Samen tips kopen?
Beste VW leden,
Ik ben van plan om voetbal bet tips te kopen.
Het kost 50 euro p.maand.
Alleen vind ik dat een beetje te veel dus daarom vraag ik julle of er iemand is die samen wilt kopen.
Dan delen we de bedrag, hoe meer mensen hoe goedkoper.
Het is geen vast contract ofzo.
Stuur mij een prive bericht als je intresse hebt,
grtjs
Ik ben van plan om voetbal bet tips te kopen.
Het kost 50 euro p.maand.
Alleen vind ik dat een beetje te veel dus daarom vraag ik julle of er iemand is die samen wilt kopen.
Dan delen we de bedrag, hoe meer mensen hoe goedkoper.
Het is geen vast contract ofzo.
Stuur mij een prive bericht als je intresse hebt,
grtjs
in 1-11-2013 10:49 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ja omdat ik met zijn 2 tips gister 43 euro had gewonnen en vandaag 8.40.
Dus ik betaal wel.met de winst dus niks te verliezen.
Dus ik betaal wel.met de winst dus niks te verliezen.
Noman.. je weet dat ik volop geinterreseerd ben in dit. Zodra je hebt betaald zou je mij dan via pm laten wat de komende tips van hem zijn. Als ik zie dat er nog paar goed worden voorspeld doe ik mee.. (h)
Als is vals
Ik wil meer tips, dan ga ik er over nakijken (als die goed zijn).
2 wedstrijden kan iedereen goed voorspellen. Als die er nou nog 3 (goed) geeft, doe ik mee.
2 wedstrijden kan iedereen goed voorspellen. Als die er nou nog 3 (goed) geeft, doe ik mee.
Die laatste twee opmerkingen hebben vooral met ROI te maken, men wil gewoon weten hoe goed de tipper is, zodat je kunt inschatten dat hetgeen je betaald eruit komt + dat je winst maakt.
Dat getal hangt natuurlijk ook samen met het aantal tips (zijn sample) die hij de afgelopen maanden heeft gedraaid.
Dus duidelijkheid in deze lijkt me handig wil je de kosten delen en daarnaast is het handmatig delen van de tips via mail of app niet handig, want als de tipper drops veroorzaakt kun je nooit meer de gewenst ROI halen. Oplossing daarvoor is autoforwarden van de ontvangen mail, dan krijgt ieder lid ze gelijk met de verzending van de tip. Succes!
Dat getal hangt natuurlijk ook samen met het aantal tips (zijn sample) die hij de afgelopen maanden heeft gedraaid.
Dus duidelijkheid in deze lijkt me handig wil je de kosten delen en daarnaast is het handmatig delen van de tips via mail of app niet handig, want als de tipper drops veroorzaakt kun je nooit meer de gewenst ROI halen. Oplossing daarvoor is autoforwarden van de ontvangen mail, dan krijgt ieder lid ze gelijk met de verzending van de tip. Succes!
noman:
Barletta - Perugia 2 @ 2.00
Barletta - Perugia 2 @ 2.00
Wie volg je dan? Heb je een link?
noman doet een beetje sneaky haha :P maarja ik speel deze dan wel mee... vorige 2 niet helaas!
Het is een beetje vaag verhaal. Wil je met meerdere de kosten betalen van een goeie tipper zoek je er toch gewoon één uit op blogabet?
Misschien ligt het aan mij, maar dit is een perfecte scene voor een scam.
Ik vind betaalde tippers sowieso onzin aangezien hij van de een op andere dag alles fout kan hebben.
Iedereen kan statistieken bekijken toch?
Misschien ligt het aan mij, maar dit is een perfecte scene voor een scam.
Ik vind betaalde tippers sowieso onzin aangezien hij van de een op andere dag alles fout kan hebben.
Iedereen kan statistieken bekijken toch?
De tip is fout. 0-0... Ik zie er van af.