Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Kevin's zuid amerikaans voetbal topic

Hallo medeleden van voetbalwedden.
Aangezien ik de laatste tjid een leuke winst heb gemaakt met het wedden op zuid amerikaans voetbal heb ik besloten mijn tips hier te delen!
Ik zal proberen een duidelijke beredenering te geven voor elke wedstrijd die ik uitkies.
Mijn wedstrijd voor vandaag is in de Primera division B in Argentinie: Nuevo Chicago- Rosario Central (21.00)
Allereerst de thuisploeg Nueva Chicago. Met deze ploeg gaat het niet goed, van de laatste 10 wedstrijden werden er 6 verloren, en werd er 2x een gelijkspel behaald, en 2x gewonnen waardoor ze nu op een troosteloze laatste plaats te vinden zijn met 18 punten uit 22 wedstrijden.
Van de laatste 5 werden er 4 verloren,en werd er 1 gelijkspel behaald,en de laatste overwinning dateert van 17 november 2012.
De hoop bij Nueva Chicago is gevestigd op 3 spelers, namelijk de 38 jarige middenvelder C.Gomez (21/7)
, de 32 jarige Serrano (21/5) en de 26 jarige spits Beccera (19/5) die samen 17 van de 26 gescoorde goals voor hun rekening namen.
Bij Rosario Central daarintegen gaat alles goed de laatste tijd, de laatste 10!! wedstrijden werden gewonnen, waardoor de 1e positie werd overgenomen van Olimpo.
Wat wel opvalt is dat van de 10 laatste wedstrijden die werden gewonnen, er 9 under 2.5 goals waren,dus hier zit misschien ook nog een value bet.
De grote kracht van Rosario ligt op het middenveld,daar de meeste goals gemaakt worden door de 21 jarige Carrizo (14/4) en de 28 jarige Medina (20/4)
Voetbal blijft uiteraard onvoorspelbaar,maar gezien de vorm moet een uitoverwinning voor rosario normaal gesproken een formaliteit zijn..
Mijn picks voor vandaag zijn dus:
Rosario@1.75 (Unibet)
Total goals under 2.5 @1.62 (BWin)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar masterk
Country flag masterk in 11-03-2013 09:43 Leden topics
in 11-03-2013 09:43 Leden topics
105 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
damn, idd zonde van Quito want elemec en boston -5 waren wel juist :-(
hopelijk volgende keer trug een beetje meer geluk ;-)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 14 mrt. 2013 om 09:48
@yellowboy, idd erg zonde,stonden gewoon 0-2 voor,stelletje lutsers haha
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
@masterk, voor vandaag/vannacht geen tips meer of is het wachten tot morgen voor een goede wedstrijd waar we de boekies mee kunne pluimen? ;-)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 14 mrt. 2013 om 10:46
Voor morgennacht (16 Maart) is mijn oog als eerst gevallen op de wedstrijd in de Clausura in Argentinië tussen Tigre en Union Santa Fe (1.30 uur)
Tigre-Union Santa Fe (1.30uur)
Thuisploeg Tigre staat na 5 speelronden op een gedeelde 6e plaats met 10 punten, en een positief doelsaldo (8-5).
In de Apertura eindigden zij op een teleurstellende 19e plaats, maar dit had alles te maken met het feit dat ze hun basisspelers bewaarden voor de Copa Sudamericana, waarin zij uiteindelijk ook de finale haalde (tegen Sao Paolo). Inmiddels is deze finale fameus door het feit dat er in de rust gevochten en geschoten werd, waardoor Tigre besloot de 2e helft niet meer het veld op te stappen.
Op dit moment zit Tigre in de Copa Libertadores, echter word de eerstvolgende wedstrijd pas op 3 April gespeeld dus ik denk dat ze hier voor deze pot geen last van gaan hebben en gewoon hun sterkste opstelling gaan spelen.
In de laatste 5 wedstrijden werd 1x verloren, 2x gelijk gespeeld en 2x gewonnen. Zij steken dus in redelijke vorm. Er werd alleen verloren van titelkandidaat River Plate. Trainer Gorosito zal dus tevreden zijn met de start van zijn mannen aan deze Clausura.
Topscoorders aan de kant van Tigre zijn middenveld duo R. Botta en M. Perez Garcia, beiden met 4 doelpunten, op de voet gevolgd door spits Ftacla en verdediger Donatti, die beiden 3 maal het net getroffen hebben.
Bij uitploeg Santa Fe is het precies omgekeerd, de ploeg van trainer Sensini raakte aan het einde van de Apertura in verval, in de laatste 5 wedstrijden werd niet gewonnen (3x verlies,2x gelijk), desondanks eindigden ze op een 10e plaats. Ze hebben deze dalende koers doorgetrokken naar de Clausura, want er werd in de eerste 5 wedstrijden niet gewonnen, en ze staan met 3 nederlagen en 2 gelijke spelen op een teleurstellende 19e plaats.
Dit is extra wrang omdat ze met clubtopscorer Gigliotti een spits in huis hebben die al 14x gescoord heeft dit seizoen. Echter valt het op dat juist het gebrek aan doelpunten ze juist in deze Clausura de das omdoet (6 goals), maar ook de zwakke verdediging (al 12 tegendoelpunten deze Clausura) doet een duit in het zakje.
Topscoorders
Tigre : Botta (4 goals), Perez (4 goals),Ftacla (3 goals) Donatti (3 goals)
Santa Fe : Gigliotti (14 goals), Curuchet (3 goals),Moreno y Fabianesi (3 goals), Mugni (3 goals)
Afgaande op bovenstaande informatie ga ik in deze wedstrijd voor Tigre, de thuisploeg is hersteld van de Copa Sudamericana, en heeft de betere vorm en het thuisvoordeel.
Ondanks dat Santa Fe over Gigliotti beschikt kan ik door de vorm aan het einde van de Apertura en de start van de Clausura, alsmede het feit dat ze meer dan 2 doelpunten gemiddeld tegenkrijgen per wedstrijd niet om thuisploeg Tigre heen.
Mijn tip voor deze wedstrijd is:
Tigre 1 @ 1.92 (Marathonbet)
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 14 mrt. 2013 om 10:48
Gimnasia La Plata-Atletico Tucuman (21.10uur)
De tweede wedstrijd voor morgen is in de Argentijnse Primera Division B, namelijk nr 2 van de ranglijst tegen de nr 7. Op dit moment is het verschil 7 punten in het voordeel van de thuisploeg, Gimnasia La Plata.
Wat kunnen we over deze ploeg zeggen, allereerst de vorm, van de laaste 5 competitiewedstrijden werden er 5 gewonnen, de wedstrijd tegen Nuevo Chicago werd echter bij een 4-0 stand voor Gimnasia gestaakt. Niet alleen werden deze wedstrijden winnend afgesloten, ze werden gewonnen zonder ook maar 1 tegengoal te incasseren. Nog knapper is het dat 3 van de 5 wedstrijden uit werden gespeeld. Het team van trainer Troglio is dus in vorm. Ook het doelsaldo van Gimnasia ziet er keurig uit, 30 voor en 18 tegen.
Wat verder opvalt is dat Gimnasia vooral in het 1e kwartier na rust toeslaat, 26.5% van alle goals werd tussen de 45e en 60e minuut gescoord.
De grote man bij Gimnasia is de 25 jarige Pereyra, deze spits heeft er dit seizoen al 10 inliggen.
Opvallend is dat verdediger Barsottini hem met 7 goals op de voet volgt.
Dit seizoen zijn al 12 doelpunten door verdedigers gescoord, wat wijst op een team dat het goed doet in standaard situaties.
Dan uitploeg Atletico Tucuman, zij bivakkeren op een 7e plaats. Coach Rodriguez zal hier tevreden mee zijn, daar het vorige seizoen werd afgesloten op een 15e plaats. Kijken we naar de huidige vorm, dan zien we dat Tucuman in de afgelopen 5 wedstrijden niet optimaal heeft gepresteerd. Er werd 3x gelijkgespeeld, 1x verloren en slechts 1x gewonnen.
Het positieve doelsaldo (30 voor - 25 tegen) is vooral te danken aan spits Rodriguez, die tot op heden 14x scoorde, en hiermee bijna 50% van alle goals voor zijn rekening nam. Echter scoorde hij in de laatste 5 duels maar 1x.
De wedstrijd die gewonnen werd (3-1 in de Copa Argentina) tegen San Martin Tucuman, werd beslist door 2 goals in de 90e minuut. Dit geeft ook de kracht aan van de uitploeg, die 20% van hun doelpunten maakt in de 60-75e minuut, en maar liefst 26,7% van hun goals in de laatste 15 minuten (Haags kwartiertjes op z’n Argentijns).
Topscoorders
Gimnasia LP : Pereyra (10 goals), Barsottini (7 goals),Fernandez (3 goals) Peralta (3 goals)
Atl. Tucuman : Rodriguez(14 goals), Barrado (3 goals),Mendez(3 goals)
Op basis van bovenstaande informatie ga ik zonder twijfel voor de thuisploeg. De vorm is een stuk beter, er heerst zelfvertrouwen, en ik acht Gimnasia gewoon beter dan uitploeg Atletico.
Mijn tip voor deze wedstrijd is:
Gimnasia 1 @ 1.94 (Marathonbet)
Misschien een DNB, deze kon ik echter niet vinden
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 14 mrt. 2013 om 10:49
Santiago Wanderers - Antofagasta (23.30uur)
De laatste voorbeschouwing voor morgenavond is uit de Chileense Primera Division A, namelijk de wedstrijd tussen nummer 9 Santiago Wanderers en nummer 15 Antofagasta.
Thuisploeg Santiago is terug te vinden op een 9e plaats, met 10 punten uit 7 wedstrijden. Er werd 3x gewonnen, 1x verloren en 3x gelijkgespeeld, en het doelsaldo is +0 (10 voor 10 tegen)
In de laatste 5 wedstrijden werd 3x gewonnen,1x gelijk gespeeld en 1x verloren.
Dit is een weerspiegeling van afgelopen seizoen, toen Santiago Wanderers op een 11e positie eindigden.
Santiago scoort 30% van zijn doelpunten in de eerste 15 minuten, ze zijn dus een ploeg die vanaf het eerste fluitsignaal jaagt op het 1e doelpunt.
Topscoorder bij Santiago is de 26 jarige Chileen Donoso, met 4 doelpunten, de andere 6 zijn evenredig verdeeld over 6 doelpuntenmakers.
Uitploeg Antofagasta is terug te vinden op de 15e plaats met 5 punten en een negatief doelsaldo van -4 (10 voor – 14 tegen). Tot dusver werd er 1x gewonnen, 2x gelijk gespeeld en 4x verloren.
In de laatste 5 wedstrijden werd er 3x verloren en 2x gelijkgespeeld.
Vorig jaar eindigde Antofagasta op een 16e positie, dus dit is een goede afspiegeling van de kwaliteiten van de uitploeg.
Topscoorder van Antofagasta is Venozelaan Arismendi , met 5 doelpunten tot dusver. Verdediger Gonzalez volgt hem met 2 goals.
Topscoorders
Santiago : Donoso ( 4 goals)
Antofagasta : Arismendi ( 5 goals), Gonzalez (2 goals)
Op basis van bovenstaande informatie ga ik voor de thuisploeg. De vorm is een stuk beter, en ik denk dat het thuisvoordeel de wedstrijd in het voordeel van Santiago zal doen kantelen.
Echter denk ik ook dat dit een wedstrijd zal worden waar niet heel veel in gescoord zal gaan worden, dus een under 2.5 is ook een goede optie.
Mijn tip voor deze wedstrijd is:
Santiago 1 @ 1.85 (Marathonbet)
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 14 mrt. 2013 om 14:51
Toch nog even een dubbel bet geplaatst voor aankomende nacht:
Palmeiras-Paulista 1@1.5 (nr 7 tegen nr 12) 2-1
Palmeiras laatste 4 wedstrijden thuis gewonnen.
Paulista laatste 5 uit 3x verlies,1x gelijk,1x winst.
Limon FC-CS Cartagines 2 DNB@1.46 (nr 12 tegen nr 1) 1-1 DNB
Limon FC laatste 5 thuis 2x verlies,2x winst en 1x gelijk.
Cartagines laatste 5 uit 3x winst,1x verlies,1x gelijk.
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 14 mrt. 2013 om 15:41
O Higgins- San Marcos De Arica (02.00uur)
De laatste wedstrijd voor morgennacht is de wedstrijd tussen nummer 2 van de ranglijst O Higgins en het als 14e geklasseerde San Marcos. Deze wedstrijd word in de nacht van 15 op 16 maart om 2.00uur gespeeld.
Allereerst thuisploeg O Higgins, zij zijn zeer goed aan het seizoen begonnen met 16 punten uit 7 wedstrijden. Er werd tot nu toe 5x gewonnen,1x verloren en 1x gelijkgespeeld.
De laatste 5 thuiswedstrijden werd er 3x gewonnen,1x gelijk en 1x verloren, en in de laatste 5 wedstrijden totaal werd er 4x gewonnen en 1x gelijkgespeeld. Ook het doelsaldo ziet er keurig uit met +8 (14 voor en 6 tegen).
Grote man bij O Higgins is de 30 jarige Argentijnse spits Calandria, die er tot dusver 5 in heeft liggen, op de voet gevolgd door middenvelder Rojas (3 goals). Coach Manuel Berizzo kan tot dusver tevreden zijn over de prestaties van zijn manschappen.
Wat opvalt is dat 50% van de doelpunten in de 75e-90e minuut gescoord worden, dit duid op een fysiek sterke en fitte ploeg.
Uitploeg San Marcos is terug te vinden op een 14e plaats, met 6 punten uit 7 wedstrijden en met een negatief doelsaldo van -8 (7 doelpunten voor en 15 tegen) kan coach Yanez absoluut niet tevreden zijn.
De laatste 5 wedstrijden leverden 2 gelijke spelen en 3 verliespartijen op ,en in de laatste 5 uitwedstrijden hebben ze 2x verloren,2x gelijk gespeeld en 1x gewonnen.
Topscoorder aan de kant van San Marcos is aanvaller Ibanez met 2 doelpunten, de andere doelpunten zijn evenredig verdeeld onder zijn teamgenoten.
De meeste van de doelpunten van San Marcos worden in de 60e-75e minuut gemaakt, namelijk 57,1%.
De 2e helft lijkt dus de beslissing te gaan brengen in dit duel.
De laatste 3 onderlinge duels op het veld van O Higgins waren voor de thuisploeg (2-1,2-1 en 4-1)dus zal San Marcos niet met een goed gevoel de bus instappen.
Topscoorders
O Higgins : Calandria (5 goals), Rojas ( 3 goals)
San Marcos : Ibanez ( 2 goals)
Op basis van bovenstaande informatie ga ik voor de thuisploeg. De vorm is een stuk beter, en ik denk dat het thuisvoordeel de wedstrijd in het voordeel van O Higgins zal doen kantelen.
Misschien dat dit zelfs een leuke wedstrijd voor een HC -1
Mijn tip voor deze wedstrijd is:
O Higgins 1 @ 1.5 (Marathonbet)
O Higgins HC -1 @1.87 (Marathonbet)
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Goede tips man!
Ik volg je :)
Alleen zonde dat ik bij Unibet een aantal wedstrijden niet kan vinden :-( .
Toch maar eens over nadenken om er nog een andere bookmaker bij te nemen..
0 Vind ik leuk's
50 op Gimnasia en Tigre ;-) (y)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.