Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wat en waarom is er een Sure Bet?

Ik refereer in dit topic even naar het artikel wat gaat over de Sure Bet. Wanneer je vragen hebt over dit onderwerp kan je ze in dit topic plaatsen.

Link naar artikel:

https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/surebet

Succes! (y)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 1-05-2009 13:39 Hulp en advies
in 1-05-2009 13:39 Hulp en advies
86 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb je vraag even geplaatst in een nieuw topic zodat we hier kunnen blijven 'discussiëren' over de sure bet. Zo houden we alles mooi gescheiden.
Hier gaan we verder voor de vraag over moneybookers : neteller.
- https://www.voetbalwedden.net/topic/verschil-moneybookers-neteller-359/
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Bij sure bets moet je wel gigantisch snel zijn meestal zijn die verschillen zo weer weg.
0 Vind ik leuk's
Unibet
[quote]Bij sure bets moet je wel gigantisch snel zijn meestal zijn die verschillen zo weer weg.

Klopt. De sure-bets noteringen worden door de bookmakers ook goed in de gaten gehouden. De surebets staat soms slechts enkele minuten tot enkele uren online.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Beste mensen,

Ik ben ook van plan om te gaat sure betten.. Aan wat hiervoor allemaal is geschreven heb ik al heel wat. Ik vraag mij af waarom eelcoesvan nooit meer wat heeft laten horen. Zo te zien ging het goed, maar misschien is het toch niet gelukt?

Ik heb een trial genomen op Rebelbetting en de de proefversie van het ebook doorgenomen. Ik wil eigenlijk het volledige ebook kopen, maar dan ben ik gelijk 100 euro kwijt omdat daar ook 2 maanden lidmaatschap bijzitten. Dat vind ik nog een beetje riskant. Ik ga nu maar even met behulp van betsquare.com kijken.

@wedden: Sure bet jij nog vaak? Of ben je ook bij veel sites geblokt?

Ik hoor het graag van jullie!

P.S.: als iemand het volledige ebook van Rebelbetting al heeft en het aan mij 'door wil verkopen' voor een prijsje vind ik dat ook goed:D
0 Vind ik leuk's
[quote]

@wedden: Sure bet jij nog vaak? Of ben je ook bij veel sites geblokt?

Welkom dkuyt010 hier op voetbalwedden. Ik hou me niet meer echt bezig met surebets omdat ik een andere strategie gevonden heb die ik voor mezelf het meest leuk en handig vind om te spelen. Ik wil zeg maar zelf wedden ipv dat software mij mijn weddenschappen voorschrijft. Maar ik vind het zeker wel interessant om te lezen hoe het anderen vergaat. Ik ben zeker nog wel een keer zo van plan als ik genoeg budget heb om 1 a 2000 per bet in te gaan zetten hiervoor moet ik nog wel een tijdje sparen omdat ik dan 10.000 euro nodig heb over bookmakers die de beste Arps hebben.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik ben begonnen met een budget van 1500 en maak met behulp van Rebelbetting al 4 maanden lang ruim 200 euro winst per maand :)
0 Vind ik leuk's
surebettingnl:
Ik ben begonnen met een budget van 1500 en maak met behulp van Rebelbetting al 4 maanden lang ruim 200 euro winst per maand :)

Kan jij uitleggen hoe rebelbetting werkt, want ik heb het ook op mijn pc staan maar ik begrijp er helemaal niks van dat programma :-|
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
surebettingnl:

Kan jij uitleggen hoe rebelbetting werkt, want ik heb het ook op mijn pc staan maar ik begrijp er helemaal niks van dat programma :-|

Misschien handig als je aangeeft wat je niet begrijpt. Bij de instellingen kun je voor de bookmakers waar je ingeschreven staat je gebruikersnaam en wachtwoord invullen. Voor deze bookmakers moet je dan een vinkje zetten omdat je alleen odds krijgt te zien van bookmakers die je hebt aangevinkt. Vervolgens klik je op een odd met je rechtermuisknop en dan op bet. Er opent dan een nieuw scherm waar de sites van de betreffende bookmakers in worden geopend. Als het goed is wordt je automatisch ingelogd, en wordt de bet geselecteerd. Je hoeft dan alleen nog maar de bedragen over te nemen die aan de linker kant staan.
0 Vind ik leuk's
surebettingnl:
thijspronk:
surebettingnl:

Misschien handig als je aangeeft wat je niet begrijpt. Bij de instellingen kun je voor de bookmakers waar je ingeschreven staat je gebruikersnaam en wachtwoord invullen. Voor deze bookmakers moet je dan een vinkje zetten omdat je alleen odds krijgt te zien van bookmakers die je hebt aangevinkt. Vervolgens klik je op een odd met je rechtermuisknop en dan op bet. Er opent dan een nieuw scherm waar de sites van de betreffende bookmakers in worden geopend. Als het goed is wordt je automatisch ingelogd, en wordt de bet geselecteerd. Je hoeft dan alleen nog maar de bedragen over te nemen die aan de linker kant staan.

Bedankt voor de informatie!
Maar gebruik jij de betalende versie? Want ik gebruik de gratis versie en daar kan ik niet kijken waar die surebets zijn en wat ik erop moet inzetten, etc.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
surebettingnl:
thijspronk:
surebettingnl:

Bedankt voor de informatie!
Maar gebruik jij de betalende versie? Want ik gebruik de gratis versie en daar kan ik niet kijken waar die surebets zijn en wat ik erop moet inzetten, etc.

Ik gebruik de betalende versie, heb eerst voor drie maanden aangeschaft en betaal dan nu nog 129 per maand. Deze maand zit ik nu al op € 325 (met een bankroll van € 2000), dus dat haal ik er makkelijk uit :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.