Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wat en waarom is er een Sure Bet?

Ik refereer in dit topic even naar het artikel wat gaat over de Sure Bet. Wanneer je vragen hebt over dit onderwerp kan je ze in dit topic plaatsen.

Link naar artikel:

https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/surebet

Succes! (y)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 1-05-2009 13:39 Hulp en advies
in 1-05-2009 13:39 Hulp en advies
86 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
En ja hor bwin heeft hem nu aangepast..
Hij staat nu op:

X 2
3,60 6,00

Als het ware moet je er snel bij zijn of zie ik dat verkeerd?
0 Vind ik leuk's
Ik zag bij rebelbetting ook dat de surebets vrij snel veranderden. Dt je er dan snel bij moet zijn is zeker geen overbodige luxe. Ik ben het met surebets ook wel eens tegengekomen dat er in1x niet meer ingezet mocht worden op een wedstrijd. De quotes veranderen natuurlijk wel om de haveklap omdat er ook constant mensen zijn die er op inzetten, dat doet de quote dan hoger of lager worden afhankelijk van de inzet van de mensen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Jaa over dat laatste heb je absoluut gelijk..
Maar als je kijkt naar die japanse wedstrijd is het wel heel extreem..
Ik denk dat dat bwin een foutje maakt en de site surewins.net het dan snel weet en het plaatst op hun site. Daar reageert bwin op door de fout die ze gemaakt heb te herstellen.
Want van 13,00 op de uitploeg zakken naar 6,00???
0 Vind ik leuk's
De meeste surebets komen uit op een arb van 2.00. Ikz ag ook heel vaak dat bepaalde wedstrijden heel snel zakten en stegen maar zo extreem nog niet gezien. Om eerlijk te zijn weet ik de exacte reden van de daling van de Arb van 13 naar 6 niet. :-$
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Goedmorgen mede-surebetters!
Korte update: Ben wederom druk bezig geweest de laaste tijd. Heb me vooral gericht op het wedden via betting exchanges (Betfair). Dit om de simpele reden dat je hier niet gelimit wordt. Het surebetten via Rebelbetting doe ik nog steeds maar heb daar alleen de bookies Pinnacle, TheGreek en Betfair openstaan. Bij Rebelbetting ga ik bij gebrek aan betere bookmakers alleen met Pinny en betfair door want ik verwacht dat ik in de toekomst weer gelimit zal worden bij TheGreek. Betfair is trouwens sinds kort toegevoegd bij Rebelbetting en dat is echt een must voor de surebetters. Hier wordt je niet gelimit net zoals je dat niet hebt bij Pinnacle. Bij de combi Pinny en Betfair krijg je genoeg surebets binnen.
Ook heb ik sinds kort een account bij OddsAndBets genomen. Ook hier staan Pinnacle, Betfair open tezamen met Betclick. Wanneer ik hier gelimit wordt, zal ik een andere bookie toevoegen. Bij OddsAndBets houden ze alle surebets bij in een excel bestand. In combinatie met Betfair en Pinnacle (die ik dus altijd open heb staan want hier geen limits dus onbeperkt inzetten: ik zet €1000,- per surebet in) zijn er genoeg bookies te vinden (volgens mij een stuk of 30 maar die lijst heb ik thuis op de computer staan) waarmee je per dag veel surebets binnen krijgt (dit is alleen bij OddsandBets het geval...bij Rebelbetting heb je bij lange na niet genoeg goede bookmakers). Ik verwacht dus vele jaren op deze manier te kunnen spelen zonder het limit probleem. Speel je met bookies zoals: Bwin, WilliamHill, Betsson, en Unibet dan zul je ALTIJD gelimit worden. Of je moet elke x met bedragen onder de €50,- spelen maar dan verdien je per surebet misschien maar maximaal €0,50.
Al met al mijn tip om lang te kunnen surebetten zonder gelimit te worden:
neem een abo op Rebelbetting en OddsAndBets (2 maanden spelen met 3 bookies kost bij OddsandBets: €39,-) Neem als basis de bookies: Pinnacle en Betfair (geen limits!!)
Voeg elke x 1 bookmaker toe netzolang je daar gelimit wordt (en dan wordt je ook echt gelimit tot inzetten van maximaal 1 a 2 euro!!) Ik zal z.s.m. een lijst toeveoegen met Bookmakers die in combinatie met Pinny en Betfair genoeg surebets opleveren.
Dus wat ook een tip van mijn kant is: neem niet teveel Bookmakers, houdt het overzichtelijk.
Al met al: met Pinnacle en betfair kun je onbeperkt surebetten!!
Gegroet!
0 Vind ik leuk's
Bedankt Eelcoes van voor de uitgebreide inleg ! Dus om niet gelimit te worden moet er dus 2x een abonnement afgesloten worden bij Rebelbetting en Oddsandbets. Wat zijn de kosten totaal per maand precies ? Of kan het ook gewoon met bijv alleen Oddsandbets ?
En wat is het bedrag waarmee het beste begonnen kan worden ? 1000 euro per bet haal ik namelijk nog niet :s
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
1000 euro per bet, dat zijn aardige bedragen. Zoveel heb ik (nog) niet te besteden. Ik hou het bij 10 euro per bet.

Wel interessant hoe je tactiek omschrijft, bedankt! Misschien kan ik het nog gebruiken in de toekomst.
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
[quote]Goedmorgen mede-surebetters!
eelcoesvans verhaal
Gegroet!
Kan je je resultaten posten die je de laatste maanden hebt behaald? dus na aftrek van je abbo kosten.
Edit: Oddsandbets.com bestaat niet meer.
Deze lijst met surewins ziet er wel leuk en aardig uit, maar bijna allemaal van of kleine onbekende bookmakers of bookmakers die je dus snel op limieten zetten.
En als ik goed begrijp betaal je dus 40 euro voor 2 maanden, waarbij die maar tussen 3 bookies naar surewins zoekt?
0 Vind ik leuk's
Ik ben ook wel benieuwd naar de resultaten van eelco. Eelco ben je er nog?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.