Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wat en waarom is er een Sure Bet?

Ik refereer in dit topic even naar het artikel wat gaat over de Sure Bet. Wanneer je vragen hebt over dit onderwerp kan je ze in dit topic plaatsen.

Link naar artikel:

https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/surebet

Succes! (y)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 1-05-2009 13:39 Hulp en advies
in 1-05-2009 13:39 Hulp en advies
86 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Beste forum bezoekers,

Ik heb zojuist een lijstje surebets ontvangen van een site, maar dan staat er neit bij hoeveel je op thuis uit en gelijkspel meot zetten om winst te maken.
Waar zie je nou hoeveel je in moet zetten, want zojuist stonden er 3 quotes 2,2 3,5 en 5 (1/ 2/ x) maar nergens stond hoeveel je dan moest zetten bijvoorbeeld 100 op winst 55 gelijk en 35 op verlies.. dus als iemand weet waar je dat kan vinden hoe je het maximale winst uit een surebet kan halen, graag.
Alvast bedankt uiteraard.

Groet Tim
0 Vind ik leuk's
=
Ik heb me aangemeld bij Rebelbetting. Maar bijna nooit komt Pinnacle, bwin, unibet en williamhill overal voor. Zou iemand me een beetje kunnen helpen met het programma? 12bet kom ik ook veel tegen, misschien daar nog even registreren!
0 Vind ik leuk's
[quote]Ik heb me aangemeld bij Rebelbetting. Maar bijna nooit komt Pinnacle, bwin, unibet en williamhill overal voor. Zou iemand me een beetje kunnen helpen met het programma? 12bet kom ik ook veel tegen, misschien daar nog even registreren!

De surebets die binnenkomen schommelen nogal. De ene dag/week is er meer van bijv Bwin en de andere dag weer van Unibet. Ik denk in elk geval dat je met 4 bookmakers genoeg bets kunt maken op een dag. Je kunt ook weer instellen van welke sporten je tips wilt binnenkrijgen. Ook kan je de Arb instellen die je binnenkrijgt. De meeste Arbs liggen rond de 2. Er zitten natuurlijka ltijd uitschieters tussen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
waar kunnen je nou bekijken hoeveel je in meot zetten op een surebet om winst te maken..
0 Vind ik leuk's
=
[quote]waar kunnen je nou bekijken hoeveel je in meot zetten op een surebet om winst te maken..

Een programma waar je surebets mee kunt bekijken is http://www.rebelbetting.com zodra ik nog meer goede tools weet zal ik deze in het forum posten.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
beste wedden, ik zie hier wel surebets en quotes maar niet hoeveel dollar/euro's je dan op de quotes moett zetten om winst te maken, want er staat we 6% ergens maar weet niett wat et betekend en als je bijv. 100 op winst gelijk en verleis doet heb je verlies. dus je moet wle weten wellke bedragen je op de thuis uit en gelijk quote moet zetten om winst maken. groet
0 Vind ik leuk's
=
[quote]beste wedden, ik zie hier wel surebets en quotes maar niet hoeveel dollar/euro's je dan op de quotes moett zetten om winst te maken, want er staat we 6% ergens maar weet niett wat et betekend en als je bijv. 100 op winst gelijk en verleis doet heb je verlies. dus je moet wle weten wellke bedragen je op de thuis uit en gelijk quote moet zetten om winst maken. groet

Winst maken kun je ook met minimale inzet doen het gaat immers om wedstrijden juist te voorspellen.
De inzetten zijn afhankelijk van je totale bankroll zo'n 3 procent. Stel je hebt een bankroll van 100 euro dan kun je gerust 3 euro per weddenschap inzetten.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Nee wedden je kan niet overal evenveel op inzetten, dat bedoelt hij. Hoeveel je op winst/gelijkspel en winst moet inzetten om winst te maken. Maar als het goed is hoort dat er bij te staan.
0 Vind ik leuk's
[quote]Nee wedden je kan niet overal evenveel op inzetten, dat bedoelt hij. Hoeveel je op winst/gelijkspel en winst moet inzetten om winst te maken. Maar als het goed is hoort dat er bij te staan.
Sorry ik begreep de vraag niet goed. Was ook op stap geweest dus had het niet goed gelezen allemaal :-$ Hier heb ik in elk geval een link van een surebet calculator (y) Edit: De pagina is niet meer beschikbaar vandaar dat de link verwijderd is.
Het is wel verstandig om bij het invoeren komma's te gebruiken en geen punten anders is het onmogelijk iets in te voeren.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
surewins.net moeten jullie even kijken daar staan surebets op.. Alleen ik heb zon vermoeden dat de bookies deze site ook in de gaten houden en gelijk hun noteringen aanpassen.. Zo ook vandaag.. Heb een leuke gezien waar je 15% op krijgt:

Albirex Niigata-Oita Trinita
FBJPN J.League Div 1-09
surebet : 15.13 %
1 X 2
1.60 Interwetten 6 bwin 13 bwin

Kijk ik vervolgens op Bwin staan alle andere japanse wedstrijden er wel op behalve deze.. Ik heb het vermoeden dat ze deze wedstrijd er tijdelijk uitgehaald hebben om aan te passen..
Wat denken jullie?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.