Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wat en waarom is er een Sure Bet?

Ik refereer in dit topic even naar het artikel wat gaat over de Sure Bet. Wanneer je vragen hebt over dit onderwerp kan je ze in dit topic plaatsen.

Link naar artikel:

https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/surebet

Succes! (y)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 1-05-2009 13:39 Hulp en advies
in 1-05-2009 13:39 Hulp en advies
86 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Best interessant dit! Zelf ben ik een half jaar bezig met normale weddenschappen. Surebets ben ik nog niet mee bezig, maar wil me er wel aan wagen. Ik heb zelf een account op bwin en unibet. Op bwin een stash van 250 ongeveer en op unibet rond de 100 euro. Voordat ik begin is het dan handig om nog aan te melden bij andere bookmakers voor de voordeligste quotes? Zoja, bij welke bookmakers zal ik me aanmelden, ik kreeg pinnaclesports al doorgespeeld.
0 Vind ik leuk's
Hoi Vlaflip sorry voor de late reactie maar hier nog even enkele bookmaker tips van goede bookmakers :
Om te beginnen is Unibet een uitstekende bookmaker.Unibet is toegankelijk voor Belgen en Nederlanders. Zoals te zien valt in het bookmaker overzicht krijgt Unibet de hoogste beoordeling van bezoekers die hun stem uitbrachten. Voor Asian Handicaps kan je terecht bij Sbobet.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik wil best nog aanmelden bij één of twee bookmakers als dat goed is. Waar kan ik dat het beste doen, welke worden veel gebruikt? Met zoveel namen, weet ik echt niet waar ik me zal moeten aanmelden.
0 Vind ik leuk's
Hoi Vlaflip hier nog 3 goeie suggesties van bookmakers: Betfair, William Hill en Bwin. Er zijn natuurlijk nog veel meer bookmakers welke te vinden zijn op de bookmakers pagina op deze website.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Bet365 kom je ook vrij vaak in de "Sure Bets" lijsten tegen, maar vooral Pinancle is denk ik 1 van de leukste, want die hebben er soms vreemde quote's tussen zitten ;-)
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
[quote]Bet365 kom je ook vrij vaak in de "Sure Bets" lijsten tegen, maar vooral Pinancle is denk ik 1 van de leukste, want die hebben er soms vreemde quote's tussen zitten ;-)

Klopt Bet365 is idd ook een goeie die ik ook erg vaak tegenkom. Het probleem van bet365 is alleen wel zo dat de betting site Nederlanders weigert. Wellicht wil het wel als je bij registratie 'Belgie' aankruist in het registratie formulier. Dit werkt net zo als Eelcoevan eerder aangaf: Owhja...bij Pinnacle kun je je als 'nederlander' niet aanmelden. Heb hierbij België opgegeven en dit blijkt tot nu toe geen probleem te zijn. Ik kan zonder problemen geld vanaf en naar mijn Moneybookers-account halen/sturen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik heb een account bij Bwin en Unibet. Als ik nog een account open bij pinnaclesports en Williamhill dan kan ik toch al best goede quotes krijgen voor rebelsporting. Met hoeveel zou ik starten. 50-80 euro per account? Weet iemand ook nog of die sites bonussen hebben, want ik zie het niet helaas. :(
0 Vind ik leuk's
Bij Pinnacle zie ik dat je een bonus van 10 procent over je eerste storting ontvangt tot aan 500.
William Hill staat hier op de website: Max. €100 bonus ontvangen bij €100 storten.
Hoe meer geld erop je account staat des te sneller gaat het winst maken met rebelbetting.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Nederlanders mogen niet bij Pinnacle aanmelden, maar ik kan zeggen dat ik uit Belgie kom. Wat moet ik voor de rest allemaal invullen bij adres, gewoon verzinnen? Heeft iemand al gezegd dat die uit Belgie komt en uitbetaald gewoon gekregen of doen ze dan moeilijk?

Ik heb zojuist een account aangemaakt bij WIlliamHill en 100 euro gestort.
0 Vind ik leuk's
beste mensen, zojuist vond ik een site die je enkele surebets toestuurt, bivj deze:
Profit: 0.02 %13.09.2009 - 13:30 GMT - Werder Bremen - Hannover 96Football --> Germany --> Bundesliga 1Check this Surebet ---> betsquare.com
weten jullie misschien wat profit 0.02% inhoud en heoveel inzet je dan op elke 1/x/2 meot zetten zodat je de meeste winst haalt. alvast bedankt
0 Vind ik leuk's
=

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.