Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Samen tips kopen?

Beste VW leden,
Ik ben van plan om voetbal bet tips te kopen.
Het kost 50 euro p.maand.
Alleen vind ik dat een beetje te veel dus daarom vraag ik julle of er iemand is die samen wilt kopen.
Dan delen we de bedrag, hoe meer mensen hoe goedkoper.
Het is geen vast contract ofzo.
Stuur mij een prive bericht als je intresse hebt,
grtjs
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagnoman in 1-11-2013 10:49 Hulp en advies
in 1-11-2013 10:49 Hulp en advies
81 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
noman:

( mensen met intresse bet een klein bedragje met winst kunnen we samen kopen.)

Voor de zoveelste keer; om welke tipgever gaat het hier? Op eentje abonneren die met moeite twee gratis tips geeft is sowieso vragen om problemen. Op blogabet kan je een 7-dagen proefperiode afsluiten waarbij je niks betaald en wel tips krijgt.
Óf je doet zelf moeite en zoekt je eigen tips, al zit ik hier dan in het verkeerde topic :P
0 Vind ik leuk's
Als je voor een goede tipper met een flinke sample (200 tips) (ROI 110%) wilt gaan betalen dan is het best leuk te doen met een paar man. Heb zelf ook een aantal paid tippers die ik volg en mooie winsten.
Probleem zit hem meer in het doorzenden van de tips, dat moet goed geregeld zijn.
Verder kun je hier beter niet gaan noemen bij welke tipper je dit gaat doen, want die vindt het niet leuk dat je zijn tips doorstuurt, scheelt hem inkomsten.
Dit soort zaken kun je dus beter via pm doen en SNKU begrijp ik heel goed, je wilt namelijk eerst weten wat voor sample, welke ROI en op welke competitie hij tipt. Vaak is het zo dat tippers een specialiteit heeft.
0 Vind ik leuk's
Wigan staat voorlopig voor met nog een paar minuten te gaan. Hopelijk houdt dit stand :).
@ Noman, hoe zie jij dit voor je? Met het delen van de inleg, 50 euro per maand en het op tijd versturen van de tips ?
En niet heel erg onbelangrijk, wat zijn de statistieken van deze tipper?
0 Vind ik leuk's
Wigan heeft 2-1 gewonnen had 10 euro gebet.
Met het delen van 50 euro : als we bijv. met 5 man kopen ieder 10 euro .
wanneer ik de tip van hem heb gekregen dan stuur ik het door aan jullie via mail of via whatsapp(dat lijkt mij het makkelijkst.)
october had hij + 34 lsp.
0 Vind ik leuk's
Laatste poging, al praat ik volgens mij tegen een muur ter grootte van het ego van Maradona. Wie is deze 'hij'? Ik ben benieuwd naar zijn stats en geloofwaardigheid. Hoe moeten wij (de mensen die geïnteresseerd zijn in dit systeem) overtuigd worden als je het alleen maar hebt over ene 'hij' en twee gewonnen tips (Iets wat trouwens enorm naïef is: een tipgever kiezen op basis van twee tips). Ik ben nu totaal niet overtuigd, sterker nog, als je die 50 Euro die je daarvoor kwijt bent investeert in gratis tips hier, op Blogabet en andere wedsites ben je waarschijnlijker beter uit. Als je die 50 verliest, ben je 50 kwijt. Verlies je 50 Euro op de tips die 'hij' geeft, ben je 100 Euro kwijt in totaal. Omdat ik niet wil overkomen als een totale kleautzak, hier enkele tipgevers die te vertrouwen zijn, mede door het hele Blogabet systeem: poglavica.blogabet.com <- Een Hajduk Split ultra die vooral dealt in (american) voetbal, basketball en honkbal. Weet daarnaast alles, in positieve en negatieve zin. pkgrem.blogabet.com <- Betrouwbare tipper die al een paar jaar meeloopt, wed best wel veel live waardoor zijn ROI/Yield een vertekend beeld vormen. Hij is net (Oktober) begonnen met z'n paid service. Ik raad je aan zelf te kijken of je nu al instapt of nog even aan wal blijft, kijken waar het schip strand. hoffeclwinner.blogabet.com <- Boekt al een lange tijd maandelijks winst en loopt ook al een tijdje mee in de business. Let wel: deze diensten draaien eigenlijk allemaal om profit [b]op de lange termijn[/b], als je winst op de korte termijn wilt is het misschien beter om helemaal geen tipgever te nemen. Er zitten maanden tussen dat het voor geen meter loopt en als je dan al gelijk besluit te stoppen draai je zwaarder verlies dan als je volhoud en daarna de vruchten plukt van andermans arbeid.
0 Vind ik leuk's
noman:
wanneer ik de tip van hem heb gekregen dan stuur ik het door aan jullie via mail of via whatsapp(dat lijkt mij het makkelijkst.)
+34 LSP? een Paid tipper geeft je gewoon een ROI hoor... Raar verhaal hier van topic starter, krijg een beetje de indruk dat er helemaal geen paid tipper is maar gewoon zelf die 50 euro in zijn zak wilt steken. ;-)
0 Vind ik leuk's
Haha jullie zijn grappig!
Je hoeft nie perse mee te kopen ik koop wel zelf dan zien jullie wel de Resultaat.
@ mojos ik heb zijn maand archiev berekend.
0 Vind ik leuk's
noman:

Ik had oktober hier een LSP van 50 ik ben gratis hoor :)
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
mojos:
noman:
+34 LSP? een Paid tipper geeft je gewoon een ROI hoor... Raar verhaal hier van topic starter, krijg een beetje de indruk dat er helemaal geen paid tipper is maar gewoon zelf die 50 euro in zijn zak wilt steken. ;-)

Topicstarter is misschien zelf wel een paid service begonnen en hoopt zo wat extra's te verdienen ;)
Dit hebben we nog niet gehad op het forum (Y)
0 Vind ik leuk's
noman:

Je hoeft nie perse mee te kopen ik koop wel zelf dan zien jullie wel de Resultaat.

Wat een plotwending, TS start topic om samen paid tipster te gaan betalen en eindigt in z'n eentje. Hoop dat niemand hierin trapt want dit begint meer en meer op een scam te lijken.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.