Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Paid service volgen voor tips

Hoi,
Zijn er mensen die geintresseerd zijn in het volgende?:
Dit gaat puur om NBA:
1) We zoeken samen met 3 of 4 man, op blogabet een betrouwbare en goede tipper op basis van stats en profit.
2) Kopen met zn 4en een subscription op zijn of haar paid service, en delen de kosten met zijn 4en.
Zo profiteer je van diegene zijn misschien wel iets te dure service voor 1 persoon tegelijk met 4 personen.
Op blogabet zitten heel veel goede tippers die nu paid zijn gegaan en echt wel de moeite waard zijn. graag een pm als je geintresseerd bent in dit plan
ps: de duurste paid services zijn meestal 100 euro voor een mand en 25 euro voor 7 dagen
maar er zitten er ook veel tussen die 25 per maand zijn en 9 per 7 dagen.
Je haalt je geld er iig makkelijk uit
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar kreezymind010
Country flag kreezymind010 in 19-03-2013 16:42 Hulp en advies
in 19-03-2013 16:42 Hulp en advies
99 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
kreezymind010:
Blogabet zal hier niet genoemd worden, zijn nog heel wat games te gaan voor de nba. Daarna kunnen we altijd switchen naar een MLB tipper.
Kan ik je op de lijst zetten michael?

Nope geen NBA voor mij :)
0 Vind ik leuk's
Interessant idee, maar ik zie graag concretere plannen, hoeveel gaat het me kosten, hoe gaan we het doen enzo, ik wil het wel goed geregeld hebben met een strak plan.
+ zo'n paid service, ik vraag me af hoeveel beter zo iemand het kan dan wij met zn allen.
0 Vind ik leuk's
yihaaa:
Interessant idee, maar ik zie graag concretere plannen, hoeveel gaat het me kosten, hoe gaan we het doen enzo, ik wil het wel goed geregeld hebben met een strak plan.
+ zo'n paid service, ik vraag me af hoeveel beter zo iemand het kan dan wij met zn allen.

Ik sluit me hierbij aan
0 Vind ik leuk's
Mes que un club
Avatar kreezymind010
kreezymind010 Topic starter Geplaatst 19 mrt. 2013 om 19:04
Tja het gaat niet allemaal vanzelf. Zodra ik een beeld heb of er genoeg mensen mee willen doen kunnen we gericht kijken naar goede tippers en dan weten we ook hoeveel het gaat kosten. Het komt natuurlijk niet allemaal aanwaaien.
NBA is de moeilijkste sport om winst op te maken, en ik ken heel weinig mensen die hier maandelijks structueel winst mee maken ( op singels ) iedereen kan wel eens een combo winnen.
Maargoed het is een idee, je staat vrij om mee te doen of niet natuurlijk. Het kopen en plaatsen van de tips komt wel goed. Daar kan ik op dit moment nog niet veel over zeggen en weet ook niet of het toegestaan is door vw om dit hier neer te zetten. Maar dat komt wel goed als je serieuze interesse hebt.
0 Vind ik leuk's
kreezymind010:
Tja het gaat niet allemaal vanzelf. Zodra ik een beeld heb of er genoeg mensen mee willen doen kunnen we gericht kijken naar goede tippers en dan weten we ook hoeveel het gaat kosten. Het komt natuurlijk niet allemaal aanwaaien.
NBA is de moeilijkste sport om winst op te maken, en ik ken heel weinig mensen die hier maandelijks structueel winst mee maken ( op singels ) iedereen kan wel eens een combo winnen.
Maargoed het is een idee, je staat vrij om mee te doen of niet natuurlijk. Het kopen en plaatsen van de tips komt wel goed. Daar kan ik op dit moment nog niet veel over zeggen en weet ook niet of het toegestaan is door vw om dit hier neer te zetten. Maar dat komt wel goed als je serieuze interesse hebt.

Haha of het toegestaan is of niet geeft niet dan maken we er een groepsmail van dat maakt verder niet uit,
het is alleen dat ik zie dat de better met de meeste profit een win rate heeft van 58%, en nou moet ik eerlijk zeggen dat ik voor een 58% win rate niet bereid ben te betalen.
0 Vind ik leuk's
Haha win rate van 58% is uitstekend op de lange termijn. . . .
0 Vind ik leuk's
Avatar kreezymind010
kreezymind010 Topic starter Geplaatst 19 mrt. 2013 om 19:21
Dat is inderdaad best hoog hoor.
0 Vind ik leuk's
mojos:
Haha win rate van 58% is uitstekend op de lange termijn. . . .

Ben ik het mee oneens. Als je ziet dat hij tegen een gemiddelde odd van 1.93 speelt en 58% win rate, dan betekent dat dat hij niet eens bij de 50% win rate winstgeven zou zijn, omdat de odd dus minder dan 2 is en je wel 1 inzet. Daarnaast ben je dan ook nog geld kwijt voor het kopen van de tips, dus dat betekent dat je vrijwel niks overhoudt.
0 Vind ik leuk's
Avatar kreezymind010
kreezymind010 Topic starter Geplaatst 19 mrt. 2013 om 19:25
Prima Yihaa je bent tot niets verplicht. Uit ervaring kan ik je wel vertellen dat je je investering er makkelijk uit zult halen als je iig met normale stakes speelt. Dan heb ik het over units van 1 of 2 euro
Vergeet daarnaast niet het feit dat er een optie is tot money back, dit betekent dat als de tipper een maand in het rood eindigd. Je je geld terug kunt vragen, nadeel alleen is dat je daarna nooit meer gebruik kunt maken van zijn tipservice.
0 Vind ik leuk's
kreezymind010:
Prima Yihaa je bent tot niets verplicht. Uit ervaring kan ik je wel vertellen dat je je investering er makkelijk uit zult halen als je iig met normale stakes speelt. Dan heb ik het over units van 1 of 2 euro

yihaaa:
Interessant idee, maar ik zie graag concretere plannen, hoeveel gaat het me kosten, hoe gaan we het doen enzo, ik wil het wel goed geregeld hebben met een strak plan.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.