Wat en waarom is er een Sure Bet?
Ik refereer in dit topic even naar het artikel wat gaat over de Sure Bet. Wanneer je vragen hebt over dit onderwerp kan je ze in dit topic plaatsen.
Link naar artikel:
https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/surebet
Succes! (y)
in 1-05-2009 13:39 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
pff wat een onzin sites als rebelbetting. Dat mensen daarvoor geld voor over hebben :(
Zie hier de enige normale wijze om 'gratis geld' binnen te slepen.
1. Maak bij alle betrouwbare bookies met een registratiebonus een account aan.
2. Maak een account aan bij betfair en leer goed hoe de lay optie werkt.
3. ga naar oddsoddsodds.com en zoek een odd bij een van je aangemelde bookies die 5% boven die van betfair ligt.
4. Bet je volledige bedrag erop en lay het exacte bedrag + 5% op betfair.
4.1 gaat de bet goed, dan blijft je hetzelfde doen totdat je je bonus genoeg keer hebt rondgespeelt en kan terugstorten
4.2 gaat de bet fout, dan heb je het bedrag + bonus van je bookie overgespeeld naar betfair en kan je hem ook terugstorten
* de 5% is de commisie die betfair rekent bij een gewonnen bet
Dus gewoon oddsoddsodds in de gaten blijven houden en vergelijken met betfair. Enige wat je nodig hebt mensen.
Ik bet/trade erg veilig en heb inmiddels alle bonussen wel vrijgespeeld. Hierdoor levert surebets maken en traden op betfair per keer maar een kleine winst op, maar wel het hele jaar door contant! Zorgt er toch wel voor dat ik na een jaar traden elk jaar gratis op vakantie kan.
Zie hier de enige normale wijze om 'gratis geld' binnen te slepen.
1. Maak bij alle betrouwbare bookies met een registratiebonus een account aan.
2. Maak een account aan bij betfair en leer goed hoe de lay optie werkt.
3. ga naar oddsoddsodds.com en zoek een odd bij een van je aangemelde bookies die 5% boven die van betfair ligt.
4. Bet je volledige bedrag erop en lay het exacte bedrag + 5% op betfair.
4.1 gaat de bet goed, dan blijft je hetzelfde doen totdat je je bonus genoeg keer hebt rondgespeelt en kan terugstorten
4.2 gaat de bet fout, dan heb je het bedrag + bonus van je bookie overgespeeld naar betfair en kan je hem ook terugstorten
* de 5% is de commisie die betfair rekent bij een gewonnen bet
Dus gewoon oddsoddsodds in de gaten blijven houden en vergelijken met betfair. Enige wat je nodig hebt mensen.
Ik bet/trade erg veilig en heb inmiddels alle bonussen wel vrijgespeeld. Hierdoor levert surebets maken en traden op betfair per keer maar een kleine winst op, maar wel het hele jaar door contant! Zorgt er toch wel voor dat ik na een jaar traden elk jaar gratis op vakantie kan.
Rebelbetting doet alles gewoon voor je. Die logt in voor je en zoekt die bet op. Hoef je dat niet te doen en weet je dat het goed is. Dat scheelt tijd en als je eenmaal op dreef bent is die 75 euro per 2 maanden echt niks meer.
[quote]Rebelbetting doet alles gewoon voor je. Die logt in voor je en zoekt die bet op. Hoef je dat niet te doen en weet je dat het goed is. Dat scheelt tijd en als je eenmaal op dreef bent is die 75 euro per 2 maanden echt niks meer.
Klopt als je op de hoogste limieten zit bij Rebelbetting dan is 75 euro een schijntje. Ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die dat er absoluut niet voorover hebben.
Klopt als je op de hoogste limieten zit bij Rebelbetting dan is 75 euro een schijntje. Ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die dat er absoluut niet voorover hebben.
Toto Sigarenboer
[quote]pff wat een onzin sites als rebelbetting. Dat mensen daarvoor geld voor over hebben
Ik zal je strategie gaan testen klinkt leuk in iedergeval. En dat het helemaal gratis is niet verkeerd :)
Ik zal je strategie gaan testen klinkt leuk in iedergeval. En dat het helemaal gratis is niet verkeerd :)
Toto Sigarenboer
[quote]Rebelbetting doet alles gewoon voor je. Die logt in voor je en zoekt die bet op. Hoef je dat niet te doen en weet je dat het goed is. Dat scheelt tijd en als je eenmaal op dreef bent is die 75 euro per 2 maanden echt niks meer.
Kan je je behaalde resultaten per maand posten? Of iemand anders die al een langere periode rebelbetting gebruikt...ik vertrouw het nog steeds niet
Kan je je behaalde resultaten per maand posten? Of iemand anders die al een langere periode rebelbetting gebruikt...ik vertrouw het nog steeds niet
Ok wellicht dat Eelcoesvan die dit forum topic begonnen was hier meer over kan zien/vertellen. Eelcoesvan heeft al heel veel ervaring met Rebelbetting ( zie ook begin van dit forum topic)
Zelf ben ik nog geen betalend lid van Rebelbetting maar ben dit wel van plan. ( eerst nog maar even de kat uit de boom kijken wat betreft Rebelbetting.)
Zelf ben ik nog geen betalend lid van Rebelbetting maar ben dit wel van plan. ( eerst nog maar even de kat uit de boom kijken wat betreft Rebelbetting.)
Toto Sigarenboer
[quote]
Zorg er wel eerst voor dat je betfair goed beheerst he, anders kan je lelijk in de fout gaan.
Zijn hier nog meer mensen die veel traden op betfair? Om surewins te maken is betfair echt essentieel vind ik. Soms zie je op betfair gewoon de odd van een team 10/15% omhoog of omlaag schieten na het bekend maken van de startopstelling of ander onverwacht teamnieuws. Is echt veel value in te vinden door op de juiste momenten te backen en te layen
Zorg er wel eerst voor dat je betfair goed beheerst he, anders kan je lelijk in de fout gaan.
Zijn hier nog meer mensen die veel traden op betfair? Om surewins te maken is betfair echt essentieel vind ik. Soms zie je op betfair gewoon de odd van een team 10/15% omhoog of omlaag schieten na het bekend maken van de startopstelling of ander onverwacht teamnieuws. Is echt veel value in te vinden door op de juiste momenten te backen en te layen
Ik heb een Betfair account :) Betfair gebruik ik voornamelijk voor Paardenrennen. Ik zal Betfair dit weekend nog even beter bestuderen. ( tot nu toe geen problemen gehad met Betfair maar wil ook zeker geen problemen krijgen ) :)
Toto Sigarenboer
Veel suc6 Flip!
We lezen hier wel hoe het bevalt...
We lezen hier wel hoe het bevalt...
Ook een account bij pinnaclesports geopend met 100 euro. Ik ga binnenkort beginnen, ik houd jullie op de hoogte. ;)