Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Samen tips kopen?

Beste VW leden,
Ik ben van plan om voetbal bet tips te kopen.
Het kost 50 euro p.maand.
Alleen vind ik dat een beetje te veel dus daarom vraag ik julle of er iemand is die samen wilt kopen.
Dan delen we de bedrag, hoe meer mensen hoe goedkoper.
Het is geen vast contract ofzo.
Stuur mij een prive bericht als je intresse hebt,
grtjs
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagnoman in 1-11-2013 10:49 Hulp en advies
in 1-11-2013 10:49 Hulp en advies
81 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
18:00 Modena - Lanciano  | 1 |  2.20
deze tip heeft hij me gestuurd.
dus mensen die intresse hebben kunnen een kleine bedragje opzetten en we zullen zien of het klopt.
en met dat bedrag samen bij elkaar kunnen we een maand abbo nemen. (y)
0 Vind ik leuk's
Sorry maar je kan een tipper toch niet beoordelen op basis van 1 tip? Daar heb je toch echt wel wat meer voor nodig.
0 Vind ik leuk's
noman:
18:00 Modena - Lanciano  | 1 |  2.20
deze tip heeft hij me gestuurd.
dus mensen die intresse hebben kunnen een kleine bedragje opzetten en we zullen zien of het klopt.
en met dat bedrag samen bij elkaar kunnen we een maand abbo nemen. (y)

Wie is je tipper dan?
0 Vind ik leuk's
Modena heeft de laatste 4 thuiswedstrijden gewonnen van noobclubs.. denk niet dat ze van de nummer 1 (Virtus Lanciano) zullen winnen.
Het word vast en zeker een X.
EDIT: Als hij drie keer achter elkaar een match goed heeft voorspeld ben ik wel geïnteresseerd.
0 Vind ik leuk's
Als is vals
zn onzin dit he haha ik blijf het altijd maar zeggen... wat heeft hij nou aan 50 euro van iemand... zogenaamd zn hoge ROI :P klopt nooit iets van
0 Vind ik leuk's
hoe vaak gaan we het hier nog over hebben ;-) ,is het einde al inzicht :d
0 Vind ik leuk's
Beste is gewoon coach worden van een club.. het team expres laten verliezen. En op verschillende accounts het maximale inzetten bij alle bestaande bookmakers. Zo maken die maffiaaaas die profit :D
Wie doet mee!!
0 Vind ik leuk's
Als is vals
Frontline mag toch hopen dat je sarcastisch bent, anders beetje aparte posts die je plaats maar goed.
On:
Fixed tips nooit aan mee doen zoals eerder gezegd al. Mocht je een tipper willen betalen voor tips zou ik hem eerst een tijd volgen. Als dit niet kan zou ik er niet op ingaan mits hij geen bewijs heb van hoe ze tips lopen. Op blogabet.com kan je alles zo zien en kan je misschien overwegen om wat geld te betalen aan iemand die goed gaat.
0 Vind ik leuk's
Die club heeft met 1 0 gewonnen. Laat die man nog twee aan jouw geven voor wat zekerheid
0 Vind ik leuk's
Als is vals
Ja klopt had 46 euro erop @ 2.15
Na 1-0 10 euro op team 2 gezet hc +1 @ 5.30
Dus 43 euro winst :)
ik zal het vragen maar denk nie dat ie gaat geven had met moeite deze tip gekregen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.