Samen tips kopen?
Beste VW leden,
Ik ben van plan om voetbal bet tips te kopen.
Het kost 50 euro p.maand.
Alleen vind ik dat een beetje te veel dus daarom vraag ik julle of er iemand is die samen wilt kopen.
Dan delen we de bedrag, hoe meer mensen hoe goedkoper.
Het is geen vast contract ofzo.
Stuur mij een prive bericht als je intresse hebt,
grtjs
Ik ben van plan om voetbal bet tips te kopen.
Het kost 50 euro p.maand.
Alleen vind ik dat een beetje te veel dus daarom vraag ik julle of er iemand is die samen wilt kopen.
Dan delen we de bedrag, hoe meer mensen hoe goedkoper.
Het is geen vast contract ofzo.
Stuur mij een prive bericht als je intresse hebt,
grtjs
in 1-11-2013 10:49 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
ik post gewoon me tip bedoelde ik mee die ik gekocht hebt.
we zullen zien jongen eind van de maand (y)
we zullen zien jongen eind van de maand (y)
Dat je niet inhoudelijk reageert zegt al genoeg in dit geval. En wat wil je met dat laatste zeggen? Ik boek tot nu toe ongeveer iedere maand wel winst en ik hoef daar geen mensen voor op te lichten of 50 aan een of andere tipper te geven.
Ik ga gedeeltelijk met SNKU mee.
Waar het hier om gaat is dat je het te veel geld vindt om een tipper alleen te betalen, dat snap ik heel goed.
Hier nu af en toe (of alle tips) plaatsen zie ik niet als een duidelijkheid omtrent de tipper.
Daarom een voorstel, of je deelt hier de resultaten van de tips over lange termijn en met een redelijke sample of dat doe je niet.
In het eerste geval zijn mensen misschien geïnteresseerd en dan kunnen zij je via pm benaderen, in het tweede geval is dit topic zinloos, want te weinig duidelijkheid en af en toe een tip is niet helder.
Daarom het verzoek, deel hier de resultaten van de afgelopen maanden met ROI en hoeveelheid tips, zo niet dan gaat dit topic dicht, want voor tips hebben we een ander topic.
Ik sta achter je goede bedoelingen Noman, dus stimuleer je vraag en de oplossing alleen met duidelijkheid kun je dit voor elkaar krijgen.
Het is aan jou Noman.
Waar het hier om gaat is dat je het te veel geld vindt om een tipper alleen te betalen, dat snap ik heel goed.
Hier nu af en toe (of alle tips) plaatsen zie ik niet als een duidelijkheid omtrent de tipper.
Daarom een voorstel, of je deelt hier de resultaten van de tips over lange termijn en met een redelijke sample of dat doe je niet.
In het eerste geval zijn mensen misschien geïnteresseerd en dan kunnen zij je via pm benaderen, in het tweede geval is dit topic zinloos, want te weinig duidelijkheid en af en toe een tip is niet helder.
Daarom het verzoek, deel hier de resultaten van de afgelopen maanden met ROI en hoeveelheid tips, zo niet dan gaat dit topic dicht, want voor tips hebben we een ander topic.
Ik sta achter je goede bedoelingen Noman, dus stimuleer je vraag en de oplossing alleen met duidelijkheid kun je dit voor elkaar krijgen.
Het is aan jou Noman.
gefeliciteerd jongen (y)
Ik licht niemand op ik ga ze zelfs garantie geven voor winst anders krijgen ze hun geld terug dat ze aan mij hebben gegeven!
Opmerking van Knight: Met deze constructie kom je er niet, je zult dan wat duidelijker moeten zijn.
Ik licht niemand op ik ga ze zelfs garantie geven voor winst anders krijgen ze hun geld terug dat ze aan mij hebben gegeven!
Opmerking van Knight: Met deze constructie kom je er niet, je zult dan wat duidelijker moeten zijn.
Ik zie geen meerwaarde in van dit topic, komt alleen maar weer gezeur en gezeik van. Dus Slotjuh erop.
Opmerking Knight: Bedankt Vincent, je was me voor ;-)
Opmerking Knight: Bedankt Vincent, je was me voor ;-)
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
knight876:
vincent129:
Ik zie geen meerwaarde in van dit topic, komt alleen maar weer gezeur en gezeik van. Dus Slotjuh erop
Ik zie geen meerwaarde in van dit topic, komt alleen maar weer gezeur en gezeik van. Dus Slotjuh erop
Ik heb het topic toch weer even open gezet voor reacties , vanwege het verzoek van Knight876 3 post eerder in dit topic. Vast overheen gelezen Vincent129 , foutje kan gebeuren :)
Toto Sigarenboer
ik heb inmiddels een leden topic geopend zal 1 a 2 weken de tips gratis geven.om het te bewijzen.
zal voortaan de tips daar zetten. ik wil best printscreen pic sturen maar weet nie hoe je dat doet.
zal voortaan de tips daar zetten. ik wil best printscreen pic sturen maar weet nie hoe je dat doet.
mag dit topic gesloten worden?
Betalen voor tips = idioot, oplichting, dom,.......................
Betalen voor tips = idioot, oplichting, dom,.......................
Ik denk dat dhr Noman graag zelf wat €€€ wil verdienen hier door mensen zogezegd mee te laten betalen voor tips
noman:
i ik wil best printscreen pic sturen maar weet nie hoe je dat doet.
i ik wil best printscreen pic sturen maar weet nie hoe je dat doet.
Ctrl + Print Screen en vervolgens Ctrl + v in paint en dan opslaan als JPEG, want dat neemt niet zoveel ruimte in beslag. Vervolgens kan de afbeelding verstuurd worden of hier in het forum geplaatst worden. Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het wel.
Toto Sigarenboer