Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Paid service volgen voor tips

Hoi,
Zijn er mensen die geintresseerd zijn in het volgende?:
Dit gaat puur om NBA:
1) We zoeken samen met 3 of 4 man, op blogabet een betrouwbare en goede tipper op basis van stats en profit.
2) Kopen met zn 4en een subscription op zijn of haar paid service, en delen de kosten met zijn 4en.
Zo profiteer je van diegene zijn misschien wel iets te dure service voor 1 persoon tegelijk met 4 personen.
Op blogabet zitten heel veel goede tippers die nu paid zijn gegaan en echt wel de moeite waard zijn. graag een pm als je geintresseerd bent in dit plan
ps: de duurste paid services zijn meestal 100 euro voor een mand en 25 euro voor 7 dagen
maar er zitten er ook veel tussen die 25 per maand zijn en 9 per 7 dagen.
Je haalt je geld er iig makkelijk uit
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kreezymind010
Country flag kreezymind010 in 19-03-2013 16:42 Hulp en advies
in 19-03-2013 16:42 Hulp en advies
99 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
MLB TIPPER ZIT VOL!!! MENSEN DIE NOG NIET GEREAGEERD HEBBEN OP MIJN MAIL MAAR TOCH MEE WILLEN KUNNEN NOG MEE!
0 Vind ik leuk's
Avatar kreezymind010
kreezymind010 Topic starter Geplaatst 20 mrt. 2013 om 18:58
Helemaal mee eens wbt michael zn post mbt betaling e.d. En zou het niet echt snappen als dit topic gesloten zou worden. Het is toch een openbaar forum waar dingen besproken kunnen worden?
0 Vind ik leuk's
Michael kent de klappen van de zweep :d
0 Vind ik leuk's
knight876:
Michael kent de klappen van de zweep :d

:D:D:D
0 Vind ik leuk's
ik heb een foutje gemaakt in de ROI van mijn tipper, ik heb de yield vermeld (18,42% over 235tips)
dit resulteerd in een ROI van 214%
100euro per maand (dus als we met 5 man zijn: 20euro per maand)
de tips krijgen we per sms/whatssapp en ook via de mail.
PM voor verdere info
0 Vind ik leuk's
koningjj:
ik heb een foutje gemaakt in de ROI van mijn tipper, ik heb de yield vermeld (18,42% over 235tips)
dit resulteerd in een ROI van 214%
100euro per maand (dus als we met 5 man zijn: 20euro per maand)
de tips krijgen we per sms/whatssapp en ook via de mail.
PM voor verdere info

en dit moet je serieus nemen van iemand die hier 1 week is?
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986
kampers:
koningjj:
ik heb een foutje gemaakt in de ROI van mijn tipper, ik heb de yield vermeld (18,42% over 235tips)
dit resulteerd in een ROI van 214%
100euro per maand (dus als we met 5 man zijn: 20euro per maand)
de tips krijgen we per sms/whatssapp en ook via de mail.
PM voor verdere info

en dit moet je serieus nemen van iemand die hier 1 week is?

je kan ook aan mij om de website vragen van mijn tipper en degene van wallie,
ik heb deze toevoeging alleen gedaan zodat de 2 beter te vergelijken zijn...
als je me niet serieus wil nemen omdat ik "1" week hier lid ben, moet je zelf weten, je zou ook om meer info kunnen vragen voor dat je conclusies trekt
0 Vind ik leuk's
Ik neem aan dat iemand de mails krijgt van de tipper en die dan doorstuurt. Echter het probleem hierbij voor mij is dat wanneer de tip gegeven wordt ik het zelf ook direct wil weten. Als degene die de tips ontvangt niet thuis is of welke andere reden dan ook dan ontvang ik dus mijn tips niet op tijd. Dit kan ook invloed hebben op de odds die bijvoorbeeld lager worden. Kan dit opgelost worden?
0 Vind ik leuk's
thisizloso:
Ik neem aan dat iemand de mails krijgt van de tipper en die dan doorstuurt. Echter het probleem hierbij voor mij is dat wanneer de tip gegeven wordt ik het zelf ook direct wil weten. Als degene die de tips ontvangt niet thuis is of welke andere reden dan ook dan ontvang ik dus mijn tips niet op tijd. Dit kan ook invloed hebben op de odds die bijvoorbeeld lager worden. Kan dit opgelost worden?

Bij mijn tipper krijg ik tips via sms, die kunnen dus gelijk worden door gesmst/gewhatssappt
als je een smartphone hebt kan je mailtjes ook gewoon doorsturen via je telefoon.
als degene die de tips ontvangt/doorstuurt hier niet gelijk toe in staat is, dan moet dit van te voren duidelijk zijn en kunnen hier afspraken over gemaakt worden lijkt me.
odd die lager worden, ligt aan welke markt je speelt(hoe groot/liquide), maar valt in mijn ervaring wel mee
0 Vind ik leuk's
thisizloso:
Ik neem aan dat iemand de mails krijgt van de tipper en die dan doorstuurt. Echter het probleem hierbij voor mij is dat wanneer de tip gegeven wordt ik het zelf ook direct wil weten. Als degene die de tips ontvangt niet thuis is of welke andere reden dan ook dan ontvang ik dus mijn tips niet op tijd. Dit kan ook invloed hebben op de odds die bijvoorbeeld lager worden. Kan dit opgelost worden?
In princiepe is dit makkelijk op te lossen.
Bij bv hotmail kun je alle inkomende mailtjes automatisch laten doorsturen naar een ander mail adres.
Dus iedereen die mee betaalt hebt maakt gewoon een nieuw apart mail adres en laat gewoon alle inkomende mailtjes doorsturen.
A>>>B>>>C>>>D
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.