Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Losse tips van Nederland13

Hier zal ik tips plaatsen die ik zie gebeuren tijdens een speelronde.
De odds die ik pak liggen vaak rond de 2 maar omdat iedereen een andere bookie heeft kan er wat verschil inzitten, maar meestal weet je van te voren wel ongeveer de odd.
udinese - Genoa Home team - Number of goals: Over 1.5
Lazio - Siena Home team - Number of goals: Over 1.5
Palermo - Chievo Both teams to score: Yes
Sampdoria - Napoli Both teams to score: Yes
Inter - Fiorentina Home team - Number of goals: Over 1.5
AZ Alkmaar - RKC Waalwijk Player Number of Goals: Jozy Altidore Over 1.5
FC Groningen - Roda JC Number of goals: Under 2.5
Willem II - FC Zwolle Number of goals: Under 2.5
VVV Venlo - PSV Eindhoven Both teams to score: Yes
VVV Venlo - PSV Eindhoven Will Kevin Strootman get a yellow card?: Yes odd 3,5!
Eintracht Frankfurt - SC Freiburg Away team - Number of goals: Over 1.5 odd 3 high risk
VfL Wolfsburg - FSV Mainz Home team - Number of goals: Over 1.5
KV Kortrijk - Standard de Liège Number of goals: Over 2.5
Lyon - Bordeaux Both teams to score: Yes
Lyon - Bordeaux Home team - Number of goals: Over 1.5
Valenciennes - Marseille Both teams to score: Yes
Deze heb ik voor vandaag geselecteerd. (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar nederland13
Country flagnederland13 in 30-09-2012 10:02 Leden topics
in 30-09-2012 10:02 Leden topics
116 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
onzemichael:
Lol 3vd 5 wedstrijden goed :D
3 vd 9 bets goed en een kleine winst, dat is wel wat anders ;)
Als ik 5 weddenschappen plaats per wedstrijd kan ik ook wek 9 vd 9 Erediviewedstrijden goed hebben ;)
Houdt je bets maar eens bij op lange termijn met resultaten. Ben wel eens beniewd of je dan ook profit draait met psychologische gedachtem.

Als ik achteraf kijk moet ik concluderen dat de winst bij 3 van de 5 goed met het gebruikte spelmodel te weinig is en op langer termijn zie ik er ook niet veel in. Maar het plusje is wel gehaald. (y)
0 Vind ik leuk's

Sunderland - Newcastle Aantal gele kaarten: Over 5.5 is vaak een harde wedstrijd, hopelijk trekt de scheids ze snel
1.91
QPR - Everton Both teams to score: Yes Everton scoort vaak wel en Qpr moet toch ook een goaltje kunnen maken!
1.57
Double
Total odds:
3.00
0 Vind ik leuk's
BTS VVV/Feyenoord. de odd is rond de 1,52 , Feyenoord krijgt vrijwel altijd uit een goal tegen, deze zou ik eerder spelen dan winst Fey! ;-)
0 Vind ik leuk's
nederland13:

Sunderland - Newcastle Aantal gele kaarten: Over 5.5 is vaak een harde wedstrijd, hopelijk trekt de scheids ze snel
1.91
QPR - Everton Both teams to score: Yes Everton scoort vaak wel en Qpr moet toch ook een goaltje kunnen maken!
1.57
Double
Total odds:
3.00
Sunderland-Newcastle is een derby van groot belang in die regio. Het is daar de belangrijkste wedstrijd van het jaar. De laatste 4 edities ook telkens rode kaart getrokken en ik zie dat nu ook weer gebeuren. Dus ik ga voor die rode kaart!! Trouwens de gemoederen zijn al serieus opgenaaid door verschillende uitspraken van de eigenaar van Newcastle die SUnderland een ploeg vond die eerder in de CHampionship thuis hoort dan in de premier league!!! Sunderland gaat met geslepen messen en tanks op het veld komen om die van Newcastle eens op hun plaats te zetten.
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
nederland13:

Sunderland - Newcastle Aantal gele kaarten: Over 5.5 is vaak een harde wedstrijd, hopelijk trekt de scheids ze snel
1.91
QPR - Everton Both teams to score: Yes Everton scoort vaak wel en Qpr moet toch ook een goaltje kunnen maken!
1.57
Double
Total odds:
3.00
Sunderland-Newcastle is een derby van groot belang in die regio. Het is daar de belangrijkste wedstrijd van het jaar. De laatste 4 edities ook telkens rode kaart getrokken en ik zie dat nu ook weer gebeuren. Dus ik ga voor die rode kaart!! Trouwens de gemoederen zijn al serieus opgenaaid door verschillende uitspraken van de eigenaar van Newcastle die SUnderland een ploeg vond die eerder in de CHampionship thuis hoort dan in de premier league!!! Sunderland gaat met geslepen messen en tanks op het veld komen om die van Newcastle eens op hun plaats te zetten.

(y) thx voor info.speel die zeker mee.
Gisteren stond er ook zo'n scheids bij Valenciennes-Lorient die nog maar 2x gefloten had in ligue 1 en al 10gele kaarten had uitgedeeld.
Nu 3gele en 2 rode :p
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
leonardo1965:
nederland13:

Sunderland - Newcastle Aantal gele kaarten: Over 5.5 is vaak een harde wedstrijd, hopelijk trekt de scheids ze snel
1.91
QPR - Everton Both teams to score: Yes Everton scoort vaak wel en Qpr moet toch ook een goaltje kunnen maken!
1.57
Double
Total odds:
3.00
Sunderland-Newcastle is een derby van groot belang in die regio. Het is daar de belangrijkste wedstrijd van het jaar. De laatste 4 edities ook telkens rode kaart getrokken en ik zie dat nu ook weer gebeuren. Dus ik ga voor die rode kaart!! Trouwens de gemoederen zijn al serieus opgenaaid door verschillende uitspraken van de eigenaar van Newcastle die SUnderland een ploeg vond die eerder in de CHampionship thuis hoort dan in de premier league!!! Sunderland gaat met geslepen messen en tanks op het veld komen om die van Newcastle eens op hun plaats te zetten.

(y) die is al snel binnen dankzij Tiote, de eerlijkheid gebied te zeggen dat ik alleen over 5,5 gele kaarten heb, dus ik moet nog maar afwachten voor een lagere odd, maar gefeliciteerd voor de mensen die op rode kaart speelden
0 Vind ik leuk's
Deze was eigenlijk een weggeven hoor als je die rivaliteit een beetje gevolgd hebt. Verklaringen van spelers van Newcastle dat geen enkele speler van Sunderland goed genoeg is om bij de reserves van Newcastle te spelen zegt veel over de opgefokte sfeer daar.
;-) ;-)
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
Deze was eigenlijk een weggeven hoor als je die rivaliteit een beetje gevolgd hebt. Verklaringen van spelers van Newcastle dat geen enkele speler van Sunderland goed genoeg is om bij de reserves van Newcastle te spelen zegt veel over de opgefokte sfeer daar.
;-) ;-)

Ik heb de rivaliteit de laatste dagen niet gevolgd maar weet wel dat er altijd rivaliteit is tussen die 2 :p Ik heb de intensiteit dus niet gevoeld de laatste dagen :p Maar die Tiote heeft er wel een handje van haha, dit deed die soms ook al bij Twente :)
0 Vind ik leuk's
nederland13:
leonardo1965:
Deze was eigenlijk een weggeven hoor als je die rivaliteit een beetje gevolgd hebt. Verklaringen van spelers van Newcastle dat geen enkele speler van Sunderland goed genoeg is om bij de reserves van Newcastle te spelen zegt veel over de opgefokte sfeer daar.
;-) ;-)

Ik heb de rivaliteit de laatste dagen niet gevolgd maar weet wel dat er altijd rivaliteit is tussen die 2 :p Ik heb de intensiteit dus niet gevoeld de laatste dagen :p Maar die Tiote heeft er wel een handje van haha, dit deed die soms ook al bij Twente :)
Tiote is de meest geschorste speler uit de premier league,dus zo een verrassing is het niet dat NET hij die rode kaart krijgt. Hij grossiert in gele kaarten,je moet de status eens goed bekijken. Lol
0 Vind ik leuk's
De bets die ik hier voor dit weekend gaf voor de Engelse en Duitse competitie in combo"s waren -3 (n)
Had 2 home goals BvB nodig en BTS Fullham ondermeer! Ook Arsenal dat niet wist te scoren hielp niet mee om een plusje te scoren met die competitie"s gezamelijk. Speelde alles 1 zoals eerder gezegd vandaar dat -3 de score is. De eredivisie zal ik zo berekenen nadat Zwolle is afgelopen. !
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.