Samen tips kopen?
Beste VW leden,
Ik ben van plan om voetbal bet tips te kopen.
Het kost 50 euro p.maand.
Alleen vind ik dat een beetje te veel dus daarom vraag ik julle of er iemand is die samen wilt kopen.
Dan delen we de bedrag, hoe meer mensen hoe goedkoper.
Het is geen vast contract ofzo.
Stuur mij een prive bericht als je intresse hebt,
grtjs
Ik ben van plan om voetbal bet tips te kopen.
Het kost 50 euro p.maand.
Alleen vind ik dat een beetje te veel dus daarom vraag ik julle of er iemand is die samen wilt kopen.
Dan delen we de bedrag, hoe meer mensen hoe goedkoper.
Het is geen vast contract ofzo.
Stuur mij een prive bericht als je intresse hebt,
grtjs
in 1-11-2013 10:49 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Op welke site heb je die tip gekregen Noman?
Screen? .........................................................
Als is vals
hoe plaats je dat?
En je hoeft me niet te geloven als je niet wilt. ;-)
En je hoeft me niet te geloven als je niet wilt. ;-)
Oke maar 1 match goed voorspellen zegt niks.. laat 'm nog twee geven. Desnoods maak je nieuwe account of andere e-mail
Als is vals
Sorry hoor, maar wat moeten we hiermee? Eerst vraag je mensen om met meerderen tips van een betaalde tipgever te gaan kopen. Dan blijkt het opeens om de scammer inzaghibets te gaan en daarna heb je een tip van 'je tipper' gehad, maar je negeert nu eigenlijk al de hele tijd wie die tipgever is. Wat is nou je bedoeling met dit topic als je je toekomstige medebetalers niet eens inlicht over de hoe en wat van dit hele theater?
Jij hebt het over inzaghibets ik ken die gast helemaal niet.
Ik heb gemaild voor nog 2 tips...
noman:
Okok, ben benieuwd.
Als is vals
Ik heb met moeite nog 1 gratis tip kunnen krijgen.
Met voorwaarden als deze tip goed is dat ik hem.morgen betaal.
16:00 Wigan | 1 | 1.95
( mensen met intresse bet een klein bedragje met winst kunnen we samen kopen.)
noman:
Ik zet niets in.. ben alleen benieuwd hoe het zal uitlopen :D
Als is vals
Hier een betere tip, mij hoef je niet te betalen ervoor, zelfs niet als die goed is ;) :
[Debuchy to get a card (unibet, @2,90)
spelen thuis tegen chelsea. Debuchy is de rechtsback die tegen een buitenspeler (hazard, schurlle, oscar of een andere snelle/technische speler van chelsea) zal staan. Newcastle zal het in deze wedstrijd van inzet en duelkracht moeten hebben en dus de duels op zoeken. Debuchy is een back die de nodige overtredingen maakt per wedstrijd.
Als je de qoute van 2,90 (unibet) niet genoeg vind kun je er geheel gratis nog een volgende tip bij krijgen:
Lucas Leiva to get a card (unibet, @2,60)
Liverpool uit bij Arsenal. Beetje zelfde verhaal. Arsenal met het mooie voetbal tegen Liverpool dat het van de inzet moet hebben. Lucas Leiva pakt zeer regelmatig kaarten. Als verdedigende middenvelder zal die vandaag vaak in de duels komen met de technische ozil/ramsey/whilsere.
[Debuchy to get a card (unibet, @2,90)
spelen thuis tegen chelsea. Debuchy is de rechtsback die tegen een buitenspeler (hazard, schurlle, oscar of een andere snelle/technische speler van chelsea) zal staan. Newcastle zal het in deze wedstrijd van inzet en duelkracht moeten hebben en dus de duels op zoeken. Debuchy is een back die de nodige overtredingen maakt per wedstrijd.
Als je de qoute van 2,90 (unibet) niet genoeg vind kun je er geheel gratis nog een volgende tip bij krijgen:
Lucas Leiva to get a card (unibet, @2,60)
Liverpool uit bij Arsenal. Beetje zelfde verhaal. Arsenal met het mooie voetbal tegen Liverpool dat het van de inzet moet hebben. Lucas Leiva pakt zeer regelmatig kaarten. Als verdedigende middenvelder zal die vandaag vaak in de duels komen met de technische ozil/ramsey/whilsere.