Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Kevin's zuid amerikaans voetbal topic

Hallo medeleden van voetbalwedden.
Aangezien ik de laatste tjid een leuke winst heb gemaakt met het wedden op zuid amerikaans voetbal heb ik besloten mijn tips hier te delen!
Ik zal proberen een duidelijke beredenering te geven voor elke wedstrijd die ik uitkies.
Mijn wedstrijd voor vandaag is in de Primera division B in Argentinie: Nuevo Chicago- Rosario Central (21.00)
Allereerst de thuisploeg Nueva Chicago. Met deze ploeg gaat het niet goed, van de laatste 10 wedstrijden werden er 6 verloren, en werd er 2x een gelijkspel behaald, en 2x gewonnen waardoor ze nu op een troosteloze laatste plaats te vinden zijn met 18 punten uit 22 wedstrijden.
Van de laatste 5 werden er 4 verloren,en werd er 1 gelijkspel behaald,en de laatste overwinning dateert van 17 november 2012.
De hoop bij Nueva Chicago is gevestigd op 3 spelers, namelijk de 38 jarige middenvelder C.Gomez (21/7)
, de 32 jarige Serrano (21/5) en de 26 jarige spits Beccera (19/5) die samen 17 van de 26 gescoorde goals voor hun rekening namen.
Bij Rosario Central daarintegen gaat alles goed de laatste tijd, de laatste 10!! wedstrijden werden gewonnen, waardoor de 1e positie werd overgenomen van Olimpo.
Wat wel opvalt is dat van de 10 laatste wedstrijden die werden gewonnen, er 9 under 2.5 goals waren,dus hier zit misschien ook nog een value bet.
De grote kracht van Rosario ligt op het middenveld,daar de meeste goals gemaakt worden door de 21 jarige Carrizo (14/4) en de 28 jarige Medina (20/4)
Voetbal blijft uiteraard onvoorspelbaar,maar gezien de vorm moet een uitoverwinning voor rosario normaal gesproken een formaliteit zijn..
Mijn picks voor vandaag zijn dus:
Rosario@1.75 (Unibet)
Total goals under 2.5 @1.62 (BWin)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar masterk
Country flag masterk in 11-03-2013 09:43 Leden topics
in 11-03-2013 09:43 Leden topics
105 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 31 mrt. 2013 om 07:14
5 uit 6 is niet slecht,echter baal ik nog steeds van progreso,hoemdie het weg hebben geven,in de 90e minuut nota bene, ik zal proberen er vandaag nog leuke wedstrijden uit te pakken!
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Lekker bezig helaas niet gevolgt door een drukke dag. ;(
ga zo door! Zal je volgen. (y)
0 Vind ik leuk's
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 31 mrt. 2013 om 12:18
Vandaag iets meer risico, de wedstrijden zijn iets minder makkelijk te beoordelen
FBC Melgar-Pacifico X2@1.98 (Peru)
Deze snap ik totaal niet, Melgar 2 punten uit 6 wedstrijden,nog niet gewonnen,alle 3 hun thuiswedstrijden tot nu toe verloren.
Pacifico 2x gewonnen en 4x gelijk,keurig op een 5e plaats
Puebla-Tigres 2DNB@1.8 (Mexico)
Puebla op een 14e plaats met 14 punten uit 11 wedstrijden,UANL Tigres,2e ongeslagen met 7 gewonnen en 4 gelijk.
Resende-Bangu 1DNB@1.54 (Brazilie)
Resende 3 wedstrijden 9 punten,Bangu 2 punten uit 1e 3 wedstrijden.
Sportivo Luqueno-Club Nacional 2DNB@1.5
Luqueno uit vorm 1x gewonnen in de laatste 5,Nacional 4 uit laatste 5 gewonnen.
Nacional keurige 2e plaats,Luqueno 10e plek (vd 12)
Als je ze volgt succes!!
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
prima tips bro!!!(y)
0 Vind ik leuk's
Those who believe, achieve!!!
Speel je ze in combi of single?
Hoeveel inzet plaats je dan als je ze allemaal single speelt?
0 Vind ik leuk's
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 31 mrt. 2013 om 12:39
@Kevin, ik speel ze in een 2/4 systeem ivm moeilijkheidsgraad vandaag, normaal als ik ze single speel zet ik 5,- of 10,-
Quotes tot 1.5/1.6 speel ik vaak combo, daarboven ook single.
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 31 mrt. 2013 om 22:44
Goed weekend, 10 van de 12 topic tips goed,gefeliciteerd voor degene die ze gespeeld hebben!!
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 31 mrt. 2013 om 23:09
Extra live bet Oriente Petrolero-The Strongest 1@2.15 1-1 bij rust
4-1 eindstand dat was lekker
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 5 apr. 2013 om 09:03
Zo het is weer weekend en ik ga hier weer een aantal tips doen voor het zuid/midden amerikaanse voetbal.
Voor al de mensen de mij ondertussen volgen,het zijn geen sure bets,ik geef de informatie en je kan daarmee zelf beslissen om mee te spelen of niet.
Ik baseer de tips dit weekend op de grootste kans om je bonus bij unibet vrij te spelen,het zullen dus veelal DNB of dubbele kans odds zijn. Iets lagere odds maar wel ideaal voor de bonus, Unibet heeft namelijk in zijn voorwaarden minimale odds van 1.2 staan, anders dan de hier genoemde 1.4!
Almirante Brown - Gimnasia LP ;vrijdagavond 21.00uur (Argentinie Primera B)
De thuisploeg heeft uit zijn laatste 5 wedstrijden 7 punten behaald en staat op de 14e plaats, de uitploeg doet nog mee om de titel (2e plaats) en behaalde 13 punten uit de laatste 5 wedstrijden, nog duidelijker is het feit dat ze 4 van hun laatste 5 uitwedstrijden wonnen,en daarin maar liefst 17x scoorden.
Mijn tip is 2DNB@1.58 of X2@1.3
Union la Carera-Audax Italiano; zaterdagochtend 01.00uur (Chili Division 1)
Beide ploegen zijn niet super in vorm Union haalde in zijn laatste 5 wedstrijden 4 punten,Audax haalde er 7.
Echter als ik kijk naar de thuisstatistieken van Union dan wonnen zij 3 van de 4 thuiswedstrijden,en de uitvorm van Audax is belabberd te noemen,zij speelden 5x uit en haalden slechts 2 punten van de mogelijke 15. Ze scoorden in die uitwedstrijden slechts 3 keer en kregen er maar liefst 10 tegen
Mijn tip is 1DNB@1.74 of 1X@1.38
De volgende wedstrijden worden zaterdagavond gespeeld.
Liverpool-Central; zaterdagavond 21.00uur (Uruguay Clausura)
Thuisploeg Liverpool heeft 8 punten uit 6 wedstrijden behaald,en staat daarmee op een 9e plaats (2x winst,2xgelijk,2xverlies)
Zij scoorden tot nu toe het meest in de competitie (12x) maar kregen er ook 10 tegen.
De balans thuis is 6 punten uit de mogelijke 9, met een doelsaldo van 8 voor en 5 tegen.
Uitploeg Central is de hekkensluiter in Uruguay,met 3 punten uit de eerste 6, en een doelsaldo van -6 (5 voor, 11 tegen)
Zij verloren 3 van hun 4 uitwedstrijden tot nu toe,alleen van Montevideo werd gewonnen (0-1)
Mijn tip is 1DNB@1.42
Ik heb ook nog 2 braziliaanse wedstrijden op het oog,beiden in de Paulista,echter heeft Unibet nog geen odds vrijgegeven.
Voor degene die toch vast willen kijken,dit zijn ze:
Penapolense-Guarani Campina (Nr 8-Nr 20)
Mogo Mirim-Paulista (Nr 4-Nr 13)
Alvast tips voor zondagavond:
LDU Quito-Barcelona SC; zaterdagavond 18.30uur (Ecuador Primera A)
Nummer 4 LDU neemt het op tegen nummer 7 Barcelona. De thuisploeg behaalde uit de laatste 5 wedstrijden 8 punten door 2x te winnen,2x gelijk te spelen en ze verloren afgelopen week de derby tegen Deportivo Quito met 2-1.
Uitploeg Barcelona won zijn laatste 3 wedstrijden in de competitie, echter gingen ze op woensdag in Argentinie tegen Boca Juniors met 1-0 onderuit.
In de competitie wonnen ze tot nu toe 1 uitwedstrijd, 2 gingen er verloren en er werd 1x gelijkgespeeld.
De thuisploeg won 3 van zijn 4 gespeelde thuiswedstrijden tot nu toe.
Mede door het feit dat Barcelona een zware wedstrijd in de Copa Libertadores heeft gespeeld, en ploegen die de Copa spelen vaak met B keus spelen zolang ze nog in het toernooi zitten, geef ik de volgende tip.
Mijn tip is 1DNB@1.46 of 1X@1.25
El Nacional-Universidad Catolica; zaterdagavond 19.00uur (Ecuador Primera A)
Thuisploeg El Nacional staat 11e met 6 punten, zij wonnen tot nu 2x en verloren er maar liefst 7. Uitploeg Universidad staat 5e met 14 punten uit 9 wedstrijden.
De reden waarom ik deze wedstrijd kies is omdat de uitploeg meer punten buitenshuis heeft gehaald dan thuis (8 om 6)
De thuisploeg scoorde thuis tot nu toe 6 goals,maar incasseerde er ook 5.

Mijn tip is 2DNB@2.24 of X2@1.58
Dit zijn mijn tips tot dusver, als ik er meer heb zal ik ze hier plaatsen, heel veel succes als je ze volgt!! :)
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Avatar masterk
masterk Topic starter Geplaatst 5 apr. 2013 om 21:33
1e wedstrijd 0-0 dus als je X2 hebt gevolgd dan is die in the pocket :d
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.