Strategie: Multiple Lay Strategie
Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ga een nieuwe strategie uitproberen. Aangezien iedereen vaak met combo's verliest, heb ik besloten om combo's te gaan verkopen. Ik gebruik hiervoor mijn account bij Betfair. Doelstelling is om dagelijks 1 bet te doen en 10 euro netto te verdienen. Door de 5% commissie op winst bij Betfair betekent dit dat ik telkens 10,53 euro inzet om netto op 10 euro uit te komen. Risico is natuurlijk indien toch de combo goed voor de tegenpartij uitvalt en ik hem verlies en de totale waarde moet uitbetalen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
in 3-11-2011 18:35 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Hier mijn eerste combo van vanavond:
Lay:
AEK - Lokomotiv 2 (@2,21)
Austria Wien - AZ 2 (@2,19)
Atl Madrid - Udinese 1 (@1,65)
Celtic - Rennes 2 (@2,82)
Totale multiple odds 22,34
Inzet 10,53
Indien alle 4 de uitslagen zoals hierboven uitvallen verlies ik 224,71
Er hoeft slechts 1 uitslag niet te kloppen en ik win 10,53 bruto en 10 euro netto na aftrek 5% winstcommissie Betfair.
Lay:
AEK - Lokomotiv 2 (@2,21)
Austria Wien - AZ 2 (@2,19)
Atl Madrid - Udinese 1 (@1,65)
Celtic - Rennes 2 (@2,82)
Totale multiple odds 22,34
Inzet 10,53
Indien alle 4 de uitslagen zoals hierboven uitvallen verlies ik 224,71
Er hoeft slechts 1 uitslag niet te kloppen en ik win 10,53 bruto en 10 euro netto na aftrek 5% winstcommissie Betfair.
jasperav:
Ik snap het niet, combo's verkopen?:P
jasperav:
Bij Betfair kun je zelf voor Bookmaker spelen en dus ook combo's verkopen (dat heet Lay the bet).
sorry maar ik vindt dit echt een faal stategie. Dit is hetzelfde als tilten op zeer lage odds. Het gaat sowieso een keer fout
En helemaal geen value omdat je nu wed tegen betfair en niet de markt. Betfair biedt enorm trieste odds aan. Bijna erger dan de toto.....
En helemaal geen value omdat je nu wed tegen betfair en niet de markt. Betfair biedt enorm trieste odds aan. Bijna erger dan de toto.....
Dit is op de lange termijn, volgens mij, niet winstgevend door de 5% die betfair van je pakt.
Maar ik zal kijken of je gelijk hebt, succes vanavond.
Maar ik zal kijken of je gelijk hebt, succes vanavond.
Retarded gambler
Ik ben ook benieuwd hoe het uitpakt. We zullen zien. Het is het proberen waard lijkt me. We zullen zien. Leek me in ieder geval een leuke afwisseling op dit forum.
Hoe kan je hier nou op verlies maken?
de kans dat je verliest: 0,33*0,33*0,33*0,33
kans op winst of gelijk: 0,33
Of snap ik het fout?
Of snap ik het fout?
jasperav:
Of snap ik het fout?
Of snap ik het fout?
Zie het als dat jij aan de kant van de bookmaker staat bij een combo weddenschap.
Als ze allemaal goed gaan moet jij de odd * inzet uit gaan betalen.
maar als er 1 misgaat win jij de inzet op die combo
vivoex:
Zie het als dat jij aan de kant van de bookmaker staat bij een combo weddenschap.
jasperav:
Of snap ik het fout?
Of snap ik het fout?
Ja oke, maar dan is mijn berekening toch theoretisch goed?:)
jasperav:
vivoex:
jasperav:
Of snap ik het fout?
Of snap ik het fout?
Wat bedoel je uberhaupt met die 33%? kans op winst 1/3, gelijkspel 1/3, verlies 1/3 tch? Dat slaat sowieso nergens op lol.
Maarja als je ervan uit gaat dat bij alle 4 de wedstrijden de odd voor winst, verlies, draw exact 3 is (dan kloppen die percentages wel) dan is de som:
1/3 x 1/3 x 1/3 x 1/3 = 4/81