Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Kevin's zuid amerikaans voetbal topic

Hallo medeleden van voetbalwedden.
Aangezien ik de laatste tjid een leuke winst heb gemaakt met het wedden op zuid amerikaans voetbal heb ik besloten mijn tips hier te delen!
Ik zal proberen een duidelijke beredenering te geven voor elke wedstrijd die ik uitkies.
Mijn wedstrijd voor vandaag is in de Primera division B in Argentinie: Nuevo Chicago- Rosario Central (21.00)
Allereerst de thuisploeg Nueva Chicago. Met deze ploeg gaat het niet goed, van de laatste 10 wedstrijden werden er 6 verloren, en werd er 2x een gelijkspel behaald, en 2x gewonnen waardoor ze nu op een troosteloze laatste plaats te vinden zijn met 18 punten uit 22 wedstrijden.
Van de laatste 5 werden er 4 verloren,en werd er 1 gelijkspel behaald,en de laatste overwinning dateert van 17 november 2012.
De hoop bij Nueva Chicago is gevestigd op 3 spelers, namelijk de 38 jarige middenvelder C.Gomez (21/7)
, de 32 jarige Serrano (21/5) en de 26 jarige spits Beccera (19/5) die samen 17 van de 26 gescoorde goals voor hun rekening namen.
Bij Rosario Central daarintegen gaat alles goed de laatste tijd, de laatste 10!! wedstrijden werden gewonnen, waardoor de 1e positie werd overgenomen van Olimpo.
Wat wel opvalt is dat van de 10 laatste wedstrijden die werden gewonnen, er 9 under 2.5 goals waren,dus hier zit misschien ook nog een value bet.
De grote kracht van Rosario ligt op het middenveld,daar de meeste goals gemaakt worden door de 21 jarige Carrizo (14/4) en de 28 jarige Medina (20/4)
Voetbal blijft uiteraard onvoorspelbaar,maar gezien de vorm moet een uitoverwinning voor rosario normaal gesproken een formaliteit zijn..
Mijn picks voor vandaag zijn dus:
Rosario@1.75 (Unibet)
Total goals under 2.5 @1.62 (BWin)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar masterk
Country flag masterk in 11-03-2013 09:43 Leden topics
in 11-03-2013 09:43 Leden topics
105 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ik speel zamora met je mee en als zamora wint speel ik nog alajuense en quito met je mee ;-)
altijd goed iemand met kennis van zuid-amerika (y)
0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)
Masterk je hebt echt sterke tips jongen, ik hou je topic nu al vanaf het begin in de gaten, omdat ik onder indruk was van je voorbeschouwingen en je toelichtingen vandaag was ik er ook aan om eens meetespelen succes (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
heijnsie:
Masterk je hebt echt sterke tips jongen, ik hou je topic nu al vanaf het begin in de gaten, omdat ik onder indruk was van je voorbeschouwingen en je toelichtingen vandaag was ik er ook aan om eens meetespelen succes (y) (y) (y)

Idd, mooie voorbeschouwingen.
Ik raad je echter wel aan om een andere bookie te pakken omdat daar de odds veel hoger zijn. Kijk eens op 12bet.com of marathonbet.com :)
Succes iigg (y)
0 Vind ik leuk's
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 13 mrt. 2013 om 18:07
Thanks heren! Ik ben nog steeds aan het uitzoeken welke bookies welke zuid amerikaanse landen spelen,ik denk dat ik met meerdere bookies ga spelen om de odds te optimaliseren!
Ik speel ook op tonybet voor de nba,maar ik zal van het weekend even uitkijken naar andere bookies!
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
goeie voorbeschouwingen masterk en zeker bruikbare tips! keep 'm coming!
0 Vind ik leuk's
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 13 mrt. 2013 om 21:39
Zamora eenvoudig gewonnen met 0-5, het koningskoppel van zamora deed de thuisploeg de das om,falcon3x en torres 2x
Gefeliciteerd voor de volgers :-)
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Zo dat is een ruime overwinning voor Zamora! Nu Deportivo Quito nog!
0 Vind ik leuk's
Top heb je tips gespeeld ben benieuwd :d
0 Vind ik leuk's
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 14 mrt. 2013 om 06:40
Erg jammer bij Dep Quito,stonden 0-2 voor maar gaven het weg :-(
Costa Rica was helaas geen goede nacht, Alajuense verloor en Perez Zeledon speelde gelijk.
Zag dat mn tip op de chat wel goed kwam, Emelec won met 1-0 van Manta FC
Zal in de loop van de dag nieuwe voorbeschouwingen maken,deze zijn voor morgen, vandaag is er helemaal niets interessants!
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
masterk:
Erg jammer bij Dep Quito,stonden 0-2 voor maar gaven het weg :-(
Costa Rica was helaas geen goede nacht, Alajuense verloor en Perez Zeledon speelde gelijk.
Zal in de loop van de dag nieuwe voorbeschouwingen maken.

komt goed..groeten :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.