Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Kevin's zuid amerikaans voetbal topic

Hallo medeleden van voetbalwedden.
Aangezien ik de laatste tjid een leuke winst heb gemaakt met het wedden op zuid amerikaans voetbal heb ik besloten mijn tips hier te delen!
Ik zal proberen een duidelijke beredenering te geven voor elke wedstrijd die ik uitkies.
Mijn wedstrijd voor vandaag is in de Primera division B in Argentinie: Nuevo Chicago- Rosario Central (21.00)
Allereerst de thuisploeg Nueva Chicago. Met deze ploeg gaat het niet goed, van de laatste 10 wedstrijden werden er 6 verloren, en werd er 2x een gelijkspel behaald, en 2x gewonnen waardoor ze nu op een troosteloze laatste plaats te vinden zijn met 18 punten uit 22 wedstrijden.
Van de laatste 5 werden er 4 verloren,en werd er 1 gelijkspel behaald,en de laatste overwinning dateert van 17 november 2012.
De hoop bij Nueva Chicago is gevestigd op 3 spelers, namelijk de 38 jarige middenvelder C.Gomez (21/7)
, de 32 jarige Serrano (21/5) en de 26 jarige spits Beccera (19/5) die samen 17 van de 26 gescoorde goals voor hun rekening namen.
Bij Rosario Central daarintegen gaat alles goed de laatste tijd, de laatste 10!! wedstrijden werden gewonnen, waardoor de 1e positie werd overgenomen van Olimpo.
Wat wel opvalt is dat van de 10 laatste wedstrijden die werden gewonnen, er 9 under 2.5 goals waren,dus hier zit misschien ook nog een value bet.
De grote kracht van Rosario ligt op het middenveld,daar de meeste goals gemaakt worden door de 21 jarige Carrizo (14/4) en de 28 jarige Medina (20/4)
Voetbal blijft uiteraard onvoorspelbaar,maar gezien de vorm moet een uitoverwinning voor rosario normaal gesproken een formaliteit zijn..
Mijn picks voor vandaag zijn dus:
Rosario@1.75 (Unibet)
Total goals under 2.5 @1.62 (BWin)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar masterk
Country flag masterk in 11-03-2013 09:43 Leden topics
in 11-03-2013 09:43 Leden topics
105 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Goede tip voor trujillanos
0 Vind ik leuk's
masterk:
Trujillanos met 1-3 gewonnen, gefeliciteerd voor degenen die mn tip gevolgd hebben :-)

You're my river running high, run deep, run wild
I, I follow, I follow you, deep sea baby, I follow you
I, I follow, I follow you, dark room honey, I follow you ;-)
Lykke Li - I Follow Rivers
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 13 mrt. 2013 om 07:57
Mijn wedstrijd voor vandaag(13-3) is een wedstrijd uit Venezuela, namelijk Atletico El Vigia - Zamora FC.
Dit is wederom een wedstrijd uit de Clausura.
Atletico El Vigia - Zamora FC (20.30uur)
Allereerst de thuisploeg, Atletico el Vigia. Deze ploeg presteert erg constant als je kijkt naar de huidige klassering in de Clausura(16e positie) en de eindklassering in de Apertura (14e)
In de laatste 5 wedstrijden werd er 1 keer gewonnen, 2 keer gelijk speelt en 2 keer verloren, waardoor ze nu in 7 wedstrijden 6 punten verzameld hebben, de verwachting is dat ze rond de 14e-16e plaats zullen blijven bivakkeren.
De topscoorder van Atletico is de Braziliaan Daniel Reis (3 goals), gevolgd door middenvelder Marquinhos, eveneens een Braziliaan.

Dan de uitploeg, het als 4e geklasseerde Zamora FC. Zij begonnen erg goed aan deze Clausura, echter lieten zij de afgelopen weken wat steekjes vallen, in de laatste 5 wedstrijden werd er 2 keer gewonnen,2 keer gelijkgespeeld en afgelopen week werd er verloren van titelkandidaat Deportivo Anzoategui met 1-0.
In deze Clausura staan ze op de 3e plaats, de Apertura beëindigden ze op de 4e plaats. De verwachting is dus ook dat ze in de top van de competitie blijven meedraaien.
De topscoorders van de competitie spelen beide voor Zamora, en scoorden gezamenlijk maar liefst 26 goals, namelijk het Panamees-Venezolaanse spitsenkoppel Torres en Falcon. Frappant is dat verdediger Gonzalez achter deze 2 spitsen topscoorder is voor Zamora met 4 goals.
Onderlinge resultaten in het verleden (alhoewel ik persoonlijk daar niet veel waarden aan hecht) wijzen duidelijk aan dat Zamora de bovenliggende partij. De laatste 5 wedstrijden werden door Zamora winnend afgesloten.
Topscoorders
Atletico : Reis (3 goals), Marquinhos (2 goals)
Zamora : Torres( 16 goals), Falcon (10 goals), Gonzalez (4 goals)
Afgaande op bovenstaande informatie ga ik in deze wedstrijd voor Zamora, ik denk dat het gebrek aan scorend vermogen voor de thuisploeg, en de aanwezigheid van de 2 topscoorders bij de uitploeg deze wedstrijd in het voordeel van Zamora doen kantelen.
Speel je in het stappenplan (7 stappen naar €500,-) dan is een X2 @1.33 een leuke 1e stap in combinatie met een andere match.
Mijn tip voor deze wedstrijd is:
Zamora 2 @ 2.20 (unibet)
Zamora DNB @ 1.62 (unibet)
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 13 mrt. 2013 om 07:58
De 1e wedstrijd voor morgen (vannacht om 1.00, dus 14 maart) is een wedstrijd uit de Primera A van Ecuador, namelijk Deportivo Cuenca - Deportivo Quito.
Deportivo Cuenca - Deportivo Quito (1.00uur)
We beginnen met de thuisploeg, Deportivo Cuenca, die we terugvinden op een voorlaatste(11e) plaats. Zij zijn als enige team uit de competitie nog zonder overwinning. Uit de 1e 7 wedstrijden werd 4x verloren en 3x gelijkgespeeld.
Vooral het gebrek aan goals (6 goals) als het hoge aantal tegendoelpunten (15) zal coach Riverola zorgen baren. Deportivo Quito lijkt voor ons wedliefhebbers dus ook op een goed moment op bezoek te komen.
De topscoorder van Cuenca is middenvelder Gonzales, met 2 doelpunten.
Bij de uitploeg Deportivo Quito is men een stuk opgewekter, zij staan namelijk op een 2e plaats, en zij zijn nog ongeslagen met 3 gewonnen wedstrijden en 4 gelijke spelen. Coach Insua heeft de boel keurig op de rit met 14 doelpunten voor en 8 tegen.
Topscoorder voor Quito is de 29 jarige Argentijn Nieto met 4 doelpunten, al komen er ook doelpunten van middenvelders Congo (3) en Colon (2).
Onderlinge resultaten in het verleden (alhoewel ik persoonlijk daar niet veel waarden aan hecht) wijzen duidelijk aan dat de verhoudingen goed verdeeld zijn. In de laatste 5 wedstrijden won Quito 2 keer, Cuenca 1x en afgelopen seizoen speelden ze 2x gelijk (1-1 en 0-0).
Topscoorders
Dep. Cuenca : Gonzales (2 goals)
Dep. Quito : Nieto (4 goals) Congo (3 goals) Colon (2 goals)
Afgaande op bovenstaande informatie ga ik in deze wedstrijd voor Dep. Quito, ik denk dat het gebrek aan scorend vermogen alsmede de lekke defensie van de thuisploeg, en het vertrouwen die heerst bij de uitploeg de wedstrijd in het voordeel van Dep. Quito zullen doen beslissen.
Mijn tip voor deze wedstrijd is:
Dep. Quito 2 @ 2.30 (unibet)
Dep. Quito 2 DNB @ 1.64 (unibet)
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
op Marathonbet 1.70 ik spelen :d
veel succes
Groeten :d
0 Vind ik leuk's
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 13 mrt. 2013 om 09:00
Nog 2 leuke wedstrijden in Costa Rica (beiden vannacht om 3.00uur) waar ik geen tijd voor heb om ze uitgebreid te voorbeschouwen maar waar ik wel op wed zijn:
Belen Siglio(11)-LD Alajuense(2) 2@2.0 of 2 DNB@1.52
Belen Siglio laatse 5: 3 verloren,1gelijk,1gewonnen
Alajuense laatste 5: 1 verloren,1 gelijk,3 gewonnen
Perez Zeledon(3)-Puntenaras(10) 1@1.7
Perez Zeledon laatste 5: 2 verloren,2 gelijk,1 gewonnen
Puntenaras laatste 5: 3 verloren,2 gelijk
Ondanks de slechte vorm van de thuisploeg,denk ik dat dit een zaak is van een nog slechtere tegenstander,icm thuisvoordeel.
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Ik hoop dat het klopt.
Lekkere noteringen;-)
0 Vind ik leuk's
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 13 mrt. 2013 om 13:49
Help het je hopen Krizie haha :-)
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Ik ben ook maar eens gevolgd. Heb ze alle 4 staan. :)
0 Vind ik leuk's
Ik speel Zamora en Dep. Quito met je mee!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.