Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Losse tips van Nederland13

Hier zal ik tips plaatsen die ik zie gebeuren tijdens een speelronde.
De odds die ik pak liggen vaak rond de 2 maar omdat iedereen een andere bookie heeft kan er wat verschil inzitten, maar meestal weet je van te voren wel ongeveer de odd.
udinese - Genoa Home team - Number of goals: Over 1.5
Lazio - Siena Home team - Number of goals: Over 1.5
Palermo - Chievo Both teams to score: Yes
Sampdoria - Napoli Both teams to score: Yes
Inter - Fiorentina Home team - Number of goals: Over 1.5
AZ Alkmaar - RKC Waalwijk Player Number of Goals: Jozy Altidore Over 1.5
FC Groningen - Roda JC Number of goals: Under 2.5
Willem II - FC Zwolle Number of goals: Under 2.5
VVV Venlo - PSV Eindhoven Both teams to score: Yes
VVV Venlo - PSV Eindhoven Will Kevin Strootman get a yellow card?: Yes odd 3,5!
Eintracht Frankfurt - SC Freiburg Away team - Number of goals: Over 1.5 odd 3 high risk
VfL Wolfsburg - FSV Mainz Home team - Number of goals: Over 1.5
KV Kortrijk - Standard de Liège Number of goals: Over 2.5
Lyon - Bordeaux Both teams to score: Yes
Lyon - Bordeaux Home team - Number of goals: Over 1.5
Valenciennes - Marseille Both teams to score: Yes
Deze heb ik voor vandaag geselecteerd. (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar nederland13
Country flagnederland13 in 30-09-2012 10:02 Leden topics
in 30-09-2012 10:02 Leden topics
116 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
De finale vanavond, de halve finale had ik lekker goed fout :p
King-MVG, een vlotte partij met lekkere score"s en leuke check outs liggen in de lijn der verwachting.Het is een best of 11 sessie. Degene die dus de eerste 6 sets weet te winnen word de winnaar.
King staat geconcentreerd te spelen en de check outs zijn goed verzorgd bij King. Alleen het verschil tussen deze King en MvG vind ik bij het scorende gedeelte, daar oogt MvG sterker vind ik. Ik denk dan ook dat MvG genoeg pijlen op de dubbel zal krijgen om legs van King af te snoepen. Ook King zal die kansen wel krijgen maar in zijn totaliteit denk ik dat MvG de meesten en de belangrijkste weet te pakken.
Ook het publiek zie ik de kant van MvG kiezen.
ik ga dus voor van Gerwen winst op odd 1,67 4-6 als eindscore of 3-6
De laatste keer dat ik King tegen een Nederlander in de finale heb zien spelen op een groot tv toernooi was tegen Barney, Barney won toen overtuigend maar King gooide op den duur gewoon een leg met de pijlen achterste voren. En hij raakte er zelfs nog wel enkele tripples mee :p
Maar dat zal The King vanavond wel niet doen ;-)
En voor de rest is er toch niks bijzonders op tv, tenzij men Boer zoekt vrouw leuk vind maar ik verkies toch liever deze vlotte finale.
0 Vind ik leuk's
morgen de kwalificatie wedstrijden en voor iedere wedstrijd heb ik een pick uitgekozen met enige value met zo her en der wel een motivering
Russia - Azerbadijan Penalty: Yes Daar zie ik best een grote kans in, ook andere bets vind ik niet interessant genoeg
3.25
Belarus - Georgia Number of goals: Over 2.5 Belarus wil de fans wat laten zien na de vernedering tegen Spanje.
2.24
Israel - Luxembourg Handicap ( 0 - 3. ) : 1 Israel hoort zeker thuis minstens met 5-0 te winnen !
2.60
Andorra - Estonia Result + Total 2.5: Away Win + Under 2.5 Estland vind het na 0-1 wel goed, Andorra kan thuis redelijk verdedigen
3.0
Latvia - Liechtenstein Half with most goals: First half Denk 1e helft vol gas en dan met 3-0 ofzo rusten, na rust uitvoetballen!
3.15
Bosnia - Lithuania Both teams to score: Yes Bosnie is sterker maar Litouwen zie ik wel een goaltje meepikken
2.40
Croatia - Wales Both teams to score: Yes Wales moet kunnen scoren tegen croatie vanuit een corner ofzo
2.07
Cyprus - Norway Number of goals: Under 1.5 Lijkt me een saaie pot, wellicht in de slotfase goaltje Noorwegen
3.35
Czech Republic - Bulgaria Both teams to score: Yes Tegen Malta goaltje tegen, Bulgaren zijn sterker dan malta!
2.21
Faroe Islands - Ireland Handicap ( 2. - 0 ) : 2 Ierland weet dat het moet winnen en zullen dat ook doen!
2.95
Romania - Holland Home team first goal : First half Ik denk zelf dat Roemenie tussen minuut 10-15 scoort vandaar!
2.65
Ukraine - Montenegro Red card: Yes Lijkt me een harde pot
4.30
Hungary - Turkey Winning margin: Scoring draw Ik zie beiden wel scoren en vind ze even sterk!
4.00
Iceland - Switzerland Home team first goal : Second half Een goaltje moet kunnen en dan in de 2e helft is meest voor de hand liggend
3.50
Macedonia - Serbia Number of goals: Over 2.5 de Serven moeten, dat betekend genoeg goals
2.20
San Marino - Moldova Total goals first half : 2 goals Moldavie zal vroeg op voorsprong willen komen, 3,65 voor 2 goals is best veel
3.65
Slovakia - Greece Winning margin: Scoring draw saaie pot, denk 1-1
4.05
Austria - Kazakhstan Total goals first half : More goals Kans is klein maar Oostenrijk is een raar land
6.95
Albania - Slovenia : X Vind niet 1 land echt een favoriet
3.15
Belgium - Scotland Red card: Yes Ik zie een lompe Schot wel een zware overtreding begaan, haha.
3.85
Germany - Sweden Away team first goal: First half Duitsland zal wel winnen maar de Zweden met Zlaten zie ik scoren de 1e helft
3.50
Italy - Denmark Both teams to score: Yes Denemarken pikt haar goaltjes vaak wel mee!
2.23
Poland - England Home team - Number of goals: Over 1.5 Als Polen dr kansen benut thuis moeten 2 goals kunnen!
3.05
Spain - France Both teams to score: Yes Frankrijk zal wel een wat kansen krijgen, dus een goaltje moet kunnen!
2.00
Portugal - Northern Ireland Red card: Yes De Portugezen kunnen wel een rode kaart aansmeren en voor 4,2 kansrijk
4.2
0 Vind ik leuk's
Dit is weer een hele andere manier van betten, bevalt me wel, maar vraag me af of je hier winst mee pakt. Ik hoop het iig geval voor je, ik zal dit topic iig gaan volgen! (y)
0 Vind ik leuk's
alexione12:
Dit is weer een hele andere manier van betten, bevalt me wel, maar vraag me af of je hier winst mee pakt. Ik hoop het iig geval voor je, ik zal dit topic iig gaan volgen! (y)

Het is dan ook een soort van experiment en uitgaande dat ik overal stake 1 speel ben ik benieuwd hoeveel er terug komt
Zijn 25 bets. Ik speel dus 25 coins en kijken wat ik terug trek (y)
0 Vind ik leuk's
nederland13:
alexione12:
Dit is weer een hele andere manier van betten, bevalt me wel, maar vraag me af of je hier winst mee pakt. Ik hoop het iig geval voor je, ik zal dit topic iig gaan volgen! (y)

Het is dan ook een soort van experiment en uitgaande dat ik overal stake 1 speel ben ik benieuwd hoeveel er terug komt
Zijn 25 bets. Ik speel dus 25 coins en kijken wat ik terug trek (y)

we mogen gerust stellen dat dit nergens na leek :p slechts 8 ofzo terug.
Iets teveel gokwerk er tussen (n)
Dit weekend vooral combi"s van verschillende competities, italiaanse, Spaanse, Nederlandse, Duitse en Engelse :)
0 Vind ik leuk's
Voor de Eredivisie dit weekend heb ik de volgende bets geselecteerd die ik speel.
Heracles Almelo - Ajax Double chance: 1X Ajax is technisch wel beter maar heracles gaat de mouwen opstropen en is thuis normaal sterk.
2.07
Heracles Almelo - Ajax Winning margin: Scoring draw Een scorend gelijkspel neem ik ook mee.
4.00
NAC Breda - Vitesse : 2 Is DNB, voor een combi geschikt
1.45
Stake (EUR):
NAC Breda - Vitesse Winning margin: Scoring draw 0-0 zie ik het niet worden, Vitesse wil nog wel eens gelijk spelen namelijk.
3.75
AZ Alkmaar - NEC Double chance: X2 Az vind ik stroef draaien, ik zie kansen voor Nec.
2.17
AZ Alkmaar - NEC Winning margin: Scoring draw Ik verwacht zelf een gelijkspel en 0-0 word het zeker niet!
4.25
ADO Den Haag - FC Utrecht Double chance: X2 Utrecht presteert wel redelijk en in Den Haag hoeven ze niet te verliezen!
1.55
ADO Den Haag - FC Utrecht Winning margin: Scoring draw Hier denk ik ook gelijkspel 2-2.
3.50
SC Heerenveen - FC Groningen Double chance: X2 Groningen vind ik beter draaien.
1.97
SC Heerenveen - FC Groningen Winning margin: Scoring draw Doelpuntloos zal het wel niet worden en een gelijkspel is mn verwachting!
3.95
VVV Venlo - Feyenoord Double chance: 1X VVV moet nu echt punten halen en Feyenoord misschien gemakzuchtig!
2.31
VVV Venlo - Feyenoord Winning margin: Scoring draw Odd van 4,25 is de moeite wel waard. Denk 2-2 gelijkspel.
4.25
RKC Waalwijk - FC Zwolle Double chance: X2 Dit is een Jupiler Leaue potje. Zwolle voetbalt wel redelijk vind ik.
2.40
RKC Waalwijk - FC Zwolle Winning margin: Scoring draw Een gelijkspel moet erin zitten minimaal voor Zwolle. RKC is ook matig!
4.60
Dit zijn de bets voor de eredivisie. Jullie zien bij sommige wedstrijden een X2 en scoring draw staan, nu weet ik ook wel dat je op die manier niet alles goed kunt hebben maar die scoring draw is omdat vrijwel nooit een match op 0-0 eindigt en indien ik ergens een gelijkspel verwacht dan heb ik in dit geval voor een scoring draw gekozen.
Zijn 14 bets. Ik reken gemakshalve hier 1 euro per tip. Dus inleg eredivise 14 euro. -3 wanneer je overal 1 inzet hebt1
0 Vind ik leuk's

18:05
Mark Walsh - Colin Lloyd
1.86

lloyd is zojuist uitgeschakeld! Dus zal minder gemotiveerd zijn!
0 Vind ik leuk's
Uw plaaat blijft hangen 13 :p
Scoring draw Een scorend gelijkspel neem ik ook mee.
iets te veel X naar mijn mening
Zoiets speel je toch niet echt?
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
Uw plaaat blijft hangen 13 :p
Scoring draw Een scorend gelijkspel neem ik ook mee.
iets te veel X naar mijn mening
Zoiets speel je toch niet echt?

:) Ik kan begrijpen gezien uw opmerking betreffende de scoring draw dat er veel gelijke spelen tussen zitten die scorend eindigen.
Maar Heracles-Ajax verwacht ik zelf dat Heracles niet hoeft te verliezen en misschien wel kan winnen. Dan is 1X met een odd van 2 goed te noemen gezien de odd. Vervolgens maak ik de afweging of DNB Heracles of scoring draw past ten opzichte van de 1x odd.
Ik maak dan ook combi in combinatie met een andere match die ik dan zelf zie als een meer zekerheidje en dus lagere odd. twente winst op 1,65 bijvoorbeeld en dan heb je 2 combi"s Met beiden Twente winst in combinatie met 1x en de scoring draw.
Dan is de inleg 2 euro, elk 1 euro.
Combi 1 kun je dan 1,65*2= 3.....
Combi 2 heb je 1,65* 4= 6
Het is wel een offensieve manier van spelen, of het wat oplevert moet ik dit weekend maar zien (y)
0 Vind ik leuk's
Voor vannacht doe ik wat combi"s in Brazilie.
fluminense-gremio under 3,5 goals en Santos-Atletico MG over 1,5 goal. Combi 1,7
Internacional - Figueirense Away team to score: Yes
1.74
Bahia - Palmeiras Number of goals: Over 1.5
1.33
Double
Total odds:
2.3
Coritiba - Náutico Double chance: X2
2.14
Portuguesa - Flamengo Number of goals: Over 1.5
1.27
Double
Total odds:
2.72
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.