Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Kevin's zuid amerikaans voetbal topic

Hallo medeleden van voetbalwedden.
Aangezien ik de laatste tjid een leuke winst heb gemaakt met het wedden op zuid amerikaans voetbal heb ik besloten mijn tips hier te delen!
Ik zal proberen een duidelijke beredenering te geven voor elke wedstrijd die ik uitkies.
Mijn wedstrijd voor vandaag is in de Primera division B in Argentinie: Nuevo Chicago- Rosario Central (21.00)
Allereerst de thuisploeg Nueva Chicago. Met deze ploeg gaat het niet goed, van de laatste 10 wedstrijden werden er 6 verloren, en werd er 2x een gelijkspel behaald, en 2x gewonnen waardoor ze nu op een troosteloze laatste plaats te vinden zijn met 18 punten uit 22 wedstrijden.
Van de laatste 5 werden er 4 verloren,en werd er 1 gelijkspel behaald,en de laatste overwinning dateert van 17 november 2012.
De hoop bij Nueva Chicago is gevestigd op 3 spelers, namelijk de 38 jarige middenvelder C.Gomez (21/7)
, de 32 jarige Serrano (21/5) en de 26 jarige spits Beccera (19/5) die samen 17 van de 26 gescoorde goals voor hun rekening namen.
Bij Rosario Central daarintegen gaat alles goed de laatste tijd, de laatste 10!! wedstrijden werden gewonnen, waardoor de 1e positie werd overgenomen van Olimpo.
Wat wel opvalt is dat van de 10 laatste wedstrijden die werden gewonnen, er 9 under 2.5 goals waren,dus hier zit misschien ook nog een value bet.
De grote kracht van Rosario ligt op het middenveld,daar de meeste goals gemaakt worden door de 21 jarige Carrizo (14/4) en de 28 jarige Medina (20/4)
Voetbal blijft uiteraard onvoorspelbaar,maar gezien de vorm moet een uitoverwinning voor rosario normaal gesproken een formaliteit zijn..
Mijn picks voor vandaag zijn dus:
Rosario@1.75 (Unibet)
Total goals under 2.5 @1.62 (BWin)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar masterk
Country flag masterk in 11-03-2013 09:43 Leden topics
in 11-03-2013 09:43 Leden topics
105 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 12 mrt. 2013 om 08:49
Ik kwam toch nog een leuke wedstrijd tegen uit Venezuela,deze word vanavond gespeeld om 20.30uur in de Clausura.
Real Esppor Club-Trujillanos FC (20.30)
Volgens Unibet de volgende quotes:
Real Esppor Club 2.20
X 3.20
Trujillanos FC 2.90
Allereerst de thuisclub, Real Esppor. Real staat met 11 punten uit 8 wedstrijden in de middenmoot van de competitie,naar verhouding een redelijke positionering,daar er in de Apertura op een 16e plek werd geeindigd.
Al met al een redelijke afspiegeling als je kijkt naar het doelpunten gemiddelde (6 voor 8 tegen)
Er werden tot dusverre 3 wedstrijden gewonnen, 2 gelijkspelen behaald en er werd ook 3x verloren.
Real moet het vooral hebben van de 29 jarige Uruguayaan Guarino (9 goals in Apertura en Clausura).Als Trujillanos hem weet te neutraliseren ,verwacht ik dat de thuisploeg een probleem heeft.
De uitploeg Trujillanos FC doet het een stuk beter, zij voeren namelijk de ranglijst aan met 19 punten, waar de Apertura nog werd afgesloten op een 6e positie. Moet wel bijgezegd worden dat naaste belager Anzoategui 1 punt minder heeft met 2 wedstrijden minder gespeeld.
Het valt direct op dat de uitploeg over een keurig doelgemiddelde beschikt (10 voor en 4 tegen)
Er werd in deze Clausura 5 keer gewonnen, 3 keer gelijksgespeeld en slechts 1 keer verloren.
Topscoorder van Trujillanos is de 26 jarige Cordoba met 3 doelpunten tot dusver in de Clausura, en nog bijkomend het feit dat hij een gevaarlijk spitsenkoppel vormt met de 23 jarige Pineros.
De vorm van de laatste 5 wedstrijden is bij beide ploegen gelijkopgaand, Real 7 uit 15 pt en Trujillanos 10 uit 15pt.
Topscorers (Apertura+Clausura)
Real Espport: J. Guarino 9 goals, A. Arias 4 goals
Trujillanos: J.Cordoba 7 goals, G.Pineros 7 goals,O.Perdomo 4 goals,C.Alzate 4 goals
Volgens de bookies is de thuisploeg favoriet, maar ik denk dat er een leuke value zit aan een X2 of een DNB.
Mijn tips voor deze match:
Trujillanos X2 @1.54
Trujillanos DNB@2.14
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Dat zijn tips waar ik zit op te wachten
0 Vind ik leuk's
Uitploeg laat wel veel punten liggen buitenshuis
0 Vind ik leuk's
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 12 mrt. 2013 om 10:32
@KRIZIE
Daarom heb ik er ook een X2 bij gezet,echter is er eigenlijk maar 1 speler die de doelpunten kan maken bij Real, en naar mijn mening zijn resultaten in het verleden tegen elkaar niet heel relevant, ivm spelers die komen en gaan,trainers enz..
Uiteraard blijft het gokken, ik lever informatie aan die ik vind en baseer daar een mening op en geef de quotes daarbij :)
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Daarom heb ik hem x2 gespeeld bedankt voor de voorbeschouwing .ik ben blij dat er info te vinden is over dergelijke ploegen ,daar valt veel geld te rapen.
0 Vind ik leuk's
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 12 mrt. 2013 om 14:40
@ Krizie
Precies, ik heb voor morgenavond en morgennacht alweer 2 voorbeschouwingen klaar,en 1 voor 24 maart haha,die zou morgen zijn maar verplaats ivm copa libertadores wedstrijd van Barcelona SC.
Morgenochtend zet ik ze er beide op.
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Ik kan niet wachten.
0 Vind ik leuk's
Ziet er goed uit Masterk!
Misschien een handig idee om je bets te marken met of rood of groen? Maakt het voor de volgers makkelijker en overzichtelijker :)
0 Vind ik leuk's
X X X
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 12 mrt. 2013 om 15:55
Bij deze opgelost John, de eerste 2 voorbeschouwingen zijn nu voorzien van een groene kleur :d
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 12 mrt. 2013 om 21:35
Trujillanos met 1-3 gewonnen, gefeliciteerd voor degenen die mn tip gevolgd hebben :-)
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.