala moet en zal alles geven, Braga speelt voor de premie"s. Eervol afscheid!
1.69

Chelsea - FC Nordsjælland Home Team to Score in both Halves: Yes Chelsea zal furieus beginnen en hopelijk ook 2e helft een goaltje!
1.50

Manchester United - CFR Cluj Home Team to Score in both Halves: Yes United thuis moet wel iets laten zien, zeker wanneer Cluij scoort! En die gaan scoren, dit is namelijk geen 0-0 wedstrijd. En of van persie of rooney wel of niet meedoet maakt me niks uit!
2.37
Deze heb ik dus geselecteerd voor vanavond en we zien wel welke er goed zijn en fout zijn!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.