Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Samen tips kopen?

Beste VW leden,
Ik ben van plan om voetbal bet tips te kopen.
Het kost 50 euro p.maand.
Alleen vind ik dat een beetje te veel dus daarom vraag ik julle of er iemand is die samen wilt kopen.
Dan delen we de bedrag, hoe meer mensen hoe goedkoper.
Het is geen vast contract ofzo.
Stuur mij een prive bericht als je intresse hebt,
grtjs
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagnoman in 1-11-2013 10:49 Hulp en advies
in 1-11-2013 10:49 Hulp en advies
81 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
frontline:
murkavurius:
@snkü , het is inzaghibets haha

Had net op die facebook page gekeken.. klopt het echt dat al die matches fixed zijn en geen change op lose ??

Ja is 100% fixed en legit. Tuurlijk, anders zou er toch niet Inzaghi staan?? Denk je dat de echte Inzaghi graag in verband wil worden gebracht met een balkanoplichtingsfacebook?? Ik koop m'n wedstrijden dagelijks daar

:s
0 Vind ik leuk's
snku:
frontline:
murkavurius:

Had net op die facebook page gekeken.. klopt het echt dat al die matches fixed zijn en geen change op lose ??

Ja is 100% fixed en legit. Tuurlijk, anders zou er toch niet Inzaghi staan?? Denk je dat de echte Inzaghi graag in verband wil worden gebracht met een balkanoplichtingsfacebook?? Ik koop m'n wedstrijden dagelijks daar

Dat meen je niet.. :D Stuur mij dan is een PM met een fixed wedstrijd tip. Ik geloof 't eigenlijk niet.
Maar waarom verkoopt hij die tips als hij zelf duizenden euro's kan maken met dat..
0 Vind ik leuk's
Als is vals
Ik hoop dat je door het sarcasme in mijn bericht, zelf een sarcastisch antwoord hebt gegeven.. Zo niet moet ik je teleurstellen want het is een ouderwetse Balkanscam.
0 Vind ik leuk's
Zijn er misschien ook gratis facebookpagina's waar goede tips opstaan?
0 Vind ik leuk's
snku:
Ik hoop dat je door het sarcasme in mijn bericht, zelf een sarcastisch antwoord hebt gegeven.. Zo niet moet ik je teleurstellen want het is een ouderwetse Balkanscam.

Is het een scam? en hoe weet je dat?
0 Vind ik leuk's
frontline:
snku:
frontline:
murkavurius:

Dat meen je niet.. :D Stuur mij dan is een PM met een fixed wedstrijd tip. Ik geloof 't eigenlijk niet.
Maar waarom verkoopt hij die tips als hij zelf duizenden euro's kan maken met dat..

Here we go again. Deze fixed tips zijn er enkel om je op te lichten. Deze tippers geven meerdere tips aan verschillende mensen door en als ze er één goed hebben, lopen ze er mee te pronken. Het geld dat ze showen op hun website is afkomstig van naïeve mensen die deze zogenaamde tips hebben gekocht.
Denk logisch na! Waarom zou je je fixed tips weggeven en alles open en bloot op Facebook tentoonstellen als je er zelf geld mee kunt verdienen? En hoe mooi het ook lijkt allemaal, het is te mooi om waar te zijn. Het is een grote scam dus begin er niet aan.
0 Vind ik leuk's
Wat zijn goede tippers op blogabet dan?
0 Vind ik leuk's
str00m:
Wat zijn goede tippers op blogabet dan?

Ik zou zeggen zoek er eentje uit: http://www.blogabet.com/directory
0 Vind ik leuk's
thesluziger:
Zijn er misschien ook gratis facebookpagina's waar goede tips opstaan?

Ik zou geen facebooktipgevers gebruiken, sommigen zijn goed maar geplaatste posts/tips kunnen ze verwijderen waardoor het lijkt alsof ze een strikerate hebben van 100% terwijl ze alle verloren tips gewoon verwijderen. Zoals hierboven aangegeven is Blogabet een goed alternatief, meerdere aanbieders hebben ook een regel waarbij je je geld terug krijgt als de tipgever een maand in 'rode' cijfers eindigt, daarnaast zijn resultaten niet te vervalsen en scammers worden snel opgemerkt.
noman:
snku:

Is het een scam? en hoe weet je dat?

1. Soms komt er wel eens een negatieve comment langs, die dan plots verdwijnt. Heb weleens zo iemand een PM gestuurd met de vraag hoe en wat. Deze 'Inzagibets' stuurt naar iedere koper een ander resultaat waardoor het nooit fout kan gaan, of ze jatten van een andere fixed match aanbieder. Makkelijk geld verdienen voor hun dus.
2. Het zijn haast nooit turkse matches die worden gefixt.. Kom op zeg.. (h)
0 Vind ik leuk's
SNKU wat zijn de tips voor vanavond?
0 Vind ik leuk's
Als is vals

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.