Samen tips kopen?
Beste VW leden,
Ik ben van plan om voetbal bet tips te kopen.
Het kost 50 euro p.maand.
Alleen vind ik dat een beetje te veel dus daarom vraag ik julle of er iemand is die samen wilt kopen.
Dan delen we de bedrag, hoe meer mensen hoe goedkoper.
Het is geen vast contract ofzo.
Stuur mij een prive bericht als je intresse hebt,
grtjs
Ik ben van plan om voetbal bet tips te kopen.
Het kost 50 euro p.maand.
Alleen vind ik dat een beetje te veel dus daarom vraag ik julle of er iemand is die samen wilt kopen.
Dan delen we de bedrag, hoe meer mensen hoe goedkoper.
Het is geen vast contract ofzo.
Stuur mij een prive bericht als je intresse hebt,
grtjs
in 1-11-2013 10:49 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
helaas 0-0. je kan ook niet alles goed hebben.. anders is het geen gokken meer. als ik nog een tip krijg post ik het .
thesluziger:
De tip is fout. 0-0... Ik zie er van af.
De tip is fout. 0-0... Ik zie er van af.
(h)
Dit is wel heel erg korte termijn denken!
Het gaat om een sloot tips en dan zijn ROI, echt niet die ene bet.
Als een tipper 110% haalt ben ik tevreden, dat betekent dat hij best af en toe een misser heeft.
rangershooter:
Het is een beetje vaag verhaal. Wil je met meerdere de kosten betalen van een goeie tipper zoek je er toch gewoon één uit op blogabet?
Misschien ligt het aan mij, maar dit is een perfecte scene voor een scam.
Ik vind betaalde tippers sowieso onzin aangezien hij van de een op andere dag alles fout kan hebben.
Iedereen kan statistieken bekijken toch?
Het is een beetje vaag verhaal. Wil je met meerdere de kosten betalen van een goeie tipper zoek je er toch gewoon één uit op blogabet?
Misschien ligt het aan mij, maar dit is een perfecte scene voor een scam.
Ik vind betaalde tippers sowieso onzin aangezien hij van de een op andere dag alles fout kan hebben.
Iedereen kan statistieken bekijken toch?
Ja en vooral die laatste opmerking zegt meer over je eerste over betaalde tippers.
Je vergist je echt.
Doe je al lang aan wedden?
knight876:
Een vraag die ik me in dit topic wel vaker stel.. Er kan volgens mij beter een slotje op, noman is alleen uit op andermans geld en de anderen trappen er nog in ook.
Account aangemaakt: 16-03-2011 op VW
dus waarom zou ik iemand scammen ik verlaag me niet tot dat niveau.
@snku
ik heb al reacties gehad via pm, maar ik stuur nog niks terug omdat ik het eerst wil bewijzen.
ik heb zelf al betaald voor de tips.
dus waarom zou ik iemand scammen ik verlaag me niet tot dat niveau.
@snku
ik heb al reacties gehad via pm, maar ik stuur nog niks terug omdat ik het eerst wil bewijzen.
ik heb zelf al betaald voor de tips.
Ja, van waarschijnlijk diezelfde mensen die na 1 verloren tip zeggen 'oh nee, toch nie'.
Wees nu een man (als mogelijk) en vertel, wie is die tipper die je volgt, geef eens duidelijkheid, nu ben je gewoon simpele zieltjes aan het winnen met valse beloftes en welgeteld 3 tips. Tel daarbij op de teksten die je hier plaatst en ik twijfel tussen een scammer of een voetbalwedder die in al die tijd vrij weinig heeft geleerd.
Kom op man.. Een tipgever beoordelen op 3 tips..
Wees nu een man (als mogelijk) en vertel, wie is die tipper die je volgt, geef eens duidelijkheid, nu ben je gewoon simpele zieltjes aan het winnen met valse beloftes en welgeteld 3 tips. Tel daarbij op de teksten die je hier plaatst en ik twijfel tussen een scammer of een voetbalwedder die in al die tijd vrij weinig heeft geleerd.
Kom op man.. Een tipgever beoordelen op 3 tips..
jonge niemand heeft je gezegd om deze topic te volgen. jij bent tog iemand die overal wel een negatieve woord over te zeggen hebt.
waarom zou ik jouw zeggen wie de tipper is???
nogmaals niemand heeft me betaald ik zal het eerst bewijzen .
*negatieve reacties laat ik naast me, ik post gewoon me tip en jullie kunnen zelf bepalen om mee te doen.
*negatieve reacties laat ik naast me, ik post gewoon me tip en jullie kunnen zelf bepalen om mee te doen.
waarschijnlijk volgt noman deze tipper :
http://www.montenegrotips.bloger.index.hr/default.aspx
had mij ook al benaderd poosje geleden of ik tips wou kopen namelijk.
http://www.montenegrotips.bloger.index.hr/default.aspx
had mij ook al benaderd poosje geleden of ik tips wou kopen namelijk.
nee dit is andere die kost 100 euro p.maand stiletto22
noman:
jonge niemand heeft je gezegd om deze topic te volgen. jij bent tog iemand die overal wel een negatieve woord over te zeggen hebt.
Wat een onzin zeg, moet ik dit topic komen toejuichen ookal ben ik het niet met je opzet/gedrag eens? Dat je zoiets zegt, zegt meer over jou dan mij.
Nou, wat dacht je? Dat je hier even geld kon inzamelen door geïnteresseerde
'ik post gewoon ME tip'
Dus er is helemaal geen tipster, jij wilt gewoon geld zien voor gegeven tips? Ook dan raad ik je blogabet aan, kan je zelf een paid service opzetten. Al zullen ze je daar uitlachen als je je zo presenteert.