Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Kevin's zuid amerikaans voetbal topic

Hallo medeleden van voetbalwedden.
Aangezien ik de laatste tjid een leuke winst heb gemaakt met het wedden op zuid amerikaans voetbal heb ik besloten mijn tips hier te delen!
Ik zal proberen een duidelijke beredenering te geven voor elke wedstrijd die ik uitkies.
Mijn wedstrijd voor vandaag is in de Primera division B in Argentinie: Nuevo Chicago- Rosario Central (21.00)
Allereerst de thuisploeg Nueva Chicago. Met deze ploeg gaat het niet goed, van de laatste 10 wedstrijden werden er 6 verloren, en werd er 2x een gelijkspel behaald, en 2x gewonnen waardoor ze nu op een troosteloze laatste plaats te vinden zijn met 18 punten uit 22 wedstrijden.
Van de laatste 5 werden er 4 verloren,en werd er 1 gelijkspel behaald,en de laatste overwinning dateert van 17 november 2012.
De hoop bij Nueva Chicago is gevestigd op 3 spelers, namelijk de 38 jarige middenvelder C.Gomez (21/7)
, de 32 jarige Serrano (21/5) en de 26 jarige spits Beccera (19/5) die samen 17 van de 26 gescoorde goals voor hun rekening namen.
Bij Rosario Central daarintegen gaat alles goed de laatste tijd, de laatste 10!! wedstrijden werden gewonnen, waardoor de 1e positie werd overgenomen van Olimpo.
Wat wel opvalt is dat van de 10 laatste wedstrijden die werden gewonnen, er 9 under 2.5 goals waren,dus hier zit misschien ook nog een value bet.
De grote kracht van Rosario ligt op het middenveld,daar de meeste goals gemaakt worden door de 21 jarige Carrizo (14/4) en de 28 jarige Medina (20/4)
Voetbal blijft uiteraard onvoorspelbaar,maar gezien de vorm moet een uitoverwinning voor rosario normaal gesproken een formaliteit zijn..
Mijn picks voor vandaag zijn dus:
Rosario@1.75 (Unibet)
Total goals under 2.5 @1.62 (BWin)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar masterk
Country flag masterk in 11-03-2013 09:43 Leden topics
in 11-03-2013 09:43 Leden topics
105 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 15 mrt. 2013 om 09:01
yellowboy:
50 op Gimnasia en Tigre ;-) (y)

Ik speel zwaar op deze wedstrijden, heb ze dubbel,single,en met de 2 chileense wedstrijden in een systeembet, ben benieuwd :-)
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Masterk, ik zie dat je vaak goede tips hebt, volg je deze competities in Zuid-Amerika ook echt of kijk je alleen naar de statistieken?
Weet je verder ook of Santiago Wanderers, O'Higgins, Atlético Tigre of Gimnasia la Plata belangrijke afwezigen hebben?
0 Vind ik leuk's
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 16 mrt. 2013 om 09:57
Wat een K U T avond en nacht zeg, ongelooflijk moest even 2x wrijven toen ik vanochtend wakker werd!
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 16 mrt. 2013 om 10:24
Quilmes-Independiente (0.15uur)
Quilmes(4) tegen Independiente (14) is een wedstrijd uit de Clausura in de Argentijnse competitie. Deze word vannacht om 0.15 uur gespeeld.
Allereerst thuisploeg Quilmes, die goed presteren met 10 punten uit de eerste 5 wedstrijden ( 3x gewonnen,1x verloren,1x gelijk) en een positief doelsaldo hebben van +5 (13 voor en 8 tegen). Zij zijn ongeslagen in de laatste 5 wedstrijden (4x winst en 1x gelijk) inclusief een wedstrijd in de copa Argentina. Dit is een enorme verbetering tot de Apertura, waar werd afgesloten op een 15e plaats. Coach de Felippe zal dus tevreden zijn met de zeer goede start.
De grote man bij Quilmes is de 25 jarige Uruguayaanse spits Cauteruccio, die dit seizoen (Apertura+Clausura) al 8 doelpunten heeft gemaakt. Verdediger Mansilla volgt hem met 4 doelpunten. Wat opvalt is het scorend vermogen van Quilmes in deze Clausura, zij hebben namelijk de meeste goals gemaakt van alle ploegen, en ze scoorden in 4 van hun 5 wedstrijden 3x.
Uitploeg Independiente is terug te vinden op een 14e plek, dit zal denk ik ook de regio worden waar ze zullen eindigen, de Apertura werd op een 18e plaats afgesloten. Uit de 1e 5 wedstrijden in de Clausura werd er 2x gewonnen en 3x verloren, zij hebben dus 6 punten verzameld met een doelsaldo van -1 (4 voor en 5 tegen). Er worden dus weinig doelpunten gescoord,maar ze krijgen er ook weinig tegen.
De oudjes doen het goed bij Independiente, topscoorders zijn namelijk de 32 jarige spits Farias ( 5 goals), de 30 jarige middenvelder Ferreyra (3 goals) en de 35 jarige verdediger Tula ( 3 goals).
Topscoorders
Quilmes: Cauteruccio ( 8 goals), Mansilla (4 goals)
Independiente: Farias (5 goals), Tula (3 goals), Ferreyra ( 3 goals)
Deze wedstrijd word een clash tussen de meest scorende ploeg, en een ploeg die weinig tegendoelpunten te slikken krijgt, maar zelf ook weinig scoort. Toch gaat mijn voorkeur uit naar de thuisploeg, die midweeks een goed resultaat behaalden bij Argentinos jrs (1-3) en dus vertrouwen hebben. Ook zijn zij 5 wedstrijden ongeslagen.
Mijn tip is:
Quilmes 1 @ 2.3 (unibet)
Quilmes 1 DNB @ 1.62 (unibet)
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 17 mrt. 2013 om 11:23
Helaas ben ik de hele dag weg,dus ik heb te weinig tijd om tips te geven,misschien maak ik nog voorbeschouwingen voor vannacht,maar weet het niet zeker.
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 17 mrt. 2013 om 14:31
Snelle update, ik speel de volgende combo:
UNAM-Leon (Mexico)
LA Galaxy-Chivas USA (Amerika)
@2.96
Weer een 0-0, 7 van de 9 matches dit weekend 0-0
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 17 mrt. 2013 om 16:52
Ook nog een nba combo vanavond:
Clippers-Knicks over 187.5
Bucks-Orlando under 215.5
@2.02
Ongelooflijk, 73 punten in q4 hoe verzinnen ze het..
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 17 mrt. 2013 om 22:58
Aankomende week zijn er weinig wedstrijden in zuid amerika, gevolgd door een interland break,ik zal dus pas weer volgend weekend nieuwe voorbeschouwingen erop zetten..
Alles wedstrijden werden gelijk dit weekend,dus als je precies het tegenovergestelde hebt gedaan van mijn tips, gefeliciteerd haha..
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 29 mrt. 2013 om 22:24
Terug van weggeweest, ga morgen weer voorbeschouwingen maken,heb voor vannacht wel tips gezet dus die kan je bij mn tips vinden,tot nu toe nog geen een fout dit weekend dus begin is goed!
Voor vannacht LDU Loja-Emelec 2@2.15 of 2DNB@1.5 :-)
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 30 mrt. 2013 om 10:11
Ik heb helaas toch te weinig tijd om uitgebreid voorbeschouwingen te maken,te hectisch dus zal hier mn tips zetten en ze kort toelichten.
Union Espanola- Iquique (Chili) 1@1.66
Koploper Union tegen nummer enerlaatste Iquique
Progreso - Fenix (Uruguay) 1@2.3 en 1DNB @1.7
Progreso 10 punten uit eerstw 5 matches, Fenix 2 uit de eerste 5, lijkt me een goede banker!
Ongelooflijk,weer eens 90e minuut..
Deportes Naval-Lota Schwager (Chili Primera B) 1@1.65
Naval is de koploper,6 wedstrijden op rij ongeslagen,Lota Schwager laatste met 3 punten uit 7 wedstrijden.
Rosario Central-Patronato (Argentinie) 1@1.65
Rosario 13 punten uit de laatste 5,koploper in de Argentijnse Primera B,Patronato slechte reeks met 3 punten uit de laatste 5 wedstrijden
Independiente- El Nacional (Ecuador) @1.85
Independiente 9 punten uit de laatste 5, El Nacional 3 punten uit de laatste 5 matches,tot nu toe alle uitwedstrijden verloren.
Dep Pasto-Medellin (Colombia) 1@1.92
Pasto 1e 3 thuiswedstrijden gewonnen,Medellin al zn uitwedstrijden tot nu toe verloren.
Als je ze meespeelt,succes!!
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.